Ertesi gün Yagami Kiaro ve Keiko uyandıklarında okul başlamıştı. Hatta 3. dersin bitmesine 20 dakika vardı.
Yagami: LAN ÇABUK UYANIN OKULA GEÇ KALDIK!!!
Kiaro: NEĞ DİYOSUHN?!!
Keiko: Giyinin hemen en azından 4. derse yetişelim domuz Mashiro'un dersi geç kalırsak hepimizi siker.
...
Okula geldiklerinde tenefüs bitmek üzereydi.
Yagami: Ben kantine gidiceğim. Kahvaltı yapamadık. Çok açım.
Kiaro: Çabuk gel ders başlayacak. Geç kalma. Biz sınıfa çıkıyoruz.
Yagami: Tamamm
...
Yagami, hızla kantine koşarken sarı bir bücürle çarpışır. (Kim acaba) Bücürün elindeki dorayaki yere düşer.
Yagami bücüre bakmadan;
Yagami: Önüne baksana sarı düdük.
X: Ee tamam...
Yagami: ^ses tanıdık geldi^ ("^" iç ses)
Yagami önüne bakar ve şok olur (simdi sictik)
Mikey: Dorayakimi düşürdün
Yagami utançtan kızarır. Kaçmaya çalışırken Mikey elinden tutar. (Mikeyin hızlı zamanlari vol1)
Mikey: Hey bekle... sen bizim sınıftaki Yagami değil misin?
Yagami: E-evet ve... Ş-şey pardon dorayaki için üzgünüm... (K-knk k-kekeliyorsun)
Mikey: Sıkıntı değil. Hadi ders başlayacak sınıfa gidelim.
İkisi beraber sınıfa giderken dersleri boş veya beden olan insanlar onlara bakıyordur.
?: Mikey'in yanındaki kız kim?
?: Sevgilisi mi acaba?
(Yagami'nin ağzından) Bütün konuşmaları duyabiliyordum. Galiba aşırı yakındık. Bu yüzden insanlar yanlış anlamışlardı. Mikey'e baktığımda konuşmaları duyduğu kesindi ama hiçbir tepki vermemişti. Rahatsız olmuşa benzemiyordu.
Bende insanların daha fazla yanlış anlamaması için Mikey'den biraz uzaklaştım kiii...
Kolumdan tuttu. Beni yakınına çekti.
(Mikeyin hızlı zamanlari vol 2)Mikey: Ne dedikleri umrumda değil.
Kızardığımı hissettim neyseki sınıf kapısına gelmiştik.
Ama kapı kapalıydı.
Yagami: Sictik
Mikey: Biraz
Yagami kapıyı tıklatır ve içeri girer. Keiko ve Kiaro ona "ben sana geç kalma demedim mi" gözüyle bakarlar. Arkadan Yagami ile birlikte Mikey girince Keiko ve Kiaro kadar herkes şok olur.
Öğürtmen: NERDESİNİZ SİZ YOK YAZILDINIZ GEÇİN İÇERİ.
...
ÖĞLEN...
Kiaro: Olm sen Mikey'le mi beraberdin nasıl oldu..? Neler oldu?
Keiko: Harbi amk
Yagami: Abi neler olmadı ki... Kantine giderken yanlışlıkla ona çarptım dorayakisini düşürdüm sarı düdük dedim.
Kiaro ve Keiko: XLWKFRİDOLFKSLJFİELR
Yagami: Bi şey daha var.
Beraber sınıfa giderken insanlar bizi sevgili sandı. Niye anlamadım. Sadece bi kızla sınıfa gidiyordu.Keiko: Galiba Mikey sürekli Toman üyeleri ile takıldığı için onu kardeşi dışında bi kızla görünce garipsemişlerdir.
Yagami: Yani önceden hiç sevgilisi olmadı mı?
Kiaro: Niye bunu soruyosun
Kıskandın mı? OAMDİWLFMSKLWMCKYagami: Ouf gülmeyin yemekte alamadım açlıktan ölüyom. Gitmişken dorayaki de alıcam. Çocuğun yemeğini düşürdüm. Öğleden sonra veririm.
Kiaro: Ooooo
Yagami: Gidiyom... (Gitme bir yere gidersen ölürüm ben hA)
...
ÖĞLEDEN SONRA...
Mikey , Draken'nin sırasının üstüne oturmuş Draken ile konuşuyor.
Yagami: Merhaba
Mikey ona döner
Draken şaşkın gözlerle Yagami'ye bakıyor 😧
Yagami: Manjiro sabahki olanlar için üzgünüm özür dilerim al bunu...
Mikey: Manjiro??
Yagami: AYY... MANJİRO MU DEDİM! özür dilerim bir arkadaşımla karıştırdım...
Mikey: (Yarı şaşkın yarı mutlu olarak) neyse önemli değil. Dorayaki içinde teşekkür ederim Yagami-chan
Yagami: Görüşürüz
Mikey: ja nee
Mikey, Draken'e döner
Draken: Adını nerden biliyor? Söyledin mi yoksa?
Mikey: Hayır hiç bir şey söylemedim daha doğru düzgün konuşmadık bile. (Ayn)
Draken: Öyleyse nerden biliyor?
Mikey: Nerden biliyim ben...
Bu arada insanlar bizi sevgili sandı bende onu yanıma çektim sence aşık olmuş mudur? (Mikey hızı ile doğraken'e hava atiyor pt1)Draken: Ship ship
Emma: Ooo küçük kardeşimin hızlı zamanları
Mikey: Sen bizi mi dinliyordun lan
Emma: Yoo sıkıldım Draken'in yanına geliyim dedim ama bir bakmışım sevgili kardeşim Draken'e sevgilisinden bahsediyor bende geliyim beraber dedikodu yapalım dedim. İyi yapmes meyem? (uzun makarna sesiyle okuyun)
...
Mikeyle biraz yakınlaşmıs olduk ama biraz fazla hızlı gidiyom bilmiyom SOPWMFEİKLT
552 kelime