Büyüğe oynamak

21 5 0
                                    

Lisa içeri girdiği an Hyunjin endişeli bir şekilde Lisa'nın yanına gitti.Hyunjin hem endişeli hem de korkmuş bir şekilde Lisa'ya yeni gelen biri olduğunu söyledi.

Lisa:Eee ne var ki bunda zaten her gün geliyorlar. diye cevap verdi.

Hyunjin biraz korksada patronuna cevap verdi.

Hyunjin:Şey efendim o size meydan okuyor.

Lisa: Vay anasını benim çöplüğümde bana mı meydan okuyo kendini kim sanıyo bu Hyunjin

Hyunjin:Cevabınız tam olarak nedir ona iletmem lazımda.

Lisa:Hyunjin!Kendine gel ben buranın patronuyum onun ne düşündüğü önemli değil benimki önemli.

Hyunjin: Efendim o adamda bunların aynısını dedi.

Lisa:Vay be kendinden emin sanırım,bu arkadaşın adı ne?

Hyunjin:Minho efendim,Lee Minho

Lisa:Peki o zaman kendilerine teklifini kabul ettiğimi belirtin.

Hyunjin:Efendim bunu yapamam.

Lisa şaşırmıştı.Ona en sadık çalışanlarından Hyunjin sadece bi kaç söz söylemeyecek miydi yani

Lisa:O da ne demek Hyunjin gidip söylesene adama

Hyunjin kendi kendine bir şeyler mırıldanırken arkadan Yuqi geldi.

Yuqi:Efendim,adam tamamen sizden özel bir cevap almak istiyor.Bu yüzden Hyunjin bunu yapamaz.

Lisa:Ya pardon,siz kimin çalışanısınız gidin söyleyin adama.

Yuqi:efendim yapama-

Lisa:YUQİ HEMEN GİDİYORSUNUZ LEE MİNHO MUDUR NEDİR GİDİP CEVABIMI SÖYLÜYORSUNUZ ANLAŞILDI MI

Yuqi ve Hyunjin irkilmişti.İlk defa Lisa'yı bu kadar sinirli görüyorlardı.İkiside biliyordu ki Lisa'nın dediği iki kere olursa pek hoş şeyler olmazdı.Bu yüzden daha fazla zorlamadan Minho'nun yanına gittiler.
Minho: Onun geleceğini sanıyordum.
Hyunjin:Sizin ayağınıza gelmek istemediğini ama teklifinizi kabul ettiğini söyledi.

Minho bir kahkaha patlattı

Minho:Eee bedavasına iddiaya mı giriyormuş.Eğer ben kazanırsam kardeşi Han'ı alırım.Bunuda ona iletirsiniz.

Yuqi ve Hyunjin ne diyeceğini bilemiyorlardı ikiside şoktaydı.
Bu adam nasıl bu kadar rahat olabilirdi.Hem kendi yeri değil hemde bu kadar büyük şeylerle iddiaya giriyor.
Yuqi bu haberi Lisa'ya söylediği an...
EVET BİLİYORUM ÇOK İĞRENÇ Bİ YERDE KESTİM ŞU AN BANA SÖVÜYORSUNUZ BİLİYORUM AMA KUSURA BAKMAYIN ÇOK BEKLETMEM
DEVAM EDECEKKKK
--------------------------------------------------------------Umarım hikayeyi seviyorsunuzdur
Cr:hyunlix' tiktokta

Driving under the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin