Nedense çoğu kişinin merakla beklediği, 95. bölümün telafisi niteliğindeki düğün bölümümüz geldi efendim.
Yorum yapmayı unutmayınız lütfen.
Keyifli okumalar 🌸
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Kenan abi?"
Taner, usulca Kenan'ın kolunu dürtükledi ancak Kenan'dan hiçbir ses gelmedi. Oldukça derin bir uykuda gibi görünüyordu. Bu sefer de Ramazan öne eğilerek yerde yatan adamın koluna dokundu ve sevecen bir sesle konuştu:
"Kenan abi?"
Kenan kıpırdandı ancak hiç de uyanmaya niyeti yok gibiydi. Onun ayakucunda dikilen Veysel, hafif bir sırıtma eşliğinde abisinin ayağını dürtükledi.
"Abiiii."
"Ya oğlum bir gidin başımdan ya!"
Kenan nihayet tepki verse de gözlerini bile açmamış, birkaç saniye sonra uykusuna kaldığı yerden devam etmişti. Üç amcaoğlu yaramaz gözlerle birbirlerine baktılar.
"E artık."
"Mecbur."
"Bence de."
Veysel elindeki ağzına kadar dolu sürahiyi Taner'e uzattı, Taner sırıtarak aldı ve sürahinin kapağını çıkarıp büyük bir zevkle Ramazan'a teslim etti.
"Amcaoğlu."
Ramazan kapağı alıp aynı şekilde Veysel'e verirken "Amcaoğlu." diye sırıtmış, kapağı alan Veysel de abisinin birazdan yaşayacağı şokun keyfiyle "Amcaoğlu." diye cevap vermişti.
"Döküyom?" diye sordu Taner son kez, onay için Veysel'e bakarak.
İçten içe abisinin sonra kendisini pataklamamasını uman Veysel, yapacak bir şey yok der gibi bir el hareketiyle onayladı:
"E dök."
Taner iki amcaoğluna da son kez sırıttıktan sonra önüne döndü ve sürahiyi pat diye başaşağı çevirdi. Bütün su yüzüne dökülen Kenan sıçrayarak uyandı ve öksürerek olan biteni algılamaya çalıştı. Üç amcaoğlu ise kıs kıs gülmekle meşguldü.
"Oğlum manyak mısınız lan! Böyle adam mı uyandırılır?" dedi Kenan sinirle, hala şokun etkisindeyken.
"E kardeş n'apalım, yarım saattir uğraşıyoruz uyan diye uyanmıyon, biz n'apalım?" dedi Veysel gülüşünü bastırarak. Abisinin toparlanma çabasını büyük bir keyifle izliyordu.
"Ya sen damat adamsın ya!" diye ekledi Taner, dibinde azıcık su kalmış sürahiyi tehditkârca savururken. "Bunun daha gelin alması var, damat tıraşı var; ne bu uyku arkadaş ya?"
"Ya çoluk çombelek dışarıda bahşiş için bekliyor valla, sen hala uyuyon." diyerek de son noktayı koydu Ramazan. Kenan'ın uykusu yeterince açılmıştı. Üçüne de ters ters bakan adam yüzündeki suları silerken konuştu:
"Ulan zaten gece boyu uyutmadınız... Şu düğün bir bitsin var ya, elimden çekeceğini-"
"Hadi hadi," dedi Veysel, abisinin tehditlerinden gram etkilenmeden onun üstündeki örtüyü pat diye çekerek. "Hadi kalk hazırlan hadi."
Kenan oflayarak toparlanırken, Taner Ramazan'a döndü. "Amcaoğlu hadi biz de arabayı alıp gelelim."
"Tamam."
Önüne dönen Taner, şirin bir sesle "Kenan abi?" dedikten sonra sürahinin dibindeki son suyu adamın yüzüne sıçrattı. Kenan irkilip gülerek geriye kaçarken Taner'le Ramazan da ayağa kalkarak holden çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots • VeyKen (Gönül Dağı)
FanfictionGönül Dağı'ndan Veysel ve Kenan'la alakalı, birbirinden bağımsız bölümler ♡ Dizide asla göremeyeceğimiz ama görmemiz gereken sahneleri, çok güzel yazılabilecekken geçiştirilen olayları da yazıyorum. Bütün Gönül Dağı ve VeyKen Fc'yi beklerim 🌸