~~ Cumartesi Eğlencesi ~~

Sabah arkadaşımın annesi bizi uyandırdı.Uykumu almış keyifli bir şekilde kalktım. Elimi yüzümü yıkadım uykum iyice açıldı adaşımın yanına gittim hala uyuyordu. Yanağına bir öpücük attım ve uyandırdım adaşım sanki öz kardeşim gibiydi çok iyi anlaşıyorduk. O da elini yüzünü yıkadıktan sonra annesi bizi kahvaltı ya çağırdı evde annem bana kahvaltı hazırlamadığı için alışkın değildim sabah kahvaltılarına.. Beraber keyifli bir kahvaltı yaptık kahvaltıdan sonra arkadaşımın annesine sofrayı toplamasına yardım ettik. Etrafı topladıktan sonra odaya geçtik laptoptan dün kaçırdığımız medcezirin yeni bölümünü izledik. Sonra sıkıldık ve dışarı çıkmaya karar verdik , ve hazırlandık ben Berk' e mesaj attım adaşımda hoşlandığı bir çocuk varmış ona mesaj attı ve buluşacağımız yeri belirledik. Bizden önce buluşma yerine varmışlar ikiside bekliyordu bizde yanlarına gittik ve meraba dedik onlarda aynı şekilde bize meraba dedi sonra ardından nasılsınız dediler bizde iyiyiz siz dedik ve gülümsedik. Bizde iyiyiz dediler ve ardından nereye gitmek istediğimizi sordular bizde deniz boyuna gitmek istediğimizi söyledik tamam dediler ve yürümeye başladık. Hava çok güzeldi bugün güneşliydi. Deniz boyu biraz rüzgarlıydı ama yinede iyiydi kayalıklara doğru ilerledik ve oturduk denizin görüntüsü martıların uçuşu çok güzeldi.
Üstümde tişört vardı ve biraz üşüdüm ve titremeye başladım Berk bunu görünce hırkasını çıkardı ve bana giymem için verdi. Bende hayır sen üşürsün giy geri hırkanı dedim , o da bana birşey olmaz sen üşüme yeter dedi ve geri verdi hırkayı teşekkür ettim ve gülümsedim.
Önemsiz olduğunu söyledi. Adaşıma baktım bana göz kırpıyordu. Berk dıştan soğuk gözükse de içten gerçekten sıcaktı.
Kısaca çok iyi birisiydi halimden anlıyordu ve bana destek oluyordu. Tabi adaşımda öyleydi o da kardeşim gibiydi birlikte o kadar eğleniyoruz ki bütün acılarımı unutuyordum. Kayalıklarda denizi seyretmek çok huzur vericiydi. Sonra adaşım sıkıldığını ve kalkmak istediğini söyledi ve kalktık. Ve ilerideki lunaparka doğru yürümüştük , berk kami kazeye binelim mi dedi. Ben de eğlenceli olucağını düşünerek kabul ettim. Bilet aldık ve istediğimiz yere oturduk , biz adaşımla en önde berk ise arkadaşıyla arkamıza bindiler. Daha öncede bindiğim için korkmuyordum, gayet eğlenceliydi kami kazeden sonra gondola bindik. Lunaparkta çok eğlenmiştik.
Sonra bi kafeye gittik limonata ve pasta sipariş ettik. Berk cebinden sigarasını uzattı ister misin diye sordu. Bende paketten aldım .Adaşım şaşkın bi şekilde sen sigara içiyor muydun diye sordu. Bende evet içiyordum ama söylememiştim sana ama artık öğrendin dedim. Neden sigara içiyor sun peki diye sordu. Cevabım ise çaresizlik yalnızlık tı. Bugün arkadaşlarım ile güzel vakit geçirmiştim. Ben ve adaşım berkten müsade istedik eve gitmemiz gerekiyordu,akşam olmuştu. Zaman kaybetmeden eve döndük annesi yinede bizi hoşgörü ile karşılamıştı. Benim Annem olsa eve almazdi beni. Eve girdik ve pijamalarımızı giydik. Akşam yemeği için mutfağa gittik keyifli bi akşam yemeğiydi. Akşam yemeği yedikten sonra sofrayı toplamaya yardım ettik , sonra salona geçtik kiraz mevsimi dizisi vardı ben ve adaşım çok severdik bu diziyi kiraz mevsimi bitince laptoptan müzik açtık dans ettik çok eğleniyorduk. Yarın pazar günüydü okul yoktu bizde yarın çarşıya inip alışveriş yapmaya karar verdik. Pazar günü planımız da hazırdı bugün arkadaşlarımla gezdim çok eğlendim yorucu bir gündü.
Adaşıma uykumun geldiğini ve uyumak istediğimi söyledim o da tamam dedi sanırım onun uykusu yoktu. Yatağımı hazırladım ve yattım...
Lanet olsun çok kötü ve korkutucu rüya görmüştüm nefesim daraldı zor nefes alıyordum adaşım hemen yanıma geldi ne olduğunu sordu ona gördüğüm rüyayı anlattım çok korkmuş ve etkilemiştim nefesim hala düzene girmemişti hala korkuyordum. Yine uyuduğum zaman korkunç rüyalar görmekten korkuyordum bu gece korktuğum için adaşım ile birlikte yattım ona sım sıkı sarıldım ve tekrar uykuya daldım...