Ona Karşı Hissettiklerim

89 16 18
                                    

Yoongi

Sadece bana öyle davransın sadece beni sevsin istiyordum. Evet biraz daha doğrusu baya bencilce ola bilirdi ama ne yapıyım işte kalp.

Jungkook bana gelip doğun gününe katılmamı istediğinde ise içten baya sevinç çığlıkları atmıştım. Bunu saklarken nasil göründüğümü net bir şekilde merak ediyordum.

《2 gün önce》

"Hmm" dedim ama hoca geldiği için susmak zorunda kaldım. Hocalar varken  biriyle konuşmayı veya bir şey demeyi tercih etmiyordum.

Hoca gittiğinde "Al şu kağıdı konumu atarsın. Ekstra zamanıda." dedim ve ordan gittim.

《Günümüz》

Yattığım yataktan sırıttım. Onu düşünmek bile beni mutlu ediyordu.

Telefonumun çalması ile mutluluğun soldu. Arkadaşlarım dışında birinin aramasını istemiyordum en çok ise ailem.

Homofobik insanlardı ve her aradıklarında bir kızla rendavu ayarlamaya çalışıyorlardı. Eve gittiģinde ise ikide bir görüşmemiz istedikleri kızı eve çağırıyorlardı.

Bunların hepsini seneye yirmi yaskma gireceğim ve hayatımda birisi olmasını istediklerini söylüyorlardı mazeret olarak.

Ama kim daha ünüversite sınavına girecek çocuğuna sevgili ayarlamaya çalışır ki?

Bu düşüncelerden çıkıp elime telefonumu aldım. Annen arıyordu.

"Efendim anne."

"Ne zaman eve geliyorsun oğluyum benim? Eyer fırsatın yoksa ben hicandan izin alırım."

"Şuan gelmeyi düşünmüyorum ve gelmem için hiç zorlama. Zorlamanın sadece beni daha geç eve getirmeni sağlar." dedim ve telefonu kapattım. Daha okullar açıllalı iki ay olmuştu.

"Offf ben bunlardan nasıl kurtulucam?" dedim. Hepsi pisgolojimi bozmak için uğraşıyorlar resmen. Ayağa kalkıp lavaboya gideceğim zaman gelen bildirim sesi ile telefonu elime aldım.

Jungkook mesaj yazmıştı

(Jungkook×Yoongi mesajlasması)

~Jungkook~
Selam Yoongi

~Yoongi~
Selam Jungkook

~Jungkook~
Sana konumu şimdi atayım mı

~Yoongi~
Olur at

~Jungkook~
●Konum
Konum bu
Bur dahaki hafta pazar
günü doğun günü

                 {}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Bu bölümlük bu kadar. Diyer bölüm Jimin'in doğun günü yaparım büyükihtimmale.


Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ve yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Lonely Boy /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin