08

148 23 8
                                    

Hem Saitama hem de Chiba için valilik finalleri aynı gün yapılacaktı.

Her iki takımın da kendi finallerine ulaştığını ilk öğrendiklerinde, birbirlerinin maçını izlemeyi ummuşlardı, ancak çelişkili zamanlarda, orada burada birbirlerinin gözlerinden hızlı bir bakıştan fazlasını yakalamak imkansızdı.

Maçtan sonra Isagi'nin duyguları, donmuş bir göl gibi, aşağıdan suyun bir çıkış yolu arıyormuş gibi sessizleşmişti. Bachira ilişkilendirebilirdi. Ekibinin Arashi Tech'e aynı farkla yenilmesiyle kendi hayal kırıklığı karşısında uyuşmuş hissediyordu.

Eve vardığında ayakkabılarını çıkarıp, annesi başını stüdyosundan çıkarmış, saçları toplanmış, önlüğünde ve yüzünde boya izleri vardı. "Meguru, masanın üzerinde sana bir mektup var! Maç nasıl geçti?”

Omuz silkerek mutfağa doğru ilerledi. "Kaybettik."

Zarf Japon Futbol Federasyonu'ndandı. Bachira gözlerini kırpıştırarak açtı ve annesi yanına yaklaşırken sessizce tekrar ve tekrar okudu. Omzunun üzerinden, özel bir oyuncu eğitimine katılma davetini okurken nefesi kesilmişti.

"Oh Meguru, bu harika! Gitmek zorundasın!"

Hmm, bu bir çağrı mı?

Ne diyor?

Isagi'nin annesiyle babası masanın üzerine eğilmiş, Isagi'nin elindeki benzer bir mektuba bakıyorlardı.

Aynı programa girdik, diye düşünen Bachira, aklı duracak gibi olmuştu.

"Aynı programa girdik," diye soludu, yumruğunu indirirken elindeki kağıt buruştu.

Aynı programa girdik, Isagi'nin sözlerini tekrarladığını duydu, şaşkınlık içinde çıkmıştı ağzından bu sözler.

Ebeveynlerinin önünde söyleyebilecekleri tek şey buydu, ama Bachira'nın içtenlikle ondan mı yoksa Isagi'den mi geldiğini söyleyemediği, içinde saf bir mutluluk uğultusu vardı. Belki ikisi de öyle hissediyordu.

O gecenin ilerleyen saatlerinde Bachira sürünerek yatağa girerken Isagi'ye seslenmişti.

"Nihayet buluşacağız, Isagi!"

Isagi'nin sesi yumuşak ve sevecen, alaycı bir kıvraklık Bachira'yı çılgına çevirmişti çünkü ona eşlik eden ifadeyi göremiyordu. Evet. Sonunda senin nasıl göründüğünü öğreneceğim.

Bachira bunun çok farkındaydı, birlikte JFU karargahına gideceklerini anladığı andan itibaren bu düşünce tekrar tekrar zihninden geçmişti. Şimdi omurgasına bir heyecan gönderiyordu ve tanrım, diğer çocuğun nasıl göründüğünü öğrendiğinde aşkı çok daha kötü olacaktı. Küçük senkronize mastürbasyon seansları bu açıdan kesinlikle yardımcı olmamıştı.

"Evet," diye fısıldadı. "Ben de senin nasıl göründüğünü bileceğim."

Isagi cevap vermedi ve ancak Bachira'nın kendisi uykunun eşiğindeyken başparmağını emerken belli belirsiz bir ses duydu: Umarım hayal kırıklığına uğramamışsındır Bachira.

Bachira, Isagi'nin sesiyle uykuya dalmıştı.

isagi'yi aslında anri'nin seçmediğini ve onu seçip katılmasını isteyen asıl kişinin ego olduğunu öğrendiğimden beri iyi değilim-

içimdeki o canavar sensin | bachisagi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin