mektup/7

174 19 6
                                    

Neredesin Taehyung? Bu gece evden gittin ve hala dönmedin. Altıncı aya geldik Taehyung? Bebeğimiz altı aylık ve ben hem Lalisa hemde bulantılar ile başa çıkamıyorum. Ama yapma Taehyung lütfen yapma. Kalbim parçalanıyor. Bundan sonrası için iyi diye düşünmüştüm. Ama sen herşeyi mahvettin. Eve sarhoş geldiğin hallerin ile nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Ama sen yaomazsın değil mi Sevgilim? Sen beni bu dünyayı ateşe verecek kadar çok seviyordun.. Öyle söylemiştin bir seferinde.

2 yıl önce..

"Uyudu mu bebeğim?"

Taehyung eve yeni gelmiş Jisoo'yu kucaklıyordu. Jisoo ise günün yorgunluğunu ile Taehyung'a sığınmış. Başını göğüsüne yaslarken Taehyung'un kokusunu içine çekiyordu.

"Uyudu sevgilim. Ama ben bittim."

Jisoo Taehyung'tan ayrıldığında Taehyung'un elleri Jisoo'nun yanaklarında yerini aldı.

"Bebeğim sana söyledim,senin için zor oluyorsa bakıc-"

"Gerek yok gerçekten."

Jisoo Taehyung eve geldiğinden beri odaklandığı tek şeyin üzerinde dudaklarını gezdirdi. Taehyung'un dudakları..

Taehyung Jisoo'nun öpüşüne açlıkla karşılık veriyordu. En sonunda Taehyung Jisoo'yu kucağına aldığında,Jisoo kollarını Taehyung'un boynuna doladı.

Jisoo elini Taehyung'un düğmelerine götürdü. Baştan üç düğmesini açtığında,çoktan odalarına doğru adımlamaya başlamıştı Taehyung.

En sonunda Taehyung kendini Jisoo'nun yanına attığında ağzından dökülen sekiz kelime döküldü.

"Seni bu dünyayı ateşe verecek kadar çok seviyorum.."

--------------

Kalbiniz heyecanlansin diye böyle bir bölüm attimmm. Maça kızı okuyorum da Bora bana kafayı yedirtecek..

You promisedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin