Neskonalou rychlostí se blížily Vánoce a s tím přišlo i shánění dárků. Tyto Vánoce měl strávit Stiles i Derek pospolu, jen oni sami dva. A protože byl Stiles vynalézavý a chtěl svého přítele potěšit, a trochu i zpestřit jejich sexuální život, rozhodl se koupit trošku pikantnější dárek. Předpokládal totiž, že toho využijí, protože vánoční noc, jen oni sami dva, ta už si o to sama říkala.
Vydal se proto do obchodu, jehož název už vypovídal o jeho účelu, a prohlížel si místní zboží. Občas si něco prohlédl zblízka, u něčeho krčil obočí nebo zadržoval smích. Nakonec naházel do košíku několik věcí, které se mu zdály pěkné a předpokládal, že je s Derekem využijí, a vydal se k pokladně. Utratil bezmála skoro tři tisíce, ale byl spokojený. A nemohl se už dočkat Vánoc, kdy všechny tyto věcičky spolu s Derekem vyzkoušejí.
Dorazil domů ještě před setměním, které začalo často už před pátou hodinou odpolední. Derek doma ještě nebyl, často se chodil takto v podvečer vyvenčit ve své vlčí podobě, díky právě šeru venku. Proto měl Stiles klid, aby všechny dárky bez rušení zabalil.
Stiles si sedl na koberec v obývacím pokoji, rozložil balící papír po zemi a z igelitové tašky postupně vytáhl všechny věci, které nakoupil - dildo, anální kolíky, vibrátor, erekční kroužek, ale i nějaké věci na BDSM techniky, které Stilese lákaly vyzkoušet. Proto v jeho tašce nechyběly ani pouta, obojek, bičík, svíčky, důtky, svorky na bradavky a další. Stiles musel uznat, že jeho výběr dárků byl opravdu pestrý. Teď jenom, aby z nich Derek byl nadšený stejně jako Stiles.
Asi za půl hodiny měl Stiles hotovo; před ním leželo asi dvanáct dárků a on už stačil jen doufat, že ho s tím Derek nevyhodí z bytu.
My o vlku a vlk za dveřmi. Dveře do bytu se otevřely, přičemž Stiles okamžitě dárky rychle strčil pod pohovku a vyšel vstříc svému příteli. „Tak jaký byl běh?" zeptal se Stiles, když věnoval Derekovi polibek. „Docela fajn, všude klid. Co ty? Jak ses dneska měl?" Stilesovi se na tváři rozšířil úsměv z nedočkavosti zítřejšího večera. „Dobře. Už se nemůžu dočkat zítřka," vydechl Stiles a znovu Dereka políbil.
„Stalo se ti něco? Cítím z tebe větší.. vzrušení než obvykle, Stilesi. Mám se bát?" ptal se Derek s nadsázkou, což Stilesovi vykouzlilo snad ještě širší úsměv. „Kdepak. Myslím, že budeš rád. Alespoň v to doufám," zasmál se a poplácal Dereka po hrudi. „Dáš si něco k jídlu?"
„Jo, mám hrozný hlad," zavolal na Stilese Derek z předsíně, zatímco si sundával boty (pozn. aut. ano, protože to američani určitě dělají xd) a následně přešel za Stilesem do kuchyně. „Udělal jsem sýrové těstoviny. Jen ti je přihřeju a budeš se moct najíst," poplácal Stiles Dereka jemně po tváři a vtiskl mu polibek na nos.
„Vážně máš dnes hodně dobrou náladu, viď? Copak, že jsi tak veselý?" usmál se Derek, objal Stilese kolem pasu a společně s ním tupě zíral, jak se talíř s jídlem v mikrovlnce pomalu otáčí. „Už jsem ti to říkal. Prostě se jen těším na zítřek."
„Ale nějak moc, než bys měl," podotknul Derek a jemně Stilese políbil na krk. Rukama mu pomalu promnul boky a znovu ho políbil na krku. A znovu, a znovu.
„Copak copak? Máš chuť i na dezert?" skousl si Stiles ret, přičemž Derek jen zamručel do Stilesovy pokožky a líbal ho dál. „Nechci ti radit, ale měl by sis šetřit energii na zítřek. I když jsi vlkodlak."
„Sice se trochu bojím, co tím myslíš, ale ani malou službičku pusou ti dopřát nemůžu?" otočil si Derek Stilese k sobě ignorujíc cinknutí mikrovlnky.
„Hmm.. to bych si říct i nechal," zamumlal Stiles do Derekových rtů, zatímco už mu Derek stahoval kalhoty.
•••
ČTEŠ
STEREK ONESHOTS ✓
Fanfictionjednodílovky na ship STEREK upozornění: • boyxboy • sexuální, vulgární a nevhodné výrazy i scény • 15+ 22.10.2022 - 1# v kategorii sterek