2

141 24 146
                                    

Bol bol oy istiyormuşum👉🏻👈🏻🥲

•••

Başımın ağrısı ile gözlerimi araladığımda eş zamanlı olarak çalan zile kısık sesli bir küfür savurmuş ardından da istemesem de yatağımdan çıkarak kapıyı açmıştım.

Gelen, geçen gün internetten aldığım birkaç şeyi getiren kargodan başka birşey değildi. Kargoyu alıp oturma odasına bıraktım ve yavaş adımlarla mutfağa ilerlemeye başladım. Belli ki ağrı kesici atmadan geçmeyecekti bu başımın ağrısı.

Mutfağa girip buzdolabını açtım ve bir ağrı kesici çıkartıp bir bardak su yardımı ile hapı mideme yolladım ve etkisini biran önce göstermeye başlayıp başımın ağrısını kesmesi için dua etmeye başladım.

Boşalan su bardağını tezgahın üzerine bırakıp aynı yavaş adımlarla odama ilerlerken dün geceye dair olan anlar birer birer gözümde canlanmaya başlamıştı. Siktir. Gerçekten koca bir siktir. Dün barda bir çocuğu öpmüştüm. Kız arkadaşım olmasına rağmen.

Evin içinde yankılanan zil sesi ile kendime küfürler yağdırmayı bırakıp kapıya ilerledim. Kargomda gelmişti, bu saatte başka kim gelebilirdi ki?

Kapıyı açmamla karşımda utangaç bir şekilde duran kız arkadaşım görüş açıma girdi. "Oppa biraz konuşabilir miyiz?"

Hiçbir şey demeden kenara çekildim ve geçmesi için izin verdim. Kenara çekilmem ile evime girip oturma odasına ilerledi ve koltuğa oturup benimde oturmamı bekledi. Bende oturunca konuşmaya başladı; "Dün için özür dilerim... O kişi kuzenimdi, sana açıklamaya çalıştım ama dinlemedin, mesajlara da geri dönmedin, yine de haklısın, sana ondan hiç bahsetmemiştim sonuçta..."

•flashback•

Arabamdan indikten sonra rüzgarla birlikte savrulan saçlarımı elimle düzeltmiş ve kafeye girmiştim.

Birlikte dışarıda kahvaltı yapmak isteyen sevgilimi bulmak içinse içeriye bakınmaya başlamıştım lakin cam kenarında ki bir masada bi' adam ile birlikte oturan sevgilimi görmemle sinirin hücrelerime işlemesi bir olmuştu.

Onlara baktığım sırada eş zamanlı olarak sevgilimin yanında oturup onun saçları ile oynayan adam beni fark etmiş ve bana dönmüştü, onun fark etmesi ile sevgilim de fark etmişti tabi beni. Fakat hiçbir şey duymak istemediğim için yanıma gelen sevgilimi beklemeden kafeden çıkıp evime geldim.

•flashbackend•

Açıklaması bitince ayağa kalkıp hemen yanına ilerleyip oturdum ve kollarımı sıkıca sardım. "Ben özür dilerim asıl Sooah. Seni dinlemeliydim."

Konuşmam bittiğinde kollarımın arasında bana gülümseyerek bakan sevgilimin burnunun ucuna minik bir öpücük kondurmuş ve gülüşünün daha da büyümesini izlemiştim fakat dudaklarıma baktığı sırada gülüşü yavaşça solmuştu. "Oppa dudağın yara olmuş, bir şeye stres mi yaptın yoksa yine?"

Bir şeye stres yaptığım zaman farkında olmadan dudaklarımı ısırır ve yara oluşmasına sebep olurdum fakat hayır, bu kez stres yapıpta onları ısıran ben değildim; sabah olanları unutmak için içtiğim içkilerin yapması gerekipte yapmadığı şeyi yapan, aklımı başımdan alan ve dudağımı ısırıp o yaranın oluşmasına sebep olan kişi dün barda gördüğüm, ismini bile bilmediğim çocuktu.

Dudağımda hissettiğim soğukluk ile düşüncelerimden sıyrıldığımda gördüğüm şey Sooah'ın dudağıma krem sürüyor oluşuydu.

Işi bittiğinde geri çekilmiş ve "Lütfen stres yapmamaya çalış oppa, senin için endişeleniyorum..." demiş ve dün gece yüzünden kendimi suçlu hissetmeme sebep olmuştu. O yaranın stresten olduğunu düşünüyor ve bana yardım ediyordu, hep yaptığı gibi, üstelik bu yaranın sebebi stres değil de bir erkek iken...

I Kissed A Boy || ᵐⁱⁿᶜʰᵃⁿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin