15. bölüm

87 10 45
                                    

Bu bölüm Yagami'ye ait değil. Ben yazıyorum (Keiko)

Arkaslar anlamayan varsa bile şu anda bi açıklık getirmek istiyorum... Yagami, Keiko ve Kiaro gerçek hayatta var olan kisilerin oc leri (bizim yani) bunu şu bölüme kadar anlamayan varsa zaten yuh- her neyse ben (Keiko) ve Yagami bölümleri ayarlıyoruz. O yazıyor bende yayınlarken kontrol ediyorum vesaire vesaire. Yorumlardaki yazdığımız cevaplara yada benim yazdığım notlara veya kısımlara "cr: keiko" yazıyorum. Aynı hesapta iki kişiyiz kısaca. Ayrıca evet çizimler bana ait teşekkürler.

Ayrıca keiro ship adı

keiro-> keiko x kiaro

...

K

urs zili çalalı ya 15 dakika olmuştu ya olmamıştı. Yaptığı tekşey >her zaman olduğu gibi< test kitabının köşesine birşeyler karalamaktı. Öğretmenlerinin ya bir işi vardı, ya da dersleri önemsemeyip bahçede sigara keyfi yapıyordu.

İki ihtimalde aynı boka çıkıyordu gerçi... Evet boş ders. Onun işine gelirdi. Boş dersler karalama yapmak için harika bir zamanlamaydı çünkü.

Onun dışında en azından bulunduğu kurs sınıfında tanıdığı birileri olsaydı bu kadar sıkılmayabilirdi.

Kiaro ve Yagami zaten antremandalardı. En azından tenefüste onların yanına gidebilirdi... değil mi? Gerçi son yaşananlardan sonra kiaro nun yüzüne bakabileceğini düşünmüyordu.

(Evet gelebilirsin kekocum bekleriz 😘😘 cr: yagami) (kekonu sikerim yagami cr: keiko)
(Lutfen sik cr:yagami)
(siktim öldü cr:keiko)

Aynı evde yaşamalarına rağmen yaklaşık  2 gündür konuşmamıştı Kiaro'yla. Kendisinden nefret etmediğini umarak geçiriyordu her saniyesini.

Tenefüs zili çalar çalmaz onların yanına gitti. Gerçi... "onlar" yerine "o" demem daha mantıklı olur...

Yagami: Oooo kimler gelmiş-

Keiko: Kiaro nerde?

Yagami: KİARONU SİKTİM ÖLDÜ

Keiko: Ya-

Yagami: SEN BANA NASI SÖYLEMEZSİN ONDAN HOŞLANDIĞINI!

Keiko: SÖYLESEM ÇOK İYI ŞEYLER Mİ OLACAKTI SANKİ! BİZİ ZORLA AYARLAMAYA ÇALIŞACAKTIN! Doğal olması gerekiyo!

Yagami: ÖYLE BİŞEY YAPMAZDIM BEN Bİ KERE- tamam sustum yapardım.

Keiko: Tamam şimdi soruma cevap ver... Kiaro nerde?

Yagami: Ha o mu eve gitti.

Keiko: ...

Keiko: bunu şimdi mi söylüyorsun..?

Yagami: ...

Yagami: Evet..?

Keiko: Neden?

Yagami: Kötü hissediyormuş kendini ateşi çıkmış biraz-

Keiko: NE?!

Yagami: Yaw-

Keiko: Şuan iyi mi?!

Yagami: NE BILEYIM BEN! Antremana kalmadan gitti direkt!

Keiko: Of sikeyim ya...

Yagami: Ciddi bişi yok la hikayede miyiz sanki ne drama yaptın-

Keiko: Bu arada mikeyin parmağını kağıt kesmiş biliyon mu

EYES TO EYESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin