𝟧. 𝘓𝘦𝘵'𝘴 𝘨𝘰, 𝘩𝘶𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨

292 11 9
                                    

"𝘈𝘩𝘸𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰𝘸𝘰𝘸𝘰𝘸𝘰𝘸𝘰!!"

𝖸/𝖭 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖾𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝗎𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝗋𝖺𝗇 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝗍𝗋𝗈𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗇𝖾𝖺𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝖻𝗂𝗇. 𝖸/𝖭 𝗌𝗁𝗈𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗀𝗎𝗇 𝖺𝗌 𝖱𝗎𝗌𝗌𝗂𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝗈𝖼𝗄𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌𝗁𝗈𝗍. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝖸/𝖭 𝗍𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺 𝗋𝗈𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖾𝗅𝗅, 𝖼𝖺𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝖾𝗅𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆.

𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗅𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗇𝗈𝗐𝗒 𝖿𝗋𝖾𝖾𝗓𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝗂𝗆𝖺𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖾𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗆𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝟥𝟢 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌 𝗇𝗈𝗐. 𝖣𝖾𝗌𝗉𝗂𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖺𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝗇, 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝗎𝗇𝗀𝗋𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝖸/𝖭 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗎𝗇𝗀𝗋𝗒 𝗍𝗈𝗈 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍.

"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘬𝘪𝘥𝘴, 𝘸𝘦 𝘮𝘶𝘴𝘵 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘣𝘦 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘢𝘵𝘤𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘴𝘶𝘤𝘬𝘦𝘳𝘴!"

𝖸/𝖭 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽𝗂𝗅𝗒 𝖺𝗇𝗀𝗅𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍 𝗀𝗎𝗇 𝖺𝗍 𝖺 𝗅𝖺𝗋𝗀𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝗌𝖼𝖺𝗏𝖾𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗇𝗈𝗐. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝟥 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗌𝗌. 𝖠𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗋𝖺𝗇 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗅𝗅𝖾𝖼𝗍 𝗂𝗍𝗌 𝗋𝖾𝗆𝖺𝗂𝗇𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖱𝗎𝗌𝗌𝗂𝖺𝗇 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗍 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗋𝗈𝖼𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗋𝗉𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝖾𝗇𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝖺𝗐𝖺𝗒.

𝖸/𝖭 𝗉𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗋𝗉𝗌𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝖼𝗁𝖾𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗃𝗈𝗒. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝗌𝖾𝗍 𝗎𝗉 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖿𝗂𝗋𝖾 𝗈𝗎𝗍𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝖺𝖻𝗂𝗇, 𝗍𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖾𝖾𝗋 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗏𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝖺𝗆𝖾𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗋𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗆𝖾𝖺𝗅 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾.

[CH] Белая ночь . ☭ | USSR × Reader ‼️Where stories live. Discover now