word wakker matt

184 6 0
                                    

MATTY

We aten kip met salade maar ik kon niks door m'n keel krijgen. Ik besluit naar boven te gaan. De wonden schuren langs m'n joggingpak als ik naar boven loop. Ik ga op de rand van m'n bed zitten en kijk naar m'n nachtkastje waar in de lade het mes ligt. Ik wil het nog een keer doen. Het voelde zo goed, zo rustgevend maar uiteindelijk besluit ik om mijn telefoon maar eens te checken. Na een hele maand open ik mijn telefoon weer. Ik heb veel appjes van zowel vrienden en familie als fans. Ik open een insta dm waar mij gevraagd word of ik dood ben. Ik besluit er niet op in te gaan en nog een paar dm's te openen maar telkens word dezelfde vraag gesteld. Watsapp dan. Mijn famillie is ongerust en m'n vrienden zijn me gewoon vergeten. Dit vrolijkt me niet echt op. Ik leg m'n telefoon weer weg en open de lade. Het mes zit in een keukenpapiertje gewikkeld zodat niemand het toch zou herkennen waarneer ze de lade openen. Ik haal het papier eraf en zet het mes door m'n broek ik mijn huid. Ik trek het met van m'n bovenbeen tot m'n enkel. Dit doe ik ook bij m'n andere been. Ik vind het niet genoeg en kras ook m'n armen en buik onder. Ik zie zoveel bloed dat ik een waas zie. Een waas die veranderd naar zwart beeld. Ik ben flauwgevallen.

RAOUL

Het is rustig in casa del huts. Koen en Rob slapen nog maar van Matt heb ik sinds gisteravond na het eten niks meer gehoord. Ik ga maar eens bij hem kijken. Ik sta van de bank op en zet m'n lege kopje koffie op het aanrecht. Ik loop de trap op en klop aan bij matt's z'n kamer aan. Ik krijg geen antwoord en besluit voorzichtig naar binnen te kijken of hij slaapt. Kut, ik zie Matt liggen op de grond in een plas met bloed. Ik ren z'n kamer binnen, zie een scherp mes naast hem liggen en heb door dat het over zelfbeschadiging gaat. Ik klop hem op z'n wang en ik krijg geen antwoord. Ik pak het glaasje water van z'n nachtkastje af en gooi het in z'n gezicht. Ik zie iets en frons en besluit door te tikken op z'n wangen tot z'n ogen openen.

MATTY

Ik voel tikken op m'n wangen en een koude splash van water. Ik krijg nog meer tikken op m'n wangen alleen dan nu wat langer en harder. Ik open voorzichtig m'n ogen en ik zie raoul bezorg en met tranen in z'n ogen naar me kijken. Hij vraagt direct of ik wil zitten en met zijn hulp doe ik dat. Ik ben iets meer bij en hoor nu zuiver wat raoul aan me vraagt. "Matt, Matt wat heb je gedaan? Matt ik weet nu dat je jezelf snijdt en ik ga je helpen te stoppen oke? Wil je douchen, je zit helemaal onder het bloed." Vraagt raoul behulpzaam. Ik kan er niks meer uitkrijgen dan een simpele ja. Hij pakt me bij m'n oksels en zet me overeind. Ik leun op hem en zo lopen we langzaam naar m'n badkamer. Hij helpt me uitkleden en lijkt er geen moeite mee te hebben dat ik onder littekens en bloed voor hem sta. Hij zet me onder de douch en zegt dat hij m'n kamer wel ff schoon zal maken. Ik ben blij met hem als vriend.

Heyy hier het tweede deel!! Miss beetje heftig maar vond het wel in het verhaal passen. Stay saffee ❤️‍🩹

-xxx

Help Me Dan!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu