ŞAKA DEĞİL Mİ

14 3 17
                                    

Han telefonu açmamakta ısrarlıydı.Han izleniyor gibi hissetmeye başlamıştı.Evet Han izleniyordu.Han endişelenmeye başlamıştı.Minho'yu arayabilirdi,ama bir şey olmayacağını düşünerek bu fikirden vazgeçti.

Han, Felix'in evine yakın bir yerde indi.Canı yürümek istiyordu.Bilmediği yerlere doğru yürüyordu Han.Hiç bilmediği yerlere gelmişti Han.Biraz daha yürüdükten sonra otobüste onu izleyen adamın onu hala takip ettiğini gördü.Han, Felix'in yaşadığı yerleri bilmiyordu.Bu yüzden Felix'i aradı.

Han:ALO FELİX BEN SENİN EVİNE NASIL GELİCEM BI OTOBÜS DURAĞINDA İNDIM ARKAMDA BİR ADAM BENİ TAKİP EDİYOR.FELİX NE YAPICAM

Felix:HAN ŞAKA MI YAPIYORSUN BEN YURTDIŞINDAYIM ŞAKA DEĞİL Mİ

Han o an durdu.Evet Han şimdi sıçmıştı.

Han:BEN NE BOK YİCEM ADAM HALA ARKADA FELİX

Felix: LİSA'YI ARASANA

Han: LİSA'YI ARAYAMAM O BENİ BIRAKTI

Felix:NE DİYOSUN HAN NE BIRAKMASI

Han: FELİX ANLATICAK DURUMDA MIYIM SENCE

Felix:NAPICAKSIN

Han: FELİX BU ADAM GİTTİKÇE YAKLAŞIYOR Bİ ŞEYLER YAP

Felix:HAN ORDA MARKET MAĞAZA FALAN YOK MU İSMİNİ SÖYLE MAĞAZANIN FALAN NERDE OLDUĞUNU ANLARSAM BELKİ SENİ POLİSE DOĞRU GÖTÜREBİLİRİM.

Han etrafa baktı.Siktir.Han sadece boş bi yolun içindeydi.

Han:HİÇ Bİ BOK YOK BURDA

Felix:HAN NE DEMEK HİÇ Bİ ŞEY YOK BEN ŞEHİRİN MERKEZİNDE OTURUYORUM SEN DOĞRU YERDE OLDUĞUNDAN EMİN MİSİN

Han:YANİ İNDİM DURAKTAN BİRAZ YÜRÜMEK İSTEDİM SONRA BURDA BULDUM KENDİMİ

Felix:NERDEN GELDİĞİNİ BİLMİYOR MUSUN DÜMDÜZ GERİ GİT

Han:SONRADA ADAMIN KUCAĞINA ATLIYIM DEĞİL MI

Felix:HE DOĞRU

Han: FELİX KAPATIYORUM ALLAH AŞKINA SENDEN HAYIR GELMEYECEK BELLİ

Han, telefonu kapattığı anda arkasında ayak seslerini duyuyordu.Adamla birbirlerinin ayak seslerini duyacak kadar yakınlardı.

Han içinden küfürler savuruyordu.
Hızlıca yürürken bir anda telefonunun çalmasıyla irkildi Han.Arayan Minho'ydu.

Han o an telefonu açıp kurtulabilirdi.Ama tripine devam etmekte kararlıydı.
Han,Minho'nun aramasını meşgule atıp yola devam etti.Sonrasında kolunu birinin tuttuğunu hissetti.Korksada arkasını döndü.Evet bu o adamdı.Otobüste onu izleyip takip eden.Han ne yapacağını bilmiyordu.Han ve o adam göz göze geldiler.Adam,Han'ı çekiştirerek ve zorla yürütmeye başladı.Han gelmemek için direniyordu,ama böylesine güçlü bir adamın karşısında pek bir şansı yoktu.

Sonrasında adam durdu ve kendini tanıttı.

"Benim adım Bangchan,beni sevsen iyi olur bir süre beraber olacağız"

Han o an düşündüde eğer Minho'nun telefonlarını açsaydı hiç bir şey olmayacaktı.

Han'ın telefonu tekrar çalmaya başladı.Han tam telefonu alacakken Chan,Han'ın elini sıkıca tutup telefonu kendisi açtı.

Chan:Vay be Lee görüşmeyeli uzun zaman oldu.

Han neler döndüğünü o an anladı.Nasıl Lisa'nın düşmanları varsa Minho'nun da vardı...

Han,o gün Minho'nun sesini ilk defa o kadar sinirli duyuyordu.Ne yalan söylemek gerekir.Minho'nun sesi Han'ın kulaklarına bile geliyordu.Çok bağırarak konuşuyor ve Han'ın hayatında duymadığı küfürler ediyordu.

Sonrasında Chan telefonu bırakıp,Han'a uzattı.Han almaya bile tırsıyordu.Sonrasında almazsa daha kötü şeyler olabileceğini düşünüp telefonu Chan'ın elinden aldı.

Sonrasında Chan,Han'ı simsiyah bir arabaya bindirdi.Han,Chan'a karşılık veremiyordu.Ne derse onu yapıyordu.
--------------------------------------------------------------İlk defa güzel oldu sanırım

Driving under the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin