Final

86 14 17
                                    

Bu şarkıyıda dinlemenizi öneririm neden bu şarkıyı koyduğuma gelirsek ise kitabımın ismini bu şarkıyı koyduğum için.

1 Yıl sonra

Jimin

Bütün gurup artık çok iyi anlasiyordu. Birde aramızda olayları çok bilmeyen Jhope vardı.

Onun bir sevgilisi yoktu ama biz onu sprite ile shipliyo olabilirdik. Merak etmeyim mal değildik. Tam bir sprite aşığıydı. Ne zaman spriteı bitse eve gelip ağlardı. Tabi o öyle yapınca bizde ona sprite verirdik.

Taekook ikilisi ise yapışık ikizler gibiydiler. Birbirlerinden uzak kaldıklarında hemen birbirlerini özlüyorlardı. Kavga ettiklerinde ise beş dakika bize kötüleyip sonrada başımızda ağlıyorlardı yani onlar kendi Dünyalarındaydılar.

Namjin ikilisi ise... Ahh onları hiç anlatıyım. Yada anlatıyım. Birbirlerine biz oldugumuzda sevgili değilde knk gibi davraniyorlardı. Bide Namjoon Jin'in omuzuna vurunca Jin onu tehdidi ediyordu. O yüzden onlarda kendi Dünyalarının insanlarıydılar.

En sevdiğim ikili ise biz. Çok masum seviyorduk birbirimizi. Biraz kıskançlık biraz inat derken birbirimiz dengeliyorduk tabi ben bazen sinirden Yoongi'yi koltuğa postalıyordum. Sebebi ise beni fazla sinir ettiğinden.

Şimdi ise Yoongi ile birinci yıl donümümüzdü ve ben Yoongi'yi bekliyordum.

En sonunda geldiğinde ayağa kalkıp ona sarıldım. Oda bana karşılık verdi. Ayrıldığında ise dudağıma kücük bir öpücük kondurdu ve bir kutu çıkarıp içini açtı. İçine baktığımda bir kolye vardı ve üstünde Yoonmin yazıyordu. Gülümsedim ve kafamı kaldırdım. Bana bakıyordu bende ona bakarken dudağını öptüm.

"Seni seviyorum Yoon."

"Bende seni seviyorum Jim." Dedi dediğime karşılık ardindanda yemek yemeye başladık.

<><><><><><>

Yemekten sonra televizyon izlemeye başladık. Filim bitmişti ama mutsuz bitmişti. Birbirini seven iki kişi ayrılmıştı. Yoongi'ye döndüm ve "Yoongi birbirimize söz verelim mi?" Dedim. Oda bana döndü "Ne sözü?" Dedi meraklı bir şekilde. "Birbirimizi asla birakmiyacağımıza dair bir söz." Dedim oda kafasını salladı.

O zaman birbirimize söz verdik.

Yazar

Bu iki beden hep birbirlerine verdikleri sözü tuttular. Çoğu zaman kavga çoğu zaman üzüntü pişmanlıkla dolu hayatta birbirlerine söz verdiler. Ve hepsini teker teker tutular.

İşte bu yüzden birbirlerine hep güvendiler.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Bir kitabın sonuna geldik ve bu benim bitirdiğim ilk kitabım o yüzden sonu hakinda düşüncelerinizi acayip merak ediyorum lütfen sonu hakinda düşüncelerinizi belirtin.

Özel bölüm konusuna gelirsek atmayı düşünmüyorum sebebide mutlu bittiği icin bence gerekmiyor ve bunu bitirmek içince uğraştım daha bitireceğim bir ton kitap var buna fırsat gelirse özel bölüm atarım ama belki.

Yazım yanlışları için özür dilerim. Kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

Lonely Boy /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin