Cap 7.

51 8 0
                                    

Cand sa apas pe clanta imi suna telefonul , mi-l scot din poseta si raspund.

C.T.

J: Alo .... cine e ?
C: Sunt Claus ... cum te simti  pitic ?
J: Eu ..... cred ca sunt bine ...
C: "Crezi " ?
J: Maik a aflat ca sunt Queen ...
C: Si asta e rau ?
J: Nu stiu cred ca e destul de rau !
C: Am si eu o veste rea ....
J: Ce veste ?
C: Pai ..... va trebui sa renunti la curse !!!!

Un joc efectiv mi-a cuprins corpul si am inghetat instantaneu cu telefonul in mana .
Din difuzor se auzeau strigatele disparate ale lui Claus .
C: Jull.... esti ok ?

Simt cum glasul imi tremura nu mai puteam spune multe chestii , simteam cu tot corpul imi tremura ....
J: ....Mda ... sunt bine ... acum inchid ....am tr...treaba ....

Inchid si incep sa dau cu pumnii in pereti si sparg 4 tablouri si 3 vaze cu flori ....
Maik alarmat de zgomotul produs de mine urca la foc automat la etaj .

Eu aveam mana rosie de la sangele ce se scurgea ca un izvor de amaraciune si tristete .
Cand ma vede ramane incremenit , eu respir sacadat si ma pun in genunchi , simt cum lacrimile imi curg pe obraji .. si nu erau din cauza durerii insuportabile si din cauza vestii ca tre sa renunt la ce iubesc mai mult in viata .
Maik si ve si se aseaza in fund langa mine .

M: Inspira 1,2..... expira 1,2,3.....
Deobicei asta nu ma calma ... dar acum m-a calmat fara ca efectul sa se lase  asteptat.....

M: Acum te-ai calmat ?
Eu dau afirmativ din cap si el ma ia strans in brate si imi prinde mana intra lui presando delicat .
M: Ce ai patit ?
Imi dreg vocea si zic cu tupeu :

J: Chiar iti pasa ?
M: Pai .... cred ca da !
J: Nu ar trebui ..... fecicitari !
M: Pentru ce ?
J: Din momentul asta esti oficial regele curselor .... The King ...

Tristetea se poate citii cu desavarsire pe chipul meu .
M: Ce ai patit femeie .. detaliaza ....
J: Ma retrag din curse Maik , renunt !

****
Perspectiva lui Maik :

Ce !? Cum poate face asta ? Eu am priceput ca ea iubeste cursele mai mult ca orice ....

Oare e din cauza accidentului ? Oare cu cine a vorbit la telefon de i-a dat o asemena stare distrugatoare ....
Ma uit la ea si se vede ca e nelinistita ...., si in aceasta situatie e dragalasa si inocenta .. desi aparentele inseala ea defapt e un drac impielitat ... exact fata pe care o iubesc ...
What????? Cum dracu sa zic ca o iubesc ... nu , nu , nu .... am vrut sa zic ca pe o prietena ..... O_O
Ohhh lasa ca oricum se vede ca sunt lesinat dupa ea ....

***

M: Esti deplin constienta de ceea ce zici ?
J: Nu normal ca nu ..... dar nu vreau sa imi pierd anii in puscarie... si nu mai suport sa imi mint fratele ... ma intelegi ?
M: Mai mult decat crezi !

Ma strange tare la piept si ma ia in brate si ma duce in camera ...., ma pune in pat si ma inveleste cu plapuma ...
Se pune pe marginea patului si se uite induiositor la mine .
Simt cum ma rusinez .... O_O Eu ...., eu ma rusinez ? Eu Queen ma rusinez ? CE SE INTAMPLA CU MINE ?

El se apleaca peste mine si ma saruta in crestetu capului ... , da sa se ridice dar il prind de mana si il trag peste mine .
El isi pune mana ca baraj de o parte si de alta a corpului meu .
Fetele noastre erau la cativa centimetri ,ochii lui sticleau si ii spriveau pe ai mei ...

El zambeste si isi lasa la iveala zambetul de o stralucire uimitoare .
Nu stiu daca e bine sau nu dar o dorinta ma impinge sa il sarut ...., dar daca el nu vrea ? Avand in vedere ca poate nu sarut chiar asa de bine eu nemafacund asta niciodata .

Pana sa imi dau seama el se apropie de mine si ne unim buzele intr-un sarut timid ....
Chiar daca nu a durat mult el terminandu-se in cateva secunde . Vad ca Maik se retrage stanjenit.

M: Imi pare rau ....
Spune asta indepartanduse putin de buzele mele si ducandu-si mana dupa ceafa .

J: Sa nu iti para rau ...., nici mie nu imi va parea rau pentru ce voi face .... 

El se uita confuz la mine si vrea sa zice ceva ... , dar nu apuca ca il iau de gulerul tricoului tranagdul peste mine si sarutandu-l cu pofta .
Ma rasucesc in asa fel incat sa ajung deasupra lui , sarutul devine din ce in ce salbatic el preluand conducerea , ne rasucim prin pat pana inevitabilul se intampla si cadem pe padeaoa rece ....
El plasa saruturi fierbinti si umede pe gat , maraind si muscandu-ma de lobul urechii si lingandul scurt .
M: Ce imi place ce gust ai iubito !!!  Spune acesta coborandu-si saruturile la baza sanilor  
J: Aaarrggh ....  Asta e tot ce am putut zice  

Mainile lui explorau tinuturi inca misterioase si pentru mine .....
Toata noaptea a fost una foarte fierbinte si excitanta ...

Dimineata .....

Simt ca pe orice parte m-as intoarce nu ma simt confortabila de parca nici o pozitie de dormit nu ma mai satisface ...
Ma salt in fund si ma uit prin camera ...., Wow... se pare ca prin camera mea a trecut un uragan prin camera mea , hainele erau aruncate prin toate camea .

Ma duc in fata oglinzii si ma uit in ea , rezultatul a fost neasteptat ....
Aveam vanatai eplacute si urme de muscaturi si zgarieturi pe tot corpul ..., deciii de aceea ma durea tot corpul , ahhh tu nemernicule ....MAAAIIKKK ce mi-ai facut baaa ?

Ma duc in pat si ma arunc peste el ..., el geme si se intoarce si ma prinde de talie si ma tranteste in pat langa el si ma strange la piept si ma saruta in zona tamplei

J: Ai vazut ce mi-ai facut pe corp ?
El ridica din spranceana si eu ma salt in picioare si se putea vedea cu ochiul liber vanataile si urmele rosiatice ....
M: Eu am fost bland pe langa ce mi-ai facut tu mie !!!

Se salta din pat si isi salta tricoul , pe obdomen dabea daca avea cateva zgarieturi .... , dar cand se intoarce cu spatele  si ooohh doamne .... Era plin de vanatai urate si zgarieturi rosiatice ...

J: Eu am facut asta ?
M: Oh da ..., si ai fost bestiala ...
Ma ia in brate si ma saruta pe gat .... ma uit in oglinda si zici ca eram 2 adolescenti indragostiti si prostuti .... Oh dar stai ..... Chiar asta suntem ...cred ! 

In acel moment in camera intra ..................................................................
_________________________________________________________________________

Sfarsitul JoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum