Diğerleri yine vlog çeker iken hoseok ve yoongi kenarıda oturmuş vlog'dan habersizlerdi.
Hoseok yoongi'den woonvo için yardım istemeye hazırlnıyordu, sonuçta woonvo yoongi'nin arkadaşıydı ve en iyi o tanırdı.
Hoseok yutkunarak "hyung" dediğinde yoongi kafasını salladı, hoseok "ben birinden hoşlanıyorum, bana yardım edermisin, lütfen" yoongi gözlüğünü çıkartarak hoseok'a baktı "oradan bakınca ilişki tavsiyesi veren birine mi benziyorum hoseok" kafasını eğdi "yardım etsen ne olur sanki" diyerek yoongi'nin karşı koyamadığı sincap bakışlarını takındı.
Yoongi göz devirip "kim bu hoşlandığın kişi" diyerek baktı, cevabı elbette biliyordu ve sinirden ikisini de parçalamak istiyordu.
Hoseok utanarak gülüp "woonvo, lütfen bana yardım et hyung" yoongi gülerek "o sabıkalı aptal mı, komik" hoseok kafasını salladı "neden komik olsun, ondan hoşlanıyorum ve senden yardım istiyorum" "hoseok öncelik ile o kadınlardan hoşlanıyor, iki homofobik, üç sana zarar verir, daha zeki olduğunu sanıyordum" diyerek kalktı.
Hoseok'da kalktı "neden beni eziyorsun, gerçi hata bende duygusuz birinden yardım istedim" yoongi yutkunarak baktığında hoseok dediklerinden pişman olarak "h-hyung ben" dediğinde yoongi güldü "siktir git, ağladığında bana gelme hoseok, ciddiyim" ilerlediğinde hoseok "ağlamıycam, sana kanıtlayacağım tamam mı" dediğinde yoongi "kıçıma anlat bunları, salaklar" içeri girdiğinde hoseok ağlamamak için zor duruyordu.
Jungkook "konuşmalımıyız?" dediğinde jin "bırakın kendileri halletsinler" diyerek kafasını salladı, namjoon "hoseok'un aklı başına çabuk gelse iyi olur" nefes alıp kalktı "kapatın şu videoyu da" ilerlediğinde taehyung kamerayı kapattı, jungkook sırtındaki jimin'i zıplatarak "yoruldum" diyerek içeri girdi, jimin gülerek konuştu "uzanalım"
Taehyung "internette sörf yapıcam gelen" jin güldü "oyun oynayalım" dediğinde taehyung güldü "süper" heyecan ile konsolları çıkarttı.
Yoongi odasında oturmuş tavana bakarken hoseok ise bahçede ağacın altında oturmuş çimenleri yoluyordu.
Yunkimm çabuk gel😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : youtube
أدب الهواةyoongi "eğer istersen bir günlüğüne sevgilin olabilirim" hoseok "isterim"