~~ Yeni Okulumdaki İlk Günüm ~~

499 38 3
                                    

Sabah alarmın çalmasıyla keyifsiz bir şekilde uyandım . Daha uyumak
İstiyordum ama okulun ilk günü olduğu için hazırlanmaya başladım. Gardrobumdan okul formalarımı ve siyah çoraplarımı aldım ve giyindim. Sonra mutfağa birşeyler atıştırmaya gittim sabah sabah çok iştahım yoktu. Birşeyler yedikten sonra aynanın karşısına geçtim . saçlarımı taradım ve düzleştirici ile düzleştirdim , saçlarım gayet güzel oldu. Gözlerime hafif göz kalemi çektim ,dolaptan montumu aldım , tabi telefonum ve kulaklığımıda aldım. Siyah deri botlarımı da giydikten sonra evden çıktım. Kulaklığımı taktım ve müzik dinleyerek okula gittim. Okula vardığımda tanımadığım bir sürü kişi vardı okula girdim ve bir çocuğa müdürün odasının yerini sordum , o da bana tarif etti teşekkür edip müdürün odasına doğru yürümeye başladım. Kapıyı tikladim ve gir sesini duyunca içeri girdim. Müdür bey sınıfım neresi diye sordum. Müdür sınıfıma kadar bana eşlik edebileceğini ve boylece okulu daha iyi tanıyacağımı söyledi.Beraber sınıfa doğru gittik bana sınıfımı gösterdi, sınıfa girdiğimde herkez bana bakıyordu. Boş bir yer aradım ve oturdum. Bir kız bana sınıfımıza hoşgeldin dedi, bende gülümseyerek hoşbukduk dedim. İsmin ne diye sordu , bende ilayda senin ne peki dedim . Onunda adı ilayda'ymıs daha ilk günden hem iyi , hem sıcakkanlı bende adaşım olan bir arkadaş bulmuştum. Sınıfa hoca girdi herkes ayağa kalktı hoca oturabilirsiniz çocuklar dedi ve okulun ilk günü neler hissediyorsunuz diye sordu. Ben mutluydum kendime uygun iyi bir arkadaş bulmuştum.
Öğretmenimiz sınıfa yeni gelen kız kimdi onu da bir tanıyalım dedi. Ayağa kalktım ve kendimi tanıttım memnun oldum sinifimiza hoşgeldin dedi hoş bulduk dedim ve yerime tekrar oturdum.
Bugün okulun ilk günü olduğu için ders işlemedik. Sınıfa yeni geldiğim için benimle tanışmak isteyenler yanıma geldiler okulun ilk günü yakın arkadaşlarım olmuştu. En çok adaşım ilayda ' Sevmiştim. Ama bana düşman gözüyle bencil bakışlar atan kişilerde vardı.
Hiç hoş bakışlar değildi bunlar. Daha yeni gelmiştim sınıfa ve kimin iyi kimin kötü olduğunu bilmiyordum. Sınıfta kızlardan çok erkekler vardı ve bir kaç kişi hariç diğerleri de iyi birisine benziyordu .
Zil çalmıştı bana ters ters bakan çocuklar yanıma gelmişti. Soğuk bir hoşgeldin dediler. Bende ayni şekilde soğuk bir biçim hoşbulduk dedim. Gerçekten kanımı dondurcak biçim bakıyorlardı biraz korkmuştum. Teneffüs zili çaldı ve yerlerimize oturduk derste bana bakıp duruyorlardı. Ne varda bakıyorlardı , bakışlarında korkunç bir ifade vardı .Bugün okul hem iyi geçmişti, hemde biraz korkutucu geçmişti.
Eve gitme vakti gelmişti, adaşım ilayda' ya telefon numaramı verdim .
En yakin arkadaşım olmuştu. Telefonumda müzik açtım ve kulaklıklarımı taktım eve doğru yürüdüm. Birden bir el omzuma değdi arkama döndüm , sınıfta bana soğuk bakan çocuk çetesiydi .Ne var ne oldu dedim . Soğuk bir tavırla biz de senin sınıf arkadaşınız bize de telefon numaranı verirmisin dedi. Verip vermemek arasında kaldım , sonra vermeye karar verdim ve telefon numaramı verdim . Benimde adım Berk bu arada memnun oldum dedi. Aynı şekilde ee memnun oldum dedim.
Ve eve doğru yürümeye devam ettim. Eve vardığımda annem evde babam da işteydi. Eve geldim bi hoşgeldin bile demedi sanki üvey annem gibi bu soğuk davranışları beni bir ara çok üzüyordu ama artık umursamıyordum.Üstümü değiştirdim ve bilgisayarımı açtım faceye girdim. Arkadaşlık isteği gelmişti kimden geldiğine baktım telefon numaramı isteyen Berk göndermişti kabul ettim. Akşam yemeği hazırdı annenin yanında yemek istemediğim için bir tepsiye koyup odaya götürdüm yemeği ve yedim. Telefonuma mesaj geldi ve mesaj Berk ten gelmişti o bana telefon numarasını vermemişti mesaj gelince öğrenmiş oldum bende rehberime ekledim ve konuşmaya başladık okulda ki kadar soğuk konuşmuyor du .
Çok uzun konuşmamıştık zaten bende sıkıldım ve bilgisayardan film açtım seyretmeye başladım . Film bittikten sonra duşa girdim, dıştan çıktıktan sonra giyindim ve birazda televizyon izledim. Sonra kitap okudum , kitap okuduktan sonra birazda müzik dinledim. Saat geç olmuştu , telefonumdan alarmı kurup yattım ve uyudum.

~~ Acı Hayatım ~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin