BENİM NE GÜNAHIM VARDI

16 3 10
                                    

Araba çok hızlı gidiyordu.Chan gerçekten arabayı kötü sürüyordu.Han'ın midesi bulanmaya başlamıştı.Bir kaç dakika sonra araba yavaşladı.

Chan:Çevirme var şansıma tüküreyim.

Han bir an olsun umutlandı.Sonrasında Han'ın telefonu çaldı.Arayan Minho'ydu.
Han telefonu Chan'a verdi.Chan
hoparlörü açtı.

Minho: Hepsi senin yakalanman için Bang şuan ülkenin her yeri polislerle dolu.Benim olanı ellemek bile hataydı.Ama polislerden önce bana hesap vereceksin Bang

Chan:Sen bilirsin Lee.Hiç bir şey yapamayacaksın.Çünkü yakalanma gibi bi imkanım yok.

Minho:Öyle olsun Bang belki günler, haftalar,aylar,yıllar geçecek ama ben intikamımı alacağım

Chan çok rahat gözüküyordu.Han endişeliydi.Chan bu kadar rahatsa ya gerçekten tam bir aptaldı ya da gerçekten bildiği bir şey vardı.Han kendine söyleniyordu. "APTAL MISIN SEN HAN ADAM O KADAR ARADI BİR TANESİNİ BİLE AÇSAYDIN BU DURUMDA OLMAZDIN"

Han'ın aklında Chan'la ilgili sorularda vardı.Bunları sormaya karar verdi.

Han:Yanlış anlamazsan soru sorabilir miyim

Chan:Sor

Han:YA NIYE BEN BURDAYIM BENIM NE GÜNAHIM VARDI

Chan:Şansına küs ne diyeyim hayatında sevdiğinin kişinin Minho gibi biri olması üzücü.

Han:Minho'da ne varmış pardon

Chan:Ne yokmuş diye sor bence adam sadece seni kullanma peşinde salak mısın?Seni bi yarışmada ödül olarak aldı sence seni gerçekten seviyor mu?

Han:BAK ADAM BİRİNCİ OLARAK BUNLAR SENİ İLGİLENDİREN BİR ŞEY DEĞİL İKİNCİ OLARAK SEN BUNLARI NEREDEN BİLİYORSUN

Chan ne diyeceğini bilemiyordu.Bunları söylememesi gerekiyordu.

Chan:Bunlar seni ilgilendirmesin bence kimi sevdiğine dikkat et

Han bunların onu Minho'dan soğuması için yapıldığının farkında olduğu için hiç bir şey demedi.

Araba hala hızlı gidiyordu.Polislere yakalanmamak için ara yollardan gidiyorlardı.Araba neredeyse son hız giderken ani bir fren yaptılar.

Önlerini bir araba kesmişti.Bu araba polisin arabası değildi.Evet,bu araba Minho'nun arabasıydı.Minho arabadan hızlı bir şekilde indi.Han gözlerine inanamıyordu.Minho'nun elinde bir silah vardı.Minho onu Chan'a doğru tutuyordu.Han silahlardan çok korkan bi insandı ne yapacağını bilmiyordu.

Chan'da yan koltuğun altından bir silah çıkarıp arabadan çıktı.Han hiç düşünmeden arabadan çıktı.

Han:MİNHO DUR NE YAPIYORSUN YALVARIRIM DUR

Minho:Han sırası değil buraya gel

Han:MİNHO NE İSTERSEN YAPICAM YETER Kİ ŞU SİLAHI BIRAK

Han sonrasında Chan'a doğru döndü.

Han: LÜTFEN İKİNİZDE ŞUNU KESİN LÜTFEN

Chan:SEN KARIŞMA

Han ne yapacağını bilmiyordu.Han yere çöküp başını ellerinin arasına aldı.Han her şeyi reddediyordu.

Minho,Han'ı o halde gördüğü an kendini kötü hissetmeye başladı.Minho silahı bıraktı.Evet yapmaması gerekiyordu ama yapmıştı bile.Aşk ikisininde gözünü kör etmişti.İkiside birbirinden başka kimseyi düşünemiyordu.Han başını yavaşça kaldırarak Minho'ya doğru baktı.

Chan:Peki git izin veriyorum

Han,Chan'a bakıyordu.Ne yani gerçekten onu bırakmış mıydı?Han yavaşça kalkarak Minho'nun yanına gitti.Minho,Han'ı hemen yanına çekip ona sarıldı.

Ama Chan'ın oyunu burda bitmemişti.Chan eline silahı alıp,Minho'ya doğru tetiğe bastı.
--------------------------------------------------------------çok iğrenç bir yerde bitirdim biliyorum JÖTAFŞAGÇGWYİWYŞWİYEYÇWGJ
Neyse yeni bölüm çabuk gelicekkk

Driving under the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin