Doğum günü

103 16 20
                                    


Jungkook

Eve gelmiş Jin hyungun azarını işitip odalarımızda geçmiştik. Şimdi ben Jimin'in doğun günü yaklaştığı için ona parti düzenlemeyi düşünüyordum. Sonuç itibariyle geçen sene bana az şey yapmamıştı.

"JIN HYUNG." diye bağırdım. O benden daha fazla Yoongi hakında şey biliyordu.

Jin koşa koşa odama geldi. "Yine ne bok yaptın." dedi. Evet ben Jin hyungu genel anlamda bir bok yapınca cağırıyordum.

"Kapıyı kapatsana özel konuşcam."

"Bakalım yine nasılsın sinir krizi gecircem." dedi ve kapıyı kapattı.

"Söyle bakalım."

"Ben Jimin icin doğun günü sürprizi yapmak istiyorum ve buna da Yoongi'yi çağırmak istiyorum aslında bir kaç kisiyide chırcam ama o daha önemli."

"Hmm mantıklı. Bir haftamız var. Ben her şeyi alırım sende Yoongileri cahır ama nasıl ikna edeceksin?"

"O iş bende ama şöyle bir sıkıntı var Jimin varken söyliyemem diyorum ki sen bir el atsan."

"Ne yapacağımı söyle."

"Yarın okula geleceksin ve ben Yoongi'yi halledene kadar onu oyalıyıcaksın anlaştık mı?"

"Anlaştık. İyi geceler." dedi ve odadan çıktı.

<><><><><><>

Sabah olduğunda her sabah olduğundan daha enerjik kalkmıştım. Hızlıca hazırlandım ve aşağıya indim.

Jimin oturmuş uyuşuk uyuşuk yemek yiyordu. "Hadi ama biraz açılın görende hiç uyumadınız sanar." dedim ve Jimin'in sırtına yavaşça yumruk attım.

Ardından masaya yaslanıp Jimin'in kendine yapmış olduğu yağlı ekmeği alıp yemeye başladım. "Yaaaa Jungkook kendine yap." dedi isyankar bir şekilde. Buna gülümsedim.

"Biraz hızlı ye okula geç kalcaz."

"Jungkook haklı Jimin hem bende bu gün sizle gelicem. Okula biraz gitmiyordum. Bakalım beni görünce sizi döve bilecekler mi?" dedi bana göz kırparken.

"Aman aman görende kırk yıllık dövüşçü sanar. Hem dökülürken kafanı koru beni öyle aşkım bayıltmıştı."

"Normalde çok saf seviyor diyordum ama son yaptığından sonra Jimin'in gerizekalı olduğunu düşünüyorum. Sence Jin Hyung?"

"Bencede."

<><><><><><>

Bol konuşmalı kahvaltımızdan sonra okula varmıştık. Şuan Jimin yanımda değildi ve ben Yoongileri arıyordum. Sonunda gözüme Taehyung takıldığında hızlıca yanına gittim.

"Şey Taehyung Yoongi nerde? Bir şey sorcamda." derken bütün arkadaş gurubunun yanına gelmesi bir olmuştu. Tamam hepsini partiye çağırıyorum.

"Şimdi Jimin'in bir hafta sonra doğun günü var o yüzden sizden çağırmak istedik. Hemen hayır demeyin çünkü Jimin sizi görürse çak sevinir." dedim.

Yoongi Tam bir şey söyliyicekken durdu. Ve "Hmm-" derken hocanın gelmesi ile sustu.

                  {}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Sizce Yoongi Jimin'in doğun gününe gidicek mi? Yada Jungkook bunu diyince Yoongi ne düşündü? Eyer bunları merak ediyorsanız çok beklemeyeceksiniz çünkü on bölüm içinde aciklıyıcam.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Lonely Boy /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin