Dün geceyi Jake ile beraber geçirmiştik. Şimdi ise kalkmış işe gitmek için hazırlanıyorduk.
"Jake"
"Efendim sevgilim?" demişti diş fırçası ağzındayken.
"Kravatımı bağlar mısın?"
"Niye sen bağlayamıyor musun?"
"Hayır."
"Yalana bak."
"Yalan değil bak." dedim ve rastgele bir şekilde bağlamaya çalıştım. Gülüp yanıma geldi ve kravatımdaki elimi çekip bağlamaya başladı.
"İnanmış gibi yapayım bari." Kravatımı bağlayıp "Oldu." dedi.
"Teşekkür ederim sevgilim." dedim ve yanağını öptüm. "Önemli değil." dedi ve tuvalete gitti.
Parfüm sıkmış, Jake'i bekliyordum. Tuvaletten kravatı çözük bir şekilde çıkmıştı.
"Ben seninkini bağlıyorsam sen de benimkini bağlayacaksın." demiş ve yanıma gelmişti. "Bahsettiğim hâlin buydu işte."
"Ne? Ne hâli?" Kolundan kendime çekmiş ve gömleğinin bir düğmesini açmış ve kolunu kıvırmıştım. Sonra önümdeki aynaya doğru çekip kendini görmesini sağlamıştım.
"Bu işte."
Bana dönüp "Ciddi misin sevgilim?"
"Evet niye?"
"Ben çalışırken hep bu hâldeyim zaten."
"O zaman Beom'u çok odana sokma."
"Bu sefer sen beni kıskandın sanırım."
"Her zaman."
"Asistanımı odama almamak gibi bir şansım yok maalesef hem zaten Beom beni böyle çokça gördü."
"İyi bari girsin ne yapalım."
"Hadi çıkalım."
"Çıkalım sevgilim." demiş ve elini tutmuştum. Beraber evden çıktık ve arabaya binip şirkete gittik.
Arabadan indiğimizde Jake'in elini tuttum. Elini çekip "Ne yapıyorsun?" diye sordu. "Sevgilimin elini tutuyorum olamaz mı?"
"Şirkete giriyoruz Heeseung."
"Eee?"
"Ne eee? Bir sürü insan var içeride."
"Jake sence içerideki insanları umursayacak bir tipe mi benziyorum?"
"Benzemiyor musun?"
"Benzemiyorum." diyip tekrar elini çekememesi için sıkıca tutmuştum. El ele şirkete girdiğimizde herkes bize bakıyordu. Jake'in odasına kadar onunla eşlik ettim. Tam eğilmiş öpecek iken odadan Beomgyu çıkmıştı.
"Aa şey pardon." demiş ve odaya geri girmişti. Tekrar eğilip Jake'i öptüm ve "Kolay gelsin bebeğim." dedim. O da parmak ucuna çıkıp beni öptükten "Sana da sevgilim." dedi.
Jake'i odasına bırakıp kendi odama geçtim. Kapımı biri çaldı. "Gir" dedim. "Efendim Bay Min sizi odasında bekliyor."
"Tamam geliyorum sen çıkabilirsin."
demiş ve açtığım bilgisayarımı kapatıp Bay Min'in odasına girmiştim.Kapıyı çaldım ve gir talimatı gelince odaya girdim. Odaya girdiğimde odada tanımadığım biri, Beomgyu ve Jake vardı. Jake'e ne olmuş dermişcesine bakışlar attım. O da bana sessizce bilmiyorum dedi.
"Buyurun efendim."
"Hoş geldin Heeseung." demiş ve tanımadığımız kişiyi gösterip "Bu Jeongin. Jake'in yeni asistanı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still With You | Heejake
FanfictionÇocukluktan düşman olan iki kişi yıllar sonra aynı yerde çalışmaya başlarlar ama biri çok değişmiştir.