En fazla 15 dakika geçtikten sonra herkes Lee ve Manobal'ı izlemek için toplanmıştı.İkiside hazır gözüküyordu.Fakat dış görünüş olarak Minho daha rahat gibiydi.
Soobin:Bu çocuk nasıl bu kadar rahat olabilir ya yenilicek birazdan kesin hala rahat
Eunchae:kesin değil yüzde yüz yenilicek daha Manobal'a karşı kimse kazanamadı.
O gün aslında orada iki tane daha konuğumuz vardı.Han ve Rosé sadece kardeşlerini desteklemek istiyorlardı.İddiadan haberleri bile yoktu...
İzleyiciler yerini almış,Hyunjin süre tutmak için kronometreyi almış ve başlamaları için bekliyordu.
Yuqi ve Hyunjin geri sayım yapmaya başladı.Yuqi:3
Hyunjin:2
Yuqi:1
Hyunjin:Başladı
Yuqi:Sence kim yenecek canısı
Hyunjin:Bak canım güzel arkadaşım Yuqicim bunu yaklaşık 1010282819 kere söyledim.BEN SENIN CANISIN DEĞİLİM.
Yuqi:Ay of tamam be kim kazanacak sence
Hyunjin:Hiç bi fikrim yok da Yuqi bunlar eşit gidiyo farkında mısın?
Yuqi:Evet ve bitirmelerine çok az kaldı kim yenecek acaba
Lisa Ve Minho nun olduğu kısıma gidiyoruz*
Minho:Kendinden emin gibiydin Lisa hala eşit gidiyoruz.
Lisa: Yarışta konuşmayı sevmem Lee ayrıca Manobal dersen daha iyi olur.
Minho:Ne o dikkatin mi dağılıyo konuşunca.
Lisa cevap vermeden yarışına devam etti Han'ı kaybetmeye cesareti yoktu.Minho'nun da Rosé'yi kaybetmek için cesareti yoktu.Ama Han için dayanmak zorundaydı.Eğer kendisi kazanırsa hem Rosé onda kalır,hemde Han onun olurdu.
Hyunjin:Bitişe acayip yaklaştılar.
Yuqi:Ve hala eşitler.
Hyunjin:Yuqi Minho kazanırsa ne olucak Manobal şartını yerine getirir mi?
Yuqi:Sanmam Han'ı o kadar kolay vereceğini sanmıyorum.Hyunjin: GELDİLER YARIŞ BİTTİ
KAZANAN
DEVAM EDECEKKKK
--------------------------------------------------------------Gene bana sövüyorsunuz hissettim ÇYSEJÇWTŞWTŞTJŞWTŞWTŞ
cr:Tiktokta hyunlix'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Driving under the moonlight
Short StoryLalisa Manobal bir sokak çöplüğünde araba yarışçısıdır.Lalisa'nın çöplüğüne her gün yeni birileri katılmaktadır.Fakat Lalisa Manobal'ın çöplüğünde Lalisa'ya meydan okuyacak biri olmamıştır.Oh evet,Lee Minho dışında.