Bölüm 3 | Geçit

8 2 0
                                    

Bir denizkızının kalbi

Selam bölüme başlamadan önce küçük bir duyurum var. Bölümleri beğendiyseniz yılıdızı patlatabilir misiniz aşklarım lütfen benide düşünün iyi okumalar💛


Önemli olan ne kadar uzun bir hayat yaşadığımız değil, hayatı nasıl yaşadığımızdır. Bir çiçeği koklamadan yaşamış sayılır mı insan?

Geçit açıldığında sormadan edemedim:

Kaitlyn:Buraya nasıl geldin, ve adın ne?

Tanışmaya bir yerden başlamamız gerekiyordu değil mi? Aslında ben onun hakkında çoğu şeyi biliyordum. Ama o benim hakkımda hiç bir şey bilmiyordu.

Evan: Yüksek bir ses duyduğum için ne olduğunu merak ettim ve geldim.Hem ismimi nasıl bilmezsin havuç kafa?

O bana havuç kafamı demişti?

Kaitlyn:bilmiyorsam nolmuş? Ayrıca bana bir daha havuç kafa dersen seni boğarım. Dedim, istemsizce kaşlarım çatılmıştı.Evan'ın gülme sesiyle daha da sinirlendim. Bu çocuk her şeye güler miydi?

Evan:Bak beni tanımıyor gibi yapıyosan hiç uğraşma, ya da gerçekten tanımıyorsan şehre hiç gitmemişsindir. Yoksa burada mı yaşıyorsun?

Azımdan isteğim dışında kelimeler çıktı"evet burada yaşıyorum"ne demiştim ben? Konuyu değiştirmek için hemen arkasından"Ayrıca çok gevezesin işimize koyulalım"dedim.Bunu da istemsizce söylemiştim, tanışmak isteyende bendim. Bugün bana ne oluyordu? Bu çocuğun yanındayken isteğim dışı konuşmaya başlamıştım. Sanki ağzım beynime sormadan konuşmaya başlıyordu.

Evan:Tanışmak isteyen sensin, yoksa unuttun mu havuç kafa?

Bana yine havuç kafa demişti. Bu kadar yeter. Mantığımı bir kenara bırakıp üzerine doğru koşmaya başladım. Aniden üzerine gelmem onu şok etmiş olacak ki yere düştü. Tanrım onu sadece ittiricektim ama bende onunla birlikte yere düşmüştüm. Aslında yere denilemez direk kucağına düşmüştüm! Ben onun üzerinde otururken 1 saniyeliğine gözlerimiz birbirini buldu ama hemen sonra beni tek harekette üstünden itti.

Evan:Ne yapmaya çalışıyosun sapık! Gerçekten daha yeni tanıştığın birinin üzerine atlıyacak kadar cesaretin var mı? Hemde yeni tanıştığın kişi prens Evan!

Kaitlyn:Kahretsin! Senin üzerine atlamak istemedim sadece ittirecektim. Sen aptal gibi yere düşmeseydin böyle olmayacaktı!

Evan:Birde ben suçlu oldum öyle mi? Bu yaptığının cezasını sonra ödeyeceksin!

İtiraz edicektim ama üzerine düşen bendim bu yüzden daha fazla uzatmak istemedim.

Evan:Suratının haline bak domates gibi kızarmışsın. Sakın bana aşık olduğunu söyleme havuç kafa!

Ne, Ben gerçekten kızarmış mıydım? Refleksen ellerimi yanağıma koydum. Bu duyguda neydi?İnsanların utanınca kızardığını duymuştum ama ben hiç bir şeyden utanmazdım ki.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Denizkızının KalbiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin