Introducerea ....

192 10 3
                                    

Cap 1.


Hei dragilor , eu sunt Julieta si am 16 ani , sunt inebunita dupa viteza si adrenalina , in toata casa mea sunt poze cu masini , motoare , si altele....

Eu stau cu frate-miu care are 21 de ani si pe care il iubesc din toata inima mea (nu mai mult ca pe un frate ) , de cand mama si tata au murit intr-un accident misterios , fratele meu Roger a avut grija de mine ... 

Roger e politist si este ca un tata pentru mine ..., nu stiu ce m-as face fara el ....


De cand sunt mica nu suport politistii , dar asta nu inseamna ca nu imi iubesc fratele ....

In realitate Julieta pe pista de curse Queen ,de cand ma stiu nu am pierdut nici o cursa ..., si de aceea am fost declarata regina neincoronata a curselor . ^_^


Bun , cam atat despre mine , asa arata o zi din viata mea :


Dimineata ..., prima martora a oboselii si anihilatoare de vise frumoase ... si prin vise frumoase ma refer sa castig cea mai tare cursa din sezon .... daca as castiga si l-as infrange pe "Distrugator " as fi de neinvins ...


Deodata in camera intra Roger cu o tava de mancare in mana .... <3 Asta nu stie sa bata ?


J: Hello , militia.... , nu sti sa bati la usa ?

R: Jull ... taci si mananca ,azi ai scoala .

J: Jull ... taci si mananca ,azi ai scoala ....#imitandul_si_gesticuland

R: Ha ha ha , vreau sa te duci la scoala si dupa ce termini sa vi acasa repede , nu sti ce se poate intampla pe strazi .

J: Da Roger .... imi zici asta intr-una de la 12 ani .

R: Pentru ca imi iubesc surioara , acum eu ma duc la sectie ...pa Jull !

J: Bun , du-te la sectie si aresteaza niste tantari care au piscat oamenii fara sa le ceara voie . #ironica

R: Shhhhtt , taci ca trezesti mustele .


El vine si ma pupa pe frunte ...si iese pe usa inchizando in urma lui .

Ehhh de ar sti frate-miu unde ma duc eu .... scoala vietii e tot ce imi trebuie , de ce sa stau la scoala sa invat teoria lui Thales si fuziunea la rece , si multe alte tampenii care oricum nu ne vor trebui in viata .....


Ma duc la dulap si ma imbrac  intr-un costum mulat negru din piele si in picioare niste ghetute .

Deodata imi suna telefonul , mi-l i-au de pe noptiera si raspund fara sa ma uit la numar .


J: Alo ?!

C: Alo Julieta sunt eu Claus .... avem treaba , este unu' aici care zice ca te poate bate , poti sa vi ?

J: Baaa, idiotule ! Ce intrebare e asta ? Am dat eu vreodata inapoi ?

C: Ok, pa pitic , ne vedem !

J: Te ia mama dracu de ma mai faci pitic , sa mor de nu te calc cu masina cand te vad pe drum ....

C: Te-ai sculat cu fata la cearceaf draga ?

J: Mars la P*la ..., ajung in 10 minute .... stai ma ...., unde tre sa vin ?

Sfarsitul JoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum