Nxde

102 13 41
                                    

Küçük bir bilgilendirme smutshot vardır bölümün tümü smuttur

Jimin

Beni kucağından indirmeden yatak odama gitti. Ellerim omuzlarında yer edinirek omuzum üzerinden arkama baktım.

Neden yaptım ben bile bilmiyorum.

Odamıza gelince beni kibarca yatağa bıraktı. Korku ve heyecan bir aradaydı. Gözlerim her hareketini inceliyordu.

Yoongi bacaklarımı araladi ve ortadaki yerini aldı. Pantolonunu zorlayan baskısını kasıklarımda hissediyordum.

Dudaklarımı az öncekine nazaran daha sert ve hızlı bir şekilde öpüyor aynı zamanda kalçalarını hareket ettirerek kendini bana sürüyordu.

Ağzına doğru inlemem ile dudaklarım arasından dilini, ağzımı talan etmesi için içeriye gönderdi. Tek eli ile yataktan destek alırken diğer eli tshirtümün eteklerinden içeriye soktu.

En son dudaklarımın üstüne dudaklarını bastırıp üstümde dikleşti. Kendi tshirtünü, tek eli ile, çıkartıp odada herhangi bir yere fırlattı.

Elini tshirtümün içinden çıkartıp yakalarindan çekerek üstümden yırtarak çıkardı. Şaşkın gözlerle onu izlerken o hiz kesmeden dudaklarını boynuma götürdü.

Boynumda çürük izleri bırakırken tek eli ile aletimi okşarken diğer eli ile shortumun lastiği ile oynuyordu.

Kontrolsüz inlemelerim dudaklarımdan kaçarken, Yoongi boynumun diğer tarafını talan etmeye başladı.

Eli lastikle oynamaya son verip boxerım ile beraber shortumu çıkarttı. Karşısında tamamen çıplak kalmam beni utandırsa bile sadece yanaklarım kızarıyordu.

Dudakları öpücük kondura kondura göğüs uçlarıma inde. Kafasını saniyelik kaldırıp gözlerime baktı. Beni daha şimdiden ne hale getirdiğine iyice izleyip gözlerimin içine baka baka tomurcukları dudaklarının arasına aldı.

Ellerim omuzunda derisini sıkıştırırke kafamı geriye atıp inledim. Bir eli tomurcuk sıkıştırmaya başlarken diğer eli deliğimin çevresinde daireler çiziyordu.

Göğüs uçlarıma öpücük kondurup aşalara kaydı. Sıcaklığı üstten kaybolunca ne zaman kapattığımı hatırlamadığım gözlerimi araladım.

"Y-yoongi o-ah Yoon-gi" kelimeleri özenle ağzıma tıkıştırıken dili ile deliğimi yalamaya başladı. Bacaklarım otomatik olarak başını sıkıştırırken zevkle mırıldandım.

Sanki yeterince altında kıvranmıyormuşum gibi deliği emmeye başladı fakat bunu uzun yapmadı öpücük kondurup oradan cekildi. Aletimin başına öpücük kondurup zevk sıvımı yalıyarak temizledi.

Kendini yataktan yana atarak oturur pozisyona geldi. Ne istediğini anlayarak bacakları arasına geçtim. Karnımı çarşafa dayayarak aletini ağzımın içine aldım. Burnundan sert bir nefes çekerken elleri saçlarımı karıştırdı.

"Ah-evet g-güzel şimdi-ah evet böyle-uh devam et tatlım." Sanki daha önce yapmışım gibi onu çileden çıkartmak istercesine aletini emiyor ona ağız işi veriyordum.

Ellerim kasiklarinin iki yana yerleştirdim. Ağzımda seğiren aleti ile zevkle mırıldandım. Kendimi ana tam kaptırmışken Yoongi beni kendinden ayırdı.

Yatakta tekrar üstüme çıkarken "Birinin sana ihtiyacı var."parmaklarını deliğimden içeriye gönderdi. Acı ve zevk içinde bağırarak kendimi parmaklarına ittim.

İçimdeki parmakları makas hareketleri yaparak deliğimi genişletmeye çalışıyordu.

(...)

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Bu bölümü ablam yazdı. Bilerek yarım bıraktım çünkü sevgi değer ablam benim istediğim şekilde smut yazmadı. Ben ona normal ağız işi olmayan yazdmasını isyedim ama onun yazdığı malum.

Ablamin hesabı: BSTKXSTZP (Kitaplarının hepsi angst çok nadiren özel bölüm yazıyor)

Kitap 10. Bölümde final olucak haberiniz olsun.

Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Lonely Boy /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin