cuts deeper than a knife

385 21 3
                                    

Brzké vstávání nikdy nebylo pro Stilese. Miloval, když mohl ležet v posteli, i kdyby nespal. Stačilo se rozvalovat a natahovat čas, než bude muset vstát a začít něco dělat. Jenže protože se stal rádoby adoptivním otcem malého Eliho, musel vstává dřív, aby mu připravil snídani a následně ho odvedl do školky. Derek byl totiž momentálně plně zaneprázdněn. Našel si nový koníček a podle všeho mu to dávalo dost zabrat. Nikdy by neřekl, že by se Derek Hale někdy věnoval malbě.

Asi by bylo dobré říct, jak se tohle všechno událo. Ani Stiles ani Derek nikdy nějak nehledali kluka, se kterým by chtěli strávit život. V jednom domě. V jedné posteli. No prostě, co se vztahů týče. Ale protože jednoho večera, kdy se oba nějak ocitli ve večerním klubu, a alkohol tomu taky dopomohl, tak nějak oba skončili v posteli. V jedné. Spolu. Poněkud nazí. Pro Stilese to nebyl zas takový šok, jaký by to asi měl být. Upřímně si neztěžoval. Vždycky prahnul po tom vědět, co Derek schovává v kalhotách. I když si tu noc nepamatoval, věděl, nebo spíše doufal, že to nebylo naposledy. Za to Derek byl zmatený. Sám sebou i tím, že vlastně ani neví, co chce. Měl ročního syna na krku a neměl čas na to řešit něco, co řešit nebylo nutné. Zkrátka Derek si nechtěl přiznat, že vědomí, že se Stilesem spal v něm nezanechalo nějaké pocity. Také nutno říci, že do klubu šel za účelem upustit páru a také na něj běžný alkohol nepůsobí. V podstatě Derek absolutně netušil, co ho vedlo k tomu začít si se Stilesem. Nebo tušil, jen si to nechtěl přiznat. Klasicky.

Po několika úmorných týdnech, kdy se Stiles bezmezně snažil Dereka přesvědčit, že by rozhodně neměl ignorovat své pocity, se tak nějak sestěhovali dohromady. Konkrétně se mu Stiles vecpal do loftu, kdy tam jednou náhodou usnul. Tím se stal Stiles druhým rodičem malého Eliho, o kterém by každý řekl, že je spíš syn Stilese než Dereka. Ale to možná bylo způsobeno tím, že Derek se věnoval práci a Stiles Elimu. Ne, že by Derek neměl rád svého syna. Jen měl teď pracovní horečku a nebyl schopný dělat nic jiného, než malovat. Občas se mu stávalo, že se do něčeho zabral tak moc, že s ním několik týdnů nebyla řeč. Proto se i jejich partnerská sexuální aktivita snížila, až to Stilese silně deprimovalo. Když už si jednou na Dereka zvykl, tak o něj za žádnou cenu nechtěl přijít.

Proto Stiles teď musel vstát a sám se postarat o Eliho. Derek s ním v posteli ani nespal, určitě zase usnul u plátna. Jen co vešel do obývacího pokoje, ani se netvářil překvapeně. Derek seděl, no seděl, zadek měl na židli, ale hlavou se válel po pohovce, v ruce štětec a před ním nedokreslený výkres. Stiles si jen povzdechl, přešel k Derekovi a pohladil ho po hlavě. „Dereku. Dere, no tak vstávej," řekl tiše Stiles, aby na něj vyloženě neřval a nevyděsil ho k smrti. Derek tiše zamručel a pak lehce otevřel oči. „Hmm, co je? Co se děje?" zeptal se rozespale, ale ležel dál. „Běž si lehnout do postele. Takhle ten výkres akorát zničíš, když na něm budeš spát."

„Nejsem.. nejsem unavenej," zamumlal Derek, ale z místa se ani nehnul. Dál napůl ležel, na půl seděl a nehl se ani o píď. Stiles se ušklíbl, radši se otočil a nechal tam Dereka svému osudu. Když ho nechce poslechnout tak ať. Koneckonců je dospělý, snad ví, co dělá.

Stiles vkročil do Eliho pokoje, přišel k němu a jemně ho pohladil po tváři. „Eli, Eli vstávat. Už je ráno," zašeptal stejně hlasitě, jako předtím na Dereka. Snad v tomhle není Eli po něm, aby ho vůbec vzbudil. „Ahoj tati," zamumlal Eli, posadil se na posteli a protáhl se. Pak zívl a usmál se. Stiles zbožňoval, když mu Eli takhle říkal. Cítil se pak daleko lépe po tom, co ho Derek vždycky něčím naštve. Stiles chápal, že za to Derek ve výsledku nemůže. Byl u toho, když měl další horečku, a to vždycky vstal v pět ráno a běhal až do osmi. Pak se vrátil, najedl se a ve dvě hodiny znovu až do pěti. A takhle každý den. Sice si tenkrát myslel, že to není nic špatného, ale Derek pak do toho začal nutit i Stilese, tvrdit, že bez aktivního pohybu brzo onemocní. Mimo to mu i začal kupovat oblečení na běhání, až se Stiles musel na pár dní přestěhovat s Elim ke svému tátovi, aby se Derek konečně zklidnil. Doufal, že tentokrát ho to přejde samo.

STEREK ONESHOTS ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat