Sfarsitul jocului .
Cap 4.
M: Gata mancarea pisicuto ?
J: Da si nu mai imi zice asa !
M: Ok....Dupa ce am mancat , ne-am bagat la somn ...
Dimineata ..., cum am uitat jaluzelele deschise razele soarelui intrau in camera , ma salt in capul oaselor si imi salt mainile in sus intinzandu-ma si cascand ....
Cand imi deschid ochii vad ca nu sunt singura in camera , ma uit mai bine si il vad pe Maik la bustul gol langa mine , incep sa tip si vreau sa fug din camera dar ma impiedic in cearceaf si cad pe parchet bubuitura auzinduse foarte tare .
Ma zbateam si am reusit sa imi desfac din cearceaf si vreau sa ies pe usa dar nu apuc ca dau cu capul in ea .
Hai ca asta e buna , dupa ce ca ma durea prostu am mai dat si cu capu in usa ....M: Ce ai disperato de urlii ?
J: In numele lui Iisus ce cauti in camera mea , in patu meu , si cu mine acolo ?
M: Dormeam faaaa..., nu ti-am facut nimic ....
J: Afara din camera mea , Acum !
M: Julia ....
J: Ju-li-e-ta , Juliata maaaa !!
M: Julieta ..., este 6 dimineata , taci ca te arunc pe geam .
J: Boule ....Ma bag inapoi in pat si ma culc .
Dar nici bine nu adorm ca ma simt uda , ma salt la foc automat din pat tipand si eu si Maik.Se pare ca Roger ne facuse o surpriza .... Dau cu masina peste el pentru asta ....
R: Ce cautati in acelasi pat ?
M: Frate esti nebun ..., e receeeee ....
R: Sunteti intr-o relatie ?
J: Roger nu fi idiot , nici de m-ar ruga nu as fi cu el ....
M: Stai calma ca nici eu nu te vreau ...
R: Hai la masa ...
J: Ia ... , luativa de mana si afara din camera mea .Dupa ce ies ma duc si imi fac un dus cald deoarece eram inghetata de la galeata cu apa rece si ma imbrac intr-o pereche de blugi rupti de culoare inchisa si un tricou rosu cu un craniu negru mare
Si ma duc in bucatarie , cand vreau sa intru ma opresc deoarece aud cum Roger si Maik vorbesc :
R: Si ce e cu tine si cu sormea ?
M: Nimic .. cred ...
R: Frate , o tineai in brate ...
M: Dormeam ..., nu stiam ce fac !
R: Adica nu iti place de ea ?
M: Fata e ok , dar e prea moale pentru mine , e cam nasoala .Asta a zis ca sunt nasoala ? Baiiii ,deci indesatias coliva pe gat,.... te omor daca te prind.
Intru in bucatarie cu un mers nervos si ma reped in Maik care se sperie si se da cu scaunul pe spate .J: Nasoala e ma-ta !
R: Ai tras cu urechea ?
J: Pur si simplu am auzit asta.... , tu ratatule nu ai terminat cu mine .....
R: Eu ma duc la magazin , sa nu il omori bine ?
J: Am sa incerc sa nu il omor ...., nu acum .Roger il bate pe Maik pe umar si iese , eu ma duc la dulap si scot un polonic .
M: Ce vrei sa faci cu ala ?
J: Sa te bat pana iti bagi mintile in cap , tu-ti natia ta de maidanez puricos .....
M: Julieta , nu te-am facut nasoala ...
J: Acum ma faci si surda ?
M: Nu , aberezi ....
J: Acum sunt si nebuna nu ?
Ahhh, s-a ferit si astfel MORT scria pe el ....
Imi dau jos tocurile si alerg dupa el ....J: Stai ca sa te nimeresc ....
M: Asta sa crezi tu ...Eu arunc cu pantoful si sa infipt cu tocul in perete ...., O_O Arme curate pantofii cu toc , il mai arunc si pe celalalt dar se fereste si nu il nimeresc .
M: Ai obosit ?
J: Mars!
M: Esti suparata ?
J: Nu am motive ...., de ce sa ma supar pentru ca "un prieten" este prost.
M: Hei , glumeam cu faza cu nasoala ...., ce vroiai sa ii zic: " da frate e beton sorta , si are un c*r misto rau , si se misca ca o pantera , si as vrea sa o am o noapte in pat "
J: Asta crezi tu despre mine ?
M: Intr-un fel... da
J: Adica de ce ma mai mir , ai vrut sa ma bagi in pat si ieri -seara .... , normal ca ma crezi o curva...Spun asta exasperata gesticuland violent in aer ...
Dau sa ies din bucatarie dar ma prinde de mana , ma intorc si ma uit la el .
M: Julieta ....
J: Ce vrei ?
M: Vreau sa sti ca nu te consider o curva ....
J: Nu ma intereseaza .
M: Ba da ..., altfel nu reactionai asa .
J: Ma rog, acum da-mi drumul ca ma contaminezi.Intru in camera si ma intind in pat .
Deodata imi aud telefonul vibrand...-" Buna Queen , ce faci ? "
J: " Ce mai vrei ma ? "
-" Esti suparata ? Daca te-a suparat cineva zi ca il omor "
J: " Scopul si durata vizitei tale neplacute "
-:" Vreau sa ne intrecem maine , in fata parcului din centrul vechi ."
J:" Asculta aici bai taca..., ce ar fi sa iti vezi de viata ta "
-:" Tu esti viata mea! "
J: " Cu chestii la sentiment nu ma vei cucerii , pe ce pariem in cursa de maine ? "
-:" Daca castig iti iau masina preferata , daca pierd iti dau ce vrei ...."
J: " Ferrariul tau rosu " ->
-:"S-a facut ...., si plus daca castig te demasc si daca pierd ma demasti "
J: " Nu ..., nu ma intereseaza cine esti sub masca "
-:" De ce ? Crezi ca daca ma vezi o sa te indragostesti ? "
J: "Aici doar tu esti indragostit ..., nu eu sacai pe nimeni cu mesaje .... dar fie ,.... accept ! "Imi blochez telefonul si ma pun in pat ...., ma salt in capul oaselor si ma pun turceste , iau telecomanda si deschid televizorul, dau pe la stiri si atunci ma opresc acand il vad pe frate-miu la televizor .
In reportaj :
R: Eu promit intregii natiuni ca o sa ii prind pe asazisii Queen si Distrugatorul si o sa faca ani multi in puscarie ....
-: Aveti vre-un plan ?
R: Normal , mereu avem ....
-: Daca mereu aveti cate un plan ..., de ce nu i-ati prins pana acum ?
R: Cautam sa le intindem o capcana ....Inchid televizorul si imi iau telefonul si ii scriu Distrugatorului .
J:" Amanam cursa , politia e pe urma noastra "
-:"Eu cred ca iti e frica "
J: " Nu o sa ajung la parnaie fraiere .... "
-:" Daca ai tupeu vino azi ..., altfel o sa le zic ca micuta Queen a refuzat o intrecerea din cauza fricii "
J:" In fata fabricii de covoare Willson la 14:00 sa fi acolo "
-: " Asta e fata de care m-am indragostit , periculoasa pana moare "............................................................................................................
(((((((((((((((((((((((((((((((((********************)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))BBBBuuuuNNNNaaaaa!
Va multumesc ca ati citit si scuzati-mi greselile de scriere ...
CITEȘTI
Sfarsitul Jocului
ActionSfarsitul jocului. Recenzie ... Daca in viata e ilegala distractia atunci prefer sa mor , niciodata nu ne putem da seama cat de aproape suntem de moarte , pana nu o intalnim ... Cand motorul vibreaza si aud focurile de inceput de cursa simt cum adre...