22. R é s z

5.4K 209 12
                                    

Amelia egy széken ült, kezében egy itallal, és Jessica csipkés kék strandtakarójával a bikinije fölött. Nem tudta, miért egyezett bele, hogy eljöjjön. A strand rendben volt, órákig heverészett a napon. Nem kellett emberekkel foglalkoznia, nem kellett beszélgetéseket erőltetnie. Gyakran elszédült, aminek következtében az emberek azt hitték, hogy részeg, és magához vonzott egy perverzt, akit Jessica elzavart.

Jessica egy sötét hajú nővel találkozott, aki narancssárga napozóruhát és fekete napszemüveget viselt, ami a feje tetején volt, mivel a nap már lement. Néhány fáklya és egy tűz égett, melegen tartva és megvilágítva a kört az éjszakai égbolt alatt. Lenézett az italára, és meglepődve látta, hogy üres. Nem tett egy lépést sem, hogy újratöltse.

- Hé, kislány, hogy vagy? - Jessica befejezte a beszélgetést a sötét hajú nővel, hogy ellenőrizze őt.

- Szeretnék, hölgyeim, hogy hozzak maguknak italt?

- Az nagyszerű lenne. - Jessica elmosolyodott, és elvette Amelia üres poharát.

Amelia halkan felsóhajtott, és felnézett az égre.

- Mikor megyünk haza?

- Hamarosan. - Jessica hangja komor lett. - Azt reméltem, hogy jobban fogsz szórakozni.

- Elliotnak itt kellett volna lennie. - Érezte, ahogy a könnyek összegyűlnek a szemében.

- Tudom. - A szavai lágyak voltak. - Végig tudsz ülni még egy órát? Megígérem, hogy utána elmegyünk.

Amelia bólintott, miközben a másik nő visszatért. Megköszönte az új italt, ezúttal kéket, és ivott pár kortyot. Talán ha berúg, az segíteni fog.

- Ez nagyon finom! - Jessica felsikoltott, és kacéran a nő combjára tette a kezét.

Volt egy olyan érzése, hogy a nő haza fog jönni velük. Úgy tűnt, hogy Jessica-nak megtetszett a nő. Amelia megpróbált bekapcsolódni a beszélgetésükbe, de érezte, hogy az alkohol jobban hatott rá, mint gondolta volna.

- Én...kimegyek a... fürdőszobába. - Amelia letette az italát, és felállt a székről, amelyen ült.

Útban a vécéknek otthont adó épület felé kétszer is megbotlott. Az egyik alkalommal egy pálmafán kapta el magát, és egy pillanatra megállt ott. A látása megkettőződött, és a szélein elhalványult. Nem kellett volna ilyen gyorsan innia.

Bejutott a mosdóba, és megkönnyebbült. Sokkal tovább tartott, mint gondolta, és még inkább zavarodottabnak tűnt. A tükörképét bámulta, és úgy érezte, mintha egy idegent bámulna. Vissza kellett mennie Jessica-hoz.

Kilépett a mosdóból, és a part felé vette az irányt. Még nem jutott messzire, amikor megbotlott, és négykézlábra esett. Halkan nyöszörgött, látása megnégyszereződött. Próbált a kezére koncentrálni, ujjai a homokba vájtak. Észrevette, hogy túl messze van a parti fényétől, és felkapta a fejét. Rossz irányba ment.

Feltápászkodott, a lába megingott a teste súlya alatt. Érezte, hogy hátrafelé zuhan, ezúttal képtelen volt megtartania magát. A szemei lecsukódtak.

Salvatore elkapta Amelia-t, ahogy az hátrafelé esett. A szervezetében pumpáló gyógyszer sokkal hatékonyabb volt, mint gondolta. Érezte, hogy valami lángra lobbant benne, amikor a lány puha bőrét az övéhez érintette. Felemelte a nőt menyasszonyi stílusban, a feje hátradőlt, és szabadon hagyta a nyakát.

Lorenzo határozottan ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen az első, aki megkapja a lányt. A férfi beleegyezett, de ez nem jelentette azt, hogy ne kóstolhatna bele. Lehajolt, megcsókolta a lány nyakát, az arcán lévő borosta durván hozzáért a lány bőréhez, és reakciót váltott ki belőle. A lány keze felemelkedezt, hogy megsimogassa a férfi nyakát, és a hajához nyúlt.

A férfi felnyögött a nő bőrén, ahogy felfelé haladt. A nő felnyögött, az édes hangtól a férfi farka lüktetett. A férfi csókjai egyre éhesebbek lettek. Ha Lorenzo nem fenyegette volna meg, levetkőztetné és megdugná a homokban. Megcsipkedte a lány állát, a körmei a bőrét súrolták, és a lány újra felnyögött.

- Elliot.

Salvatore megfeszült, és visszahúzódott, hagyta, hogy a nő elernyedjen, és öntudatlan állapotba kerüljön. A férfi az arcához közeledett, a pumpás ajkakhoz, amelyek kissé szétnyíltak. Azt hitte, hogy ő az a szőke fickó, akit megölt. A férfi szorítása megfeszült, és a fogai összeszorultak.

A férfi megpördült a parttól, és a várakozó autójához vitte a nőt. A hátsó ülésre fektette, az egyik biztonsági övvel a derekánál rögzítette, és amint beült a kocsiba, elindult az úton. Lorenzo útbaigazította őt egy körülbelül egy órányira lévő, tulajdonában lévő helyre. Onnan visszavitték a lányt Lorenzo fő házába.

A keze addig markolta a kormányt, amíg az ujjbegyei elfehéredtek, és az ízületei megfájdultak. Nem tudta kiverni a fejéből, hogy a nő egy másik férfi nevét mondta ki. Az ő vagy Lorenzo nevét kellett volna mondania. Senki másét. Elfeledtetti vele Elliotot.

A legsötétebb megszállottságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora