Bugün kavga ettik Taehyung. İlk defa bağırdın bana. Kalbim acıdı biliyor musun? Lalisa ağlamaktan harap oldu. Sadece sana hissettiğim durumu anlattım. Öyle birşey olmadığını söylesen de biliyorum Taehyung. Dünya üzerinde ki bi kadını benden daha çok sevdin. Lalisa'ya bile bağırdın. O senin kızın Taehyung. Doğduğunda kucağından bırakmadığın kızın Taehyung. Kokusunu içine çekerken bulmadığın kızın. Tek dileğim şu Taehyung, yaptıklarından birgün pişman olman.
Az önce yanıma geldin,ilk defa bana temas ettin. Boynuma uzun bir öpücük bıraktın Taehyung. Ellerimi tuttun. Bana böyle hissettirdiğin için özür diledin. Ama yine aynı şey oldu Taehyung. Yine gözlerin söylediğin şeylerin yalan olduğunu anlatıyordu bana. Yapma Taehyung,lütfen yapma. Lalisa geldi yanımıza bizi öyle gördüğünde mutlu oldu. Uzun süre sonra inada ilgi gösterdin. Senden tek bir isteğim var Taehyung. Bana olmayan ilgin kızımıza olsun. Hayatımda ki tek isteğim bu.
Telefonun çaldı ve gittin. Geleceğini söyledin. Ama biliyorum,gelmeyeceksin. Ama mutluyum Taehyung. Lalisa'yı yarın okuldan alacağını söyledin. Vakit geçirmek istediğini söyledin. Umarım buna devam edersin.
Seni seviyorum Sevgilim..
--------------
Adı üstünde mektup bölümler kısa olacak,ve umarım beğenirsiniz ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You promised
FanfictionSaygın bir iş adamı olan Kim Taehyung sevdiği kadın olan Jisoo'yu aldatıyordur..