YÜRÜYÜŞ

8 1 0
                                    

          Yemekten sonra uraz'a ceketini geri verdim. Ardından odaya çıktım Çok yorulmuştum. Uraz yanına geldi. Eğer uykun geldiyse uyu dedi. Bende tamam dedim. Gizlerim kapandı ve uykuya daldım.

          Aradan bir kaç saat geçmişti saat 23.30 idi. Ipek bir anda odaya daldı. Kanka diye bağırdı. Noluyo ya dedim. Sonra konuşmamız lazım dedi. Gel otur dedim. Sonra ne oldu dedim. Oda deniz ve hazal yemekten beri yok araz ve eren'e de sordum televizyon bakacaklarını söyledi dedi diye karşılık verdi. Bilmiyorum dedim. Gelirler herhalde dedim. Ipek ya kaçtılarsa dedi. Eren ve araz'ı bırakırlarmıydı. Onlarla çok iyi anlaşmışlardı. Sonra kapı çaldı. Deniz gelmişti. Hazal yok dedi. Ne dedik bir anda sesimizi duyan eren ve araz geldi. Araz hemen denizin elinden tutup iyimisin güzelim dedi. Deniz nefes nefese kalmıştı. Iyiyim dedi. Sonra hazal diye söze başladı. Dağlık bir alanda olduğumuz için burada çok vahşi hayvan vardı. Sabah avm'ye giderken görmüştüm. Sonra eren nr oldu hazal'a dedi.
          Deniz "Bilmiyorum. hava almaya çıkmıştık sonra yukarıdan bi ses geldi. Korkmuştuk. Sonra bir kaç ses daha geldi. Yanlız değildi. Ve üzerimize köpekler gelemeye başladı. Koşmaya başladık kaybolmayalım diye başka bir yola döndüm ama hazal yolu şaşırmıştı eğer ben onun yanına gitmeye çalışsam köpekler beni tutacaktı. O bana doğru gelmeye çalışsa ona doğru geleceklerdi. Sonra gözden kayboldu köpekler benim pesimi bırakıp onun arkasından koşmaya başladılar." Dedi.

          Ürkütücüydü. Hazal neredeydi. Eren üzerine ceketini aldı koştura koştura arabaya bindi ve uzaklaştı.
Merak ediyorduk. Ne olmuştu hayatta mıydı.Aklıma kötü kötü senaryolar geliyordu. Off çıkmazdaydık. Ne yapacaktık.

Bolümü beğendinizmi

Sizce yaşama ne olacak

Eren hazalı bulabilecek

💚🧡💜💙💕💓💗🖤💖❤

ZARFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin