ESKİLER

10 1 0
                                    

         Yemekten sonra yukarı çıktım dolabı açtım 2,3 çeşit takım vardı ben ise blossem'li beyaz cropu giydim. altıma ise beyaz bir eşofman giydim. Aşağı indim uraz ve araz inmişti bile sonra deniz geldi. Uraz ve araz yine simsiyahtı. Deniz buttercup'lu bir beyaz crop altındada siyah bi eşofman vardı. Sonra uraz size birşeyler almaya gidicez dedi. Evden çıktık.
         Arabaya bindik ve büyük bir avm'ye geldik. Bir mağazaya girdik.

          Ve karşımda eski sevgilim barış vardı. Ve ben uraz'ın yanındaydım o benden ayrılmıştı. Onu takmıyordum. Bir an duraksadı ve bana baktı. sonra yanına arkadaşı oğuzhan geldi.
           Oda ipeğin eski sevgilisiydi. Sonra yanından geçip gittik. uraz niye o kadar dik dik baktı acaba dedi. Birşey diyemedim eski bir arkadaşım dedim.
         Uraz şüpheli şüpheli bana baktı. Sonra merak etme eski sevgilin olduğunu biliyorum dedi. Şaşırmıştım ama bütün hayatımı biliyordu. Bu onun için çocuk oyuncağıydı. Neyse girdik ve birşeyler bakmaya başladık ne isterseniz alırız dediler. Ben kısa mini bir etek ve bluz beğendim uraz çıkıştı. Sanki biraz kısa dedi. Yo ben hep böyleyim dedim. O zaman bundan sonra böyle giyinme dedi. Neden dedim. Öyle çok bakan olur ben dayanamam katıl olurum dedi. Utanmıştım. Sonra gidip nike kısa bir şort aldım. Hadi bu oldum idare eder. diğeri daha kötüydü dedi. Sonra bir kaç crop ve yine eşofman,etek,şort,ve şapka ve gözlük falan aldık. Eve geldik.

        çok yorulmuştum. Ipek'e olanları anlattım. Nereden biliyor fln dedi. Uzun hikaye dedim. Tamam dedi. Sonra uraz geldi hadi yemek yiyelim dedi. Aşağı indik.  Deniz yeni aldığı şeylerden giymişti ben dolaptaki diğer takımı giymiştim. Siyah min etek ve crop. Sonra uraz geldi ve ceketini bana verdi. Bahçede yiyeceğiz. Hadi gidelim dedi. Tamam teşekkürler dedim ve aşağı indik.

           Benim telefonum uraz'daydı telefonu bana uzattı annem 13 cevapsız arama vardı geri aradım. Bağırmaya başladı nerdesiniz siz 4'ünüzde yoksunuz fln dedi anne dur. Nerede olduğumuzu bilmiyorum. Herşeyi anlatıcam ama şuan değil deyip kapattın herkes mesaj atmıştı. Bugün okul ve kursada gidememiştik. Herkes merak etmişti. Bu kadar seviliyor muydum. Neyse urada gidip telefonu geri uzattım. Aldı  kapatıp cebine koydu.

      Baya uzun oldu♡♡♡♡♡♡♡

ZARFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin