mektup/1

259 14 29
                                    

Neden böyle yapıyorsun Taehyung? Telefonuna elimi sürmeme bile izin vermiyorsun. Eve geç geliyor,sana kapıyı açan beni bile görmüyorsun. Bu kadar kör müsün? Önceden öperek morarttığın tenim,neden beyaz Taehyung? Eve geldiğinde yüzüme bile bakmadan yatağımıza yatıyor,sabah herkesten önce evden çıkıyorsun. Uyurken söylediğin isim kime ait Taehyung? Duyuyorum çünkü ben sabaha kadar sessizce ağlarken sen bilmediğim isimleri sayıklıyorsun.

Neden hergün sarıldığın gibi sarılmıyorsun bana? Neden önceden baktığın gibi bakmıyorsun bana?

Başka biri var Taehyung.. Gözlerinden anlıyorum.

Dün ağladığımı fark ettin. Neden ağladığımı sordun. Karnım ağrıyor gibi bir yalan söyledim sana. İnandın,ya da inanmak istedin. Umrunda da değildi zaten. Kendimi daha önce hiç bu kadar değersiz hissetmemiştim. Kim olduğunu gerçekten merak ediyorum Taehyung. Beni ve kızımızı umursamamanı sağlayan kadını gerçekten çok merak ediyorum.

Benim kadar Lalisa'da üzülüyor Taehyung. Senin silmeye yeltenmediğin göz yaşlarımı o siliyor. Her gün sorduğu babam nerede sorularına verecek cevabım kalmadı Taehyung.

Onu okuldan almanı,onunla ilgilenmeni istiyor. Arkadaşlarının gördüğü baba sevgisini birazda o görsün Taehyung. Ona sağladığın güç çok fazla,kimse Kore'nin en ünlü şirketinin sahibine karşı gelemiyor Taehyung. Ama onun para veya güce ihtiyacı yok. Onun sadece senden göremediği sevgine ihtiyacı var.

Korkuyorum Taehyung,benden başkasını sevmenden korkuyorum. Bana kullandığın aşk sözlerini başkalarına kullanmandan korkuyorum. Benim için atan kalbinin başkası için atmasından korkuyorum.

Seninle ettiğimiz her kavgada bahanem işlerin Taehyung. Bir daha ki kavgamız da sana hissettiğim bu durumu söyleyeceğim. Ve bu gerçekse eğer bu son kavgamız olacak Taehyung. Çünkü ben ne ikinci kadın olmak istiyorum,nede bir kadını ikinci kadın yapmak istiyorum.

Yaptığın her şeye rağmen seni seviyorum Taehyung. Özür dilesen affedecek kadar çok seviyorum seni..

---------------------

Helliiioo!! Bu yeni fic hakkında bilgi vereyim.

💥 Taehyung'a bol sövmeli

💥 Taehyung hala Jisoo'ya aşık,ama anladığınız üzere hayatında başka biri var

💥Evet bizim canimiz Lalisa Mabobal bu hikayede Kim Lalisa. Ve Lisa'yi küçük hayal edin.

💥Ve Taehyung'un hayatında ki kadın Lalisa değil. İler ki bölümlerde açıklarım. Ama idol olmaz çünkü idollerin nefret almasını istemiyorum.

Evet bu kadar umarım seversiniz.🤍

You promisedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin