Cap 10.

56 6 0
                                    

Dimineata , cea mai urata parte a zilei , mai ales cand cu o seara inainte ai baut ca un tolomac de zici ca nu ai mai vazut bautura in viata ta ....
Ma salt in capul oaselor si o ameteala imi cuprinde capul ....
Ma duc la baie si imi fac igiena si imi fac un dus rece , apoi ma intorc in camera si ma imbrac cu o camasa alba careia ii indoi manecile si o pereche de pantaloni scurti florali carora le-am asortat o pereche de ghetute negre din piele intoarsa 

Ies din camera si cand sa intru in bucatarie aud un tipat de acolo , cand intru o vad pe Doamna Elena cu o matura in mana tipind si batand din picioare .
Langa ea vad invartindu-se un soarece mai speriat ca ea .O_O
As ajuta-o eu dar la naiba .... nu pot ... mor de frica chestiilor astora mici numiti soareci , dar sunt "salvata " de Maik care coboara agitat  si se uita ingrijorat la noi .

M: De ce tipati ?
J: Un soarece in bucatarie ....
M: Si iti e frica ?  spune acesta izbucnind in ras
J: Tu doar gonestel .

El se duce il bucatarie si cred ca l-a prins si anihilat ....
Intru in bucatarie si acolo Maik era la geam si Doamna Elena era la aragaz , deparca nimic nu s-ar fi intamplat ...
In bucatarie intra si Roger cu o fata de zobii .... Asa ii trebuie daca bea ca apucatu ..

R: Neata !
J: Neata fratioare , vrei cafea ?
R: Da te rog.. spune cu o voce ce seamana mai mult a mormait 
Ii pun o ceasca de cafea , si io pun pe masa , ma duc la frigider si ma uit dupa niste fructe ....

M: Jull ?
J: Ah , da ?
M: Chiar iti era frica de acel soarece ?
J: Pfff, normal ca nu ....
R: Eiii, de ce minti ? Normal ca ii e frica ... a avut o experienta nefericita cu un soarece ...
J: Rogggerrr, taci ! spun eu amenintandu-l cu degetul aratator
M: Zi si mie frate ...
R: Cand Julieta era mica am fost la matusa noastra Doroti si ea sa dus in beci dupa dulceata si acolo a intalnit o colonie de soareci care s-au suit pe ea si ea tipa ca " ma mananca sobolanii , ma mananca sobolanii "

Simt cum ochii mi se umezesc si ma simt foarte rusinata ...., afff Roger nemernicule , nici un secret nu poti tine . 
Ies cu lacrimi in ochi din bucatarie si ma duc in camera mea si incui usa aruncandu-ma in pat cu nasul in perna .

***
Perspectiva lui Maik :

Wow ..., nu stiam cum sa ma opresc din ras ... " ma mananca sogolanii " pe bune ? E hilar ....
O vad pe Julieta iesind cu lacrimi in ochi din bucatarie ... cred ca am cam exagerat ... , acum ma simt ca un nemernic .... 
Ma salt de pe scaun si ma uit la Roger .

R: Hai , du-te dupa ea ....
Eu incep sa alerg dupa ea , ce rapida e cand e suparata ..., probabil a acumulat prea mult in ea , si faptul ca nu mai merge la  curse  si acum ca am aflat si de faza cu soarecele ... ohhh poate nu trebuia sa insist atat cu detaliile ... dar chiar vreau sa stiu chestii din trecutul ei ...

Ajung in fata camerei ei si imi trec mana prin par de vre-o trei ori si ciocan la usa ....
Auzeam suspine ..., ohh nu imi place cand o vad plangand .. nu stiu de ce nu imi place asta .. dar intr-un fel ma afecteaza si simt ca ma doare si pe mine cand o doare pe ea ...
M: Jull ?
Nimic ...
M: Julieta ?
Tot nimic ...

Dar deodata usa se deschide si ea se repede in bratele mele ..., m-a luat total prin surprindere am prins-o in brate si am strans-o la piept tare ...., pai la asta sunt buni prietenii , nu ?
Ii simt lacrimile imprimandu-se in tricoul meu , dar nu ma interesa asta ...
M-a bagat in camera la ea si am asezat-o usor pe pat , se uita cu lacrimi in ochi , era asa de frumasa , ...si cand plage e frumoasa .... REVINOTI MAIK , EA NU SIMTE PENTRU TINE CE SIMTI TU PENTRU EA .
Ia stai asa !!! Ce simt eu pentru ea ? Ohhh , nooo , stiu la ce va ganditi , la iubire sau gen , dar nu ...., eu nu pot iubii , nu am sentimente , nu am simtit pentru nimeni nimic si nici nu o sa simt vreodata .

M: Chiar asa de rau te-a suparat faptul ca mi-a zis despre soareci ?
J: Nu , normal ca nu .... dar am acumulat prea mult de cand nu mai particip la curse ...., nu mai am echipa , nu mai am nimic , se pare ca Queen va murii .
M: Dar iti trebuie neaparat o echipa ?
J: Normal ....
Si daca ....., oohhh sigur o sa ii placa la ce m-am gandit ...

M: Am o idee !

***

Deodata Maik zice :

M: Am o idee !
J: Ce idee ?
M: Vrei sa impartim aceiasi echipa ?
J: Nu.... Nu e o idee buna ...
M: Dar de ce ? Spun cu o urma vizibila de iritare in glas 
J: Pentru ca daca concuram amandoi si ne trebuie schimb cauciucuri in acelasi timp nu vor reusii ..
M: Pai cine a zis ca o sa concuram impreuna ....
J: Dar toti se gandesc doar la King si Queen ..., nu vreu sa iti pierzi faima din cauza mea ... Am decis Queen moare .
M: Nu
J: E alegerea mea ....
M: Dar eu vreu sa te ajut ....
J: Nu am nevoie !!!
M: Bine .... pa !

Se ridica si se indreapta spre usa , o deschide si se mai uita odata la mine , era destul de nervos , dar de ce era asa de nervos ?
Poate pentru ca daca eu renunt o sa si-o piarda pe pretioasa lui Queen.
Pentru ca si daca m-ar placea , nu ar place-o pe Julieta ci pe Queen , fata periculoasa care nu respecta regulile si se joaca cu viata ei , dar Jull nu e asa , e o fata responsabila si care e cuminte , nu isi risca viata si e o fire calma ...

Tranteste usa dupa el nervos , si in camera se lasa o liniste mortala , dar nu pot ... nu pot accepta sa se termine asa ..., nu asa , cum am mai zis , prefer sa mor decat sa traiesc fara curse ....
Ma salt din pat si ma duc in hol sperand ca o sa il vad , nu era , in casa era o linste mortuara (ca la mort ) pentru moment .
Ma duc in camera lui Maik si il vad acolo stand la fereastra , inca era nervos .

M: Nu mai vreu sa ma cert cu tine .... spune taios 
J: Vai .... dar eu vreau sa ma cert cu tine ....
M: Ce vrei Jull ? am inteles esti o lasa ..., vrei sa renunti la ce iubesti mai mult pe lume ...., te cunosc Jull , te cunosc !
J: Nu ..., aici gresesti ! Nu ma cunosti , nu m-ai cunoscut si nu o sa ma cunosti niciodata .
M: .... Ce vrei Jull ?
J: Sa ma ajuti ..., vreau sa ma intelegi .... vreau sprijin .
M: De ce tocmai de la mine ? De ce nu te duc la Claus ? Doar erati cei mai buni prieteni ....
J: Cu Claus e altceva Maik ..., am nevoie de tine acum ....
M: Am incercat sa te ajut ...., nu mai am cu ce !
J: Ba da Maik ....
M: Ba nu Jull .
J: De ce ma lasi balta acum ?
M: Pentru ca am vrut sa te ajut si ai refuzat ...
J: Gandestete ca imi este si mie greu ....
M: De ce nu ii ceri sfaturi lui Roger ....

Asta macar gandeste ? Cum sa ii cer sfaturi unui om care imi poate face cel mai mult rau , inchizandu-ma pentru zeci de ani ...
Dar totusi ....

J: Bine .... , in acest moment ma duc sa ii zic cine sunt si ce am facut si cat a alergat dupa mine si cat am lipsit de la liceu doar pentru curse ....
Ies din camera nervoasa si ma indrept spre biroul lui Roger , acum sunt mai convinsa ca niciodata sa zic tot ...., nu mai suport , nu mai pot sa tin in mine , prefer sa infund puscaria decat sa mai tac .

Intru in birou si acolo il va pe  ................................................................................
__________________________

Sfarsitul JoculuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum