Hamileyim.. Hamileyim Taehyung. Sana nasıl söyleyeceğim? Ne olacak? Bebeği aldırmam mı gerek? İyi bir baba değilsin Taehyung. Söylemeli miyim? Jennie babası olduğunu ve söylemem gerektiğini söylüyor. Neden bebeğim olacağı için mutlu olamıyorum Taehyung? Neden sana söyleyip söylememek arasında kalıyorum? Bana bunları yaşatan sensin Taehyung.
Beni kendin hakkında sorgulatan sensin. Belki en mutlu günlerimden birinde,neden üzgünüm?Seni aradım eve erken gelmeni istedim. Tamam dedin. Birkaç saattir çift çizgi olan testler ile bakışıyorum. Kalbim acıyor,beynim darmaduman,ne yapacağımı bilmiyorum.
Eve geldin,bana sarılmadan Lalisa'nın yanına gittin. Ona sarıldın,ve ben bana sarılmandan daha mutlu oldum. Hep ona öyle sarıl. Bana kapattığın,kalbinin kapalı kapılarını ona aç..
Sonra bana döndün,ne istiyorsun? der gibi baktın. Sana sıcak bir gülümseme sundum ve kapıya baktım. Beni anladın Lalisa'yı öpüp,beni takip ettin. Seni odamıza götürdüm.
(Bundan sonrası mektup değil,o an.)
Odada ki koltuğa oturdu. Konuşmamı bekler gibi bana baktı. Onu daha fazla bekletmedim.
"Taehyung,birşey var."
Cümleleri toparlayamıyor,kafam karışıyordu.
"Onu biliyorum Jisoo,ne olduğunu anlat."
Titreyen ellerime bakıyordum.
"Belki baştan söylemediğim için kızacaksın,ama ya-yapamadım."
"Jisoo anlat şunu!"
Bağırmasıyla dengem alt üst oldu. Elim pantolonumun arka cebinde ki teste gitti. Aldım,bir kez göz gezdirdikten sonra titreyen ellerimle önünde ki sehpaya bıraktım.
Öce bana sonra sehpaya baktı,elini uzatarak testi aldı. Birkaç kez göz gezdirdi. Tekrardan bana bakarak ayağa kalktı.
"Ne zaman öğrendin?"
"Bi-birkaç saat önce."
"Neden aramadın beni!"
"Yüz yüze söylemek istedim."
Başını ovuşturdu. Gözlerini kapattı.
"İstemiyor musun?"
Verdiği tepkilerden gözlerim dolmuş,ellerimin titremesi güçlenmişti. Umarım isterdin Taehyung,çünkü ben çok istiyorum.
Bekledim,gözlerimi sımsıkı kapatarak bekledim. Koltuktan kalktın yanıma geldin. Kollarını belime sardın,sarıldın bana.
"İstiyorum."
O an gözlerimde ki tüm yaşı serbest bıraktım. Şimdiye kadar tüm biriktirdiklerimi. Bu kadar yeterdi çünkü. O gün, tüm gece boyunca kollarında ağladım. Sen ise çalan telefonlarını ilk defa kapattın..
Düzeliyor musun Taehyung?
----------------
Heheheheh canım sıkıldı. Gidip başka ficlere bakiyim. Hadi bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You promised
FanfictionSaygın bir iş adamı olan Kim Taehyung sevdiği kadın olan Jisoo'yu aldatıyordur..