stiekeme terugval

125 5 1
                                    

MATTY

Ik herinner me niks meer van gister. Ik heb gister m'n gedachten uit gezet. Dit voelde even goed maar nu wil ik weten wat ik gedaan heb. Ik pak m'n telefoon van m'n nachtkastje af en ga door naar instagram. Een verhaal van Rob open ik, zuipen. Ik open een verhaal van Milo. Ook zuipen. Ook op koen zijn verhaal staat groot: zuipen met de boys. Oke denk ik. Ze zijn me eventjes vergeten maar willen weer praten dus het is oke. Ik open nog een verhaal van Raoul. Maccie met Matt! Mijn mond valt letterlijk open. Maccie, heb ik dat gegeten. Ik denk na en na. Ik ren naar de wc en steek m'n vinger in m'n keel. Wie weet komt er nog wat uit. Dan drink ik heel veel water waardoor ik 5 minuten later heel nodig naar de wc moet. Snel loop ik naar de kamer van Raoul en klop aan. "Joo, gaan we zo nog hardlopen?" Vraag ik hem. "Matt, ik moet eerst nog eventjes douchen en dan moet je je sonde nog krijgen he." Ik stel Raoul voor om zelf de sonde te doen terwijl hij doucht en hij vertrouwt me. Ik loop naar beneden en wacht in de keuken totdat ik de douch hoor aangaan. Ik pak de voeding en laat het leeglopen in de wasbak. Ik doe net of ik het apparaat schoon maak en precies dsn loopt Raoul binnen. "Ik ben trots op je Matt." Ik zie het maar als trots zijn omdat ik m'n sonde voeding heb weggegooid. We gaan hardlopen. Ik loop extra hard maar Raoul kan me net niet bijhouden. "Jo doe rustig Matt. *hijgen* Waarom ren je zo hard?" "Top conditie." Antwoord ik snel en ik ren door.

KOEN

Ik bel aan bij Matt en Raoul thuis. Raoul doet hijgend open. "Wat heb jij gedaan?" Vraag ik. Raoul laat me binnen en ploft zelf op de bank neer. Hij verteld dat het goed gaat met Matt en dat ze daarom zijn hard gana lopen maar Matt nog een hele goede conditie blijkt te hebben. We lachen en praten nog eventjes verder. Ik loop naar Matt z'n kamer. 2de deur rechts zei Raoul. Ik klop aan en Matt doet open. "Heey koentje, hoe gaat tie?" Ik antwoord met goed en al snel praten we verder. Het is gezellig en het lijkt weer bijna goed te gaan met Matt. Al weet ik niet wat in zijn hoofd speelt maar alsnog ben ik trots op hem.

Heyy, sorry voor lang geen verhaal meer te plaatsen naar het gaat heel erg slecht met me. Ik ben nog erger in m'n d€pr€ssi€ gezakt en ook de c@lorieen worden weer volop geteld. Ik ben na 2 maandjes cle@n geweest toch de afgelopen week weer begonnen met mezelf pijn te doen. Ik ben bang dat het niet goed gaat komen maar alles komt ooit goed! Houd vol allemaal!!!

-Xxx

Help Me Dan!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu