mektup/3

151 13 20
                                    

Lalisa'yı okuldan almamışsın Taehyung. Neredesin? Az önce sınıf öğretmeni beni aradı. İkimizden biri olmadığı sürece Lalisa'yı alamayız Taehyung. Bilmiyor musun? Bize dair herşeyi mi sildin aklından? Hani tüm programını boşaltmıştın?

Seni aradığımda ise bana birkaç küfür savurarak yüzüme kapattın. Yanında ki kadın sesini duymadım mı sanıyorsun? O an kalbim paramparça oldu. Yine gel Taehyung yine gecenin bir saati başını göğüsüme yasla. Yine beni uzun öpücüklerinin içine çek. Saçını okşat. Ama böle yapma,beni üzme. Biraz bile sevgi kırıntısı kaldıysa içinde izin ver,kendimi yeniden sana sevdireyim. Ama yapma Taehyung benden başkasını sevme.

Eve Lalisa ile beraber geldiniz. Lalisa hemen boynuma atladı. Göz yaşlarını tutuyordu. Çünkü senin yanında ağlamaktan korkuyormuş. Neden böyle düşünüyor Taehyung? Neden bundan bir yıl önceki gibi senin yanında ağlamıyor? Değiştin çünkü Taehyung,sen çok değiştin.
Onu odasına çıkardım. Bana olanları anlattı. Okulda birkaç kişi onu senin yüzünden eziklemiş. 'herşey babanın parası sayesinde,sen eziğin tekisin!' Bir çocuk için ne kadar büyük bir travma. Senle ilk evlendiğimiz de bana gelen yorumlar hâlâ canımı yakıyor.

Yanına geldiğimde üstünde ki gömleği çıkarmış,odamızda ki uzun koltukta oturmuş. Şakaklarını masaj yapıyordun. Sana neden onu almadığını sorduğumda programını bahane ettin. Sekreterini bizzat ben aradım Taehyung, programın boştu.

Kavgamız büyüdü,bağırmaların yine başladı. Sana beni aldattığını söyledim. Kabul etmedin. Eve geç gelmenin,yüzüme bakmamanın, telefonunu saklamanın nedenini sordum. Bahaneleri hazırdı. 'beni bunaltıyorsun.'

Üstüne geldim,sana itiraf ettirmeye çalıştım. En sonunda ise ağlamaya başladım. Beni ne kadar değersiz hissettirdiğini,canımı yaktığını anlattım. En sonunda ise kapıyı çarpıp çıktın evden..

Üzülüyorum Sevgilim..

-----------------------

Beş dakikada 250 kelimelik bölüm yazdımm.

You promisedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin