"𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘪𝘴 𝘢 𝘤𝘰𝘶𝘯𝘵𝘳𝘺𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯?"
𝖸/𝖭 𝗌𝗉𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗆𝗅𝗒, 𝗒𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗁𝗂𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝖼𝗎𝗋𝗂𝗈𝗌𝗂𝗍𝗒. 𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍'𝗌 𝖾𝗒𝖾 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽 𝖺 𝖻𝗂𝗍, 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖸/𝖭'𝗌 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝗌𝖾. 𝖧𝗂𝗌 𝗂𝗇𝗍𝗂𝗆𝗂𝖽𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍𝗍𝗂𝗍𝗎𝖽𝖾 𝗋𝖾𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖺𝗋𝗄 𝖾𝗒𝖾𝖻𝗋𝗈𝗐𝗌 𝗅𝗈𝗐𝖾𝗋𝖾𝖽. 𝖠 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗋𝗈𝗐𝗇 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖿𝗈𝗋𝗆 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖾𝖺𝗍𝗎𝗋𝖾𝗌.
"𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎? 𝙳𝚘𝚗'𝚝 𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚄𝚂𝙰."
𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗆𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾, 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝖠𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺𝗇 𝖺𝖼𝖼𝖾𝗇𝗍. 𝖧𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗆𝖺𝗇, 𝖺𝗐𝖺𝗂𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝗌𝖾. 𝖸/𝖭 𝗌𝗁𝗂𝖿𝗍𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿.
"𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘢 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘰𝘳𝘦𝘴𝘵, 𝘐 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘩𝘰𝘸 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱.. 𝘐𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦.. 𝘖𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥? 𝘐'𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦𝘥."
𝖳𝗁𝖾 𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝖴𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝖸/𝖭, 𝗅𝗈𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖾𝖺𝗌𝗅𝗒 𝗁𝗎𝗆𝖺𝗇 𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽. 𝖧𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗐𝗂𝖽𝖾𝗇𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗁𝗂𝖿𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗈𝖿 𝗉𝗎𝗋𝖾 𝗋𝖺𝗀𝖾. 𝖧𝖾 𝗌𝗐𝗂𝖿𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗎𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖾𝗌𝗄 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾, 𝖼𝖺𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗋𝖺𝖼𝗄 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍𝗅𝗒. Y/N 𝗃𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗅𝗈𝗎𝖽 BANG!
"𝙶𝙾𝙳 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙳𝙰𝙼𝙽 𝙸𝚃!! 𝚃𝙷𝙾𝚂𝙴 𝙿𝚄𝚃𝚁𝙸𝙳 𝙽𝙰𝚉𝙸𝚂."
𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒 𝗉𝖺𝖼𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝖼𝗅𝗎𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗐𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋. 𝖧𝖾 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗋𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗈𝗎𝖽𝗅𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗈𝗇.
"𝙸 𝚂𝙷𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙺𝙽𝙾𝚆𝙽 𝚃𝙷𝙾𝚂𝙴 𝙳𝙰𝙼𝙽𝙴𝙳 𝙽𝙰𝚉𝙸𝚂 𝚆𝙾𝚄𝙻𝙳 𝙰𝚃𝚃𝙴𝙼𝙿𝚃 𝚃𝙾 𝙿𝚄𝙻𝙻 𝚂𝙾𝙼𝙴 𝚂𝙷𝙸𝚃 𝙻𝙸𝙺𝙴 𝚃𝙷𝙸𝚂! 𝙱𝚄𝚃 𝙾𝙵 𝙲𝙾𝚄𝚁𝚂𝙴 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝚆𝙾𝚄𝙻𝙳, 𝚃𝙷𝙴𝚈'𝚁𝙴 𝙵𝚄𝙲𝙺𝙸𝙽𝙶 𝙽𝙰𝚉𝙸𝚂!!"
𝖧𝖾 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗋𝖺𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇, 𝖸/𝖭 𝗁𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍𝗅𝗒 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍. 𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖼𝗋𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋, 𝗍𝗈𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝖺𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝖧𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽, 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗂𝗅𝗒 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝖺𝖼𝗂𝗇𝗀 𝖸/𝖭 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾.
"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎. 𝚄𝚗𝚏𝚘𝚛𝚝𝚞𝚗𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚗𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚏𝚒𝚌 𝚋𝚊𝚜𝚎. 𝚈𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚚𝚞𝚊𝚛𝚝𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎."
𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖺 𝖻𝗂𝗍 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗈𝖿𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾. 𝖸/𝖭 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗎𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆.
"𝘈𝘩𝘢𝘩, 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘫𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘓𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯, 𝘐 𝘤𝘢𝘯'𝘵-"
𝖸/𝖭 𝗉𝖺𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗂𝗍, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾 𝖸/𝖭 𝗁𝖺𝖽 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍. 𝖳𝗋𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗈𝖿 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗈𝖿 𝗅𝖺𝗇𝖽? 𝖭𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆! 𝖡𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗒 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗉𝖾𝖼𝗂𝖿𝗂𝖼𝗅𝗒 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋. 𝖱𝗂𝗀𝗁𝗍?
"𝘈-𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘶𝘩.. 𝘠𝘦𝘢𝘩. 𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘧𝘪𝘯𝘦."
𝖸/𝖭 𝗋𝖾𝗌𝗉𝗈𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄, 𝗎𝗇𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖴𝗇𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆. 𝖳𝗁𝖾 𝖲𝗈𝗏𝗂𝖾𝗍 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝖺 𝗌𝗍𝖺𝖼𝗄 𝗈𝖿 𝗉𝖺𝗉𝖾𝗋𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝗇𝖾𝗐𝗅𝗒 𝖼𝗋𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖽𝖾𝗌𝗄.
"𝙶𝚎𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐." 𝖧𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗆𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝖿𝖿𝗂𝖼𝖾. 𝖮𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖺𝗋𝗅𝖾𝗒 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗍, 𝖸/𝖭 𝗌𝗐𝗂𝖿𝗍𝗅𝗒 𝖼𝗋𝖺𝗐𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝗋𝖾𝖺 𝗂𝗇 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖴𝖲𝖲𝖱 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗅𝗎𝗍𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗂𝖾𝗋. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗏𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗉𝗈𝖼𝗄𝖾𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗎𝗇𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝗋𝗒.
"𝘠𝘦𝘢𝘩. 𝘊𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨!"
YOU ARE READING
[CH] Белая ночь . ☭ | USSR × Reader ‼️
Historical FictionБелая ночь . " 𝚆𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 " __ 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘦𝘯𝘥𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘭𝘦𝘴𝘴 𝘵𝘳𝘢𝘷𝘦𝘭 𝘵𝘰 𝘢 𝘯𝘦𝘸 𝘥𝘪𝘮𝘦𝘯𝘴𝘪𝘰𝘯, 𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳; 𝘠/𝘕, 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘢 𝘵𝘸𝘪𝘴𝘵�...