Amelia lezuhanyozott, és felöltözött egy tartalék ruhába, amit Elliotnál hagyott, amikor reggel felébredt. Szabadnapos volt, és Jessica át akarta varázsolni; ruhát és hajat. Elliotnak búcsúcsókot adott, és lement az épület elé, ahol Jessica már várta.
- Hogy van a szerelmes fiú? - Kacsintott Amelia-ra.
- Jól van. - Megbökte a lányt. - Milyen volt a legutóbbi kalandod?
- Ilyen-olyan. A lánynak szüksége volt egy zuhanyra.
Amelia O alakban tartotta az ajkait, miközben elhajtottak. Jessica egy puccosabb bevásárlóközpontba vitte, mint ahol dolgozott. Nem érezte magát annyira rosszul, hogy Jessica pénzt költ rá, túl gyakran tette ezt, és kiabált vele, amiért bűntudata van. Azzal érvelt, hogy tudta, Amelia nem szeret vásárolni, és így fizette ki, hogy eljöjjön. Amelia erre csak a szemét forgatta.
- Kell egy bikini? - Jessica megállt egy fürdőruha üzlet előtt.
- Nem, az enyém még mindig jó.
- Az az egyberészes? - Jessica felvonta a szemöldökét. - Nem tudom, miért van az neked meg.
- Nem te vetted. - A lány kinyújtotta rá a nyelvét. - Nekem tetszik, kényelmes.
- Fúj, nem tudom, miért hagytam, hogy ezt csináld. Neked szexi kell, nem kényelmes. Gyerünk már. - Átkarolta Amelia egyik karját, és berángatta az üzletbe.
Jessica talált egy sárga bikinit magának és egy fehéret neki. Hogy hogy is tekintette ezeket fürdőruhának, azt nem értette.
- Ez majd kiemeli a barnaságodat.
- Ez alig takarja a mellbimbóimat. - Nyögött fel.
- Hagyd abba a drámázást! A szerelmes fiú imádni fogja. - Incselkedett, és elvette Amelia-tól a fehér bikinit.
- Mindegy. - Amelia nevetett és megforgatta a szemét.
Még két órát töltöttek vásárlással, megebédeltek, majd elmentek Jessica szalonjába, hogy festesse és vágassa Amelia haját. Nem sokat veszített a hosszából, de vékonyította és szőke fényeket kapott. Jessica szeretett volna egy neon színt is felvinni, de Amelia nem gondolta, hogy a munkahelyi főnöke jóváhagyná. Egy idősebb férfi volt, aki felhúzta az orrát a piercingek és a tetoválások láttán. Nem volt biztos benne, mit szólna, ha dögös rózsaszín hajjal jönne be.
Miután megcsinálták a haját, hazamentek, és vacsorára ételt rendeltek. Amelia elkezdte kimosni az új ruháit, és amikor megérkezett az étel, mindketten lehuppantak a kanapéra, hogy megnézzenek egy valóságshow-t, ami Jessica-nak nagyon tetszett. Amelia felvette a telefonját, és meglátott egy üzenetet Elliottól.
[𝑆𝑧𝑖𝑎 𝑏é𝑏𝑖, 𝑟𝑒𝑚é𝑙𝑒𝑚 𝑗ó 𝑛𝑎𝑝𝑜𝑑 𝑣𝑜𝑙𝑡. 𝑀𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑝𝑙𝑢𝑠𝑧 𝑚ű𝑠𝑧𝑎𝑘𝑜𝑡 𝑣á𝑙𝑙𝑎𝑙𝑜𝑘 𝑎 𝑚𝑢𝑛𝑘𝑎𝒉𝑒𝑙𝑦𝑒𝑚𝑒𝑛.]
[𝐻é, 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑚 𝑖𝑔𝑒𝑛. 𝑅𝑒𝑚é𝑙𝑒𝑚 𝑛𝑒𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑠. 𝑆𝑧ó𝑙𝑗, 𝒉𝑎 𝒉𝑎𝑧𝑎é𝑟𝑡é𝑙.]
[Ú𝑔𝑦 𝑙𝑒𝑠𝑧, 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑙𝑒𝑘]
[É𝑛 𝑖𝑠 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑙𝑒𝑘.]
Amelia elmosolyodott, és eltette a telefonját. Megfogta a tányérját, és az arcába lapátolta az ételt. Az évek során felszedett néhány kilót, és bármennyire is rosszul érezte magát miatta, nem tudott ellenállni, ha jó ételről volt szó. Jessica felháborodott, valahányszor panaszkodott. Soha nem hagyta abba, hogy azt mondogassa, milyen csodásan néz ki a teste. Amelia nem értette.
- Szóval a hétvégén lesz egy buli...
- Nem.
-és te is jössz. - Jessica ránézett.
- Nem. - Amelia megrázta a fejét, utálta a bulikat.
- A tengerparton van.
- Nem érdekel.
- A napot a napfényben fogjuk tölteni, és a csillagok alatt fogunk inni.
- Figyelsz te egyáltalán rám?
- Annyira jó lesz.
- Jessica! - Amelia nyafogott. - Én nem...
-Arghhh-kérlek, kislány. Soha nem jössz velem.
- Nincs szükséged rám, hogy jól érezd magad.
- De azt akarom, hogy a legjobb barátom is ott legyen. - Amelia a legjobb duzzogó arcát vágta.
Amelia bámult rá. Sötét, göndör haja a válla köré omlott, nagy barna szemei pedig könyörögtek. Sóhajtott egy nagyot, tudta, hogy ezt meg fogja bánni.
- Rendben. - Vonakodva mondta ki a rövid szót.
- Hurrá! - Jessica felsikoltott, és tapsolt a kezével, a haja fel-le pattogott.
- Nyugodj meg! - Amelia nevetett, és felállt, hogy kivigye a tányérját a konyhába.
- Mi leszünk ott a legdögösebbek. - Jessica követte őt, és a tányérját a mosogatóba dobta.
- Legalább egy váltás ruhát hozhatok a bulira?
- Hm...Mit szólnál a kék köpenyemhez, ami tetszik neked.
- Az nem sokat takar.
- Nincs szükséged takarásra! Ez egy tengerparti parti, kislány.
- Rendben, rendben. Meghívhatom Elliotot?
- Már megtettem. - Hatalmas vigyor ült ki az arcára.
- Micsoda? Nem mondott nekem semmit!
- Mondtam neki, hogy meggyőzlek.
- Ti ketten már túl sok vagytok nekem. - A lány duzzogott, keresztbe fonta a karját ami kiemelte melleit.
- Csak annyit teszek, hogy nagyobbnak látom azokat a dinnyéket. - Incselkedett, és a kezével szorongató tréfákat csinált.
- Hagyd abba! - Amelia leengedte a karját, és a kezét csapkodta, miközben kuncogni kezdett.
- Tudtam, hogy nem tudsz komoly maradni. Most pedig gyere, lemaradunk a műsoromról.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A legsötétebb megszállottság
Любовные романыFigyelmeztetés: Ez egy sötét erotikus romantikus történet. De nem édes vagy aranyos. Érett tartalom, erős nyelvezet, bántalmazás, nemi erőszak és erőszak. Figyelmeztettelek! Amelia Millert egy tragikus esemény után a szomszédban lakó ikrek terrorizá...