het bloed loopt over mn lichaam

280 7 0
                                    

MATTY

Ik zit op de grond van mijn badkamer en het bloed stroomt over mijn lichaam. Het is weer zover, ik kon me niet bedwingen. Ik voel me vies en besluit om te gaan douchen. Ik zet de douch zo heet dat mijn huid rood word en de net gemaakte wonden prikken. Ik voel dat ik wil huilen maar ik kan niet. Dat komt door de anti depressie pillen die ik slik. Ik heb geen emotie en gevoel. Ik stap de douch weer uit en ruim het bloed op. Het gaat te ver. Het is te ver gegaan. Ik wil om hulp roepen, gillen en schreeuwen maar ik doe het niet. Iets in mij houd het tegen. Is het de angst of de schaamte dat heel mijn lichaam vol staat met littekens. Niemand weet het en dat moet zo blijven besluit ik. "Matt kom je eten?" Roept raoul naar boven. Snel trek ik joggingpak aan wat op de grond lag. Ik spuit er wat deo op om niet te laten merken dat deze er al een maand ligt. Snel ren ik naar beneden.

RAOUL

Matt komt naar benede gestormd en gaat aan tafel zitten. Hij ziet er verdrietig uit maar ik zeg maar niks. "Hier, gekruide kip met salade." Zeg ik hem maar hij lijkt het niet gehoord te hebben. Ik pak een glas water voor hem en zet het net iets te hard op tafel. Hij schrikt en begint te eten. Naja eten kan je het niet noemen. Het is meer roeren. Hij roert alleen maar dezelfde rondjes met z'n vork. Ik maak me zorgen om hem. Hij ziet er erg dun uit en lijkt niet aanwezig te zijn. Ik schiet uit m'n gedachten als Koen en Rob vrolijk naar binnen komen en gaan eten. Matt zal wel in een dipje zitten denk ik bij mezelf.

Heyy dit is het eerste deeltje!! Ik ben geen goede schrijfster ofzo mr voor de funn!! Stay safe allemaal!!

-xx

Help Me Dan!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu