04

187 26 19
                                    

Birbirlerini kabul etmeleri, bağlantılarının meşhur bent kapaklarını açan şey gibi görünüyordu, çünkü Isagi birdenbire her yerde Bachira'yı duymaya başlamıştı.

Bazı arkadaşlarıyla yatıya kalıyordu ve onlar bir film izlerken Bachira'nın kafasının içinde bu film çok sıkıcı ya da vay be! bunu gördün değil mi Isagi?~ gibi yorumlar yaptığını duyabiliyordu.

Televizyonda bir maç izliyorlardı ve sanki Bachira hemen yanında oturuyormuş gibiydi, ikisi de korkularını zapt edemiyordu, atılan her golle birlikte çığlık atıyor ve bir oyun tanıdıklarında bağırıyorlardı. Ebeveynleri için davranışı, Isagi'nin bağırarak yaptığından farklı değildi, ancak ona göre Bachira'nın varlığı tüm farkı yaratırdı.

Bazen gece geç saatlerde konuşurlar, her biri yataklarında uyanık şekilde yatarken tavana bakıp güneşin ve evren hakkında konuşmaya başlarlardı. Çok geçmeden Isagi, Bachira'nın tavanına iğnelenmiş karanlıkta parlayan yıldızlarını kendi tavanının tanıdık görüntüsünden daha rahatlatıcı bulmuştu.

Bachira'nın Noel Baba'dan hiç hediye almadığını, en sevdiği hayvanın yunus olduğunu, babası Bachira daha bebekken onları terk ettiği için annesiyle yalnız yaşadığını öğrenmişti. Bachira ağlamıyordu ama yakında olamayacağı anlamına da gelmiyordu. Isagi'nin o anda hissettiği koruma hiss ikisini de ürkütmeye yeterdi.

O gecelerden sonra Isagi ertesi sabah sersemletiyordu, gözleri şişerek ve uykudan uyuşmuş uzuvlarla rutinini tökezleyerek yapıyordu ama Isagi aldırmıyordu. Tuhaf koşullara rağmen Isagi'nin hayatında kendine yer açan bu çocuğu merak etmekteydi.

Isagi, Bachira'yı ne zaman en iyi arkadaşı olarak görmeye başladığını bilmiyordu ama... ahh, hiçbir zaman benim diyebileceği biri olmamıştı.

Güzel bir haber aldığın anda aklına gelen ve paylaşmak istediğin o kişi. Ayrıldıktan hemen sonra özlediğin yine kişi. Hiç tanışmamışlar olsalar bile bazen bundan bahsediyorlardı, buluşma ihtimalinden, bir gün bir söz gibi fısıltıyla rüya dolu yastıklarına.

Isagi konuşmadıkları zamanlarda bile kendini diğer çocuğu düşünürken buluyordu. Nasıl görünüyordu? Tanışmak, birlikte futbol oynamak nasıl bir duygu olurdu?

Ağustos'ta Bachira 8. doğum gününü kutlamıştı ve Isagi bunu ona yakın zamanda veremese de ona bir hediye aldı. Ailesinden para dilenmesi gerekmişti ama küçük yunus anahtarlığını okulun yakınındaki bir dükkanda görmüştü ve Bachira'nın yunusları ne kadar sevdiğini bilen Isagi, bunun mükemmel bir hediye olduğuna hemen karar vermişti.

Bachira'nın sürekli boyayla lekelenmiş gibi görünen nazik yüzlü annesinin, tepesinde parlak bir şekilde yanan bir mumla oğlunun önüne krep tabağını koymasını izliyordu. Isagi, aydınlık ve güneşli mutfağında sadece ikisi ona doğum günün kutlu olsun şarkısını söylerken, kendi odasının rahatlığında ona katılıyordu.

Bachira'nın mutluluğu, Isagi'yi içten aydınlatan bir ateşti, çırpınan bir hisle midesinin çukurunda köpürmüş ve Isagi'nin beklentiden başı dönene kadar damarlarında yayılı durmuştu.

"Sana bir şey aldım," dedi Isagi, Bachira kahvaltıdan sonra uykusuz bir halde odasına döndüğünde. Bachira'nın nefesi kulaklarında yankılanırken, diğer çocuk hızla doğruldu.

Isagi, avuçlarında sakladığı küçük yunusla ellerini açtı. Yüzü kızarıyordu, kekeliyerek, "Ben- ben, tanıştığımız zaman bunu sana vermem gerekecek."

Bachira'nın burnunu çektiğini duydu ve açık bağlantı aracılığıyla Bachira'nın görüşünün gözyaşlarıyla bulanıklaştığını görebiliyordu.

Bayıldım. Teşekkür ederim, Isagi. Bu gelmiş geçmiş en güzel doğum günü.

Isagi, Bachira'nın sözlerine gülümseyerek ellerindeki küçük yunusa baktı. Kalbi göğsünde karmaşık bir şey yapıyordu ve Isagi'nin bir kez daha sakinleşmesi için elini göğüs kemiğinin üzerinde ovması gerekiyordu.

Yedi ay sonra Bachira, Isagi'ye doğum günü için ıstakozdan yapılmış bir anahtarlık aldı.

söz, bu hafta diğer bachisagi'ye daha çok bachira ve yuu'nun ilişkisi olana bölüm atacağım...

içimdeki o canavar sensin | bachisagi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin