Manobal'ın çöplüğü

39 5 1
                                    

Lalisa Manobal herkesin tanıdığı bir insan,yani bi deyişle popüler, kimseye yenilmeyen o araba yarışçısı.Şu ana kadar kimse onun çöplüğüne girip kazanarak çıkamadı.Aslında çoğunun Lisa'ya meydan okumaya cesareti yoktu ve bunuda gayet net bir şekilde belli ediyorlardı.

Her şey Lalisa'nın istediği gibiydi aslında.En iyisi oydu.Lisa gene kendine bir rakip bulunamayacağını düşünerek güne güzel bir şekilde başladı.Her şey normal gidiyordu.

Tabii Lalisa'nında bir başının belası vardı.Bu kişide Lalisa'nın kardeşi Han Jisung.

Lisa:Hadi Jisung senin yüzünden bende geç kalıyorum.

Han:Of tamam tamam anladık geç kalıyoruz sus artık amk

Lisa:Bende çok meraklı değilim söylenmeye hadi hızlı biraz.

Han:AY TAMAM BE TAMAM

Lisa:Of han ben çıktım sende kendim git bi gün amk yeter.

Lisa ve Han küçük çatışmalar yaşarken,Lisa'nın en sevdiği arkadaşları Jennie ve Jisoo onu aradı.Evet onlar işe beraber gidiyorlardı,ve evet gene Jisung yüzünden Lisa en geç kalandı.

Lisa:Han bir dakika içinde hazır olmazsan tek başına yürüyerek gidersin

Han:Ay tamam geldim aq ne problem yarattın.

Aslında Lisa ve Han'ın ilişkisi mükemmeldir.Tabii ki de bunun sabahları olduğunu söyleyemeyiz.

Lisa,Jisoo,Jennie ve Han yola çıkmıştı.Lisa gene kimsenin ona rakip geleceğini düşünmeden mutlu ve huzurlu bi şekilde
kendi çöplüğüne gitmişti.Lisa nereden bilebilirdi ki orada yeni birini göreceğini ve onunla neler yaşayacağını...
DEVAMI GELİCEKKKKK
--------------------------------------------------------------
Selammm
Umarım hikayeyi beğeniyorsunuzdur yeni bölümü çok bekletmeyeceğim merak etmeyinnn gerçi pek tutacağını sanmıyorum ama olsun😺
Cr:hyunlix' tiktokta🫶🏻

Driving under the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin