Hoseok bir hafta, her gün yoongi'den 'bir gün daha' diyerek rica da bulunuyordu yoongi ise hoseok'u kırmamak için kabul ediyordu.
Şimdi ise salonda oturmuş, hoseok sırtını yoongi'nin göğüsüne yaslamış video izlerken yoongi yutkunarak "hoseok" dediğinde hoseok kafasını salladı "efendim" dediğinde yoongi "flört yapabilirmiyiz?" hoseok duyduklarını anlamayarak "ne?" diyerek yoongi'ye baktı.
Yoongi "sevgili oyunu oynuyoruz ama yani flört yapabilirmiyiz" diyerek ensesini kaşıdığında hoseok'un içinde birşeyler kopmuştu ama gülerek "yapabilirsin hyung neden soruyorsun ki, seni sıktığımı bilmiyordum üzgünüm" dediğinde yoongi kafasını salladı "sıkmıyorsun hoseok yanlış anladın" hoseok yoongi'nin boynuna sarılarak kedi dudakları öptü.
Yoongi karşılık verdi, geri çekildiler, hoseok kalkarak "odamdayım, görüşürüz" diyerek gittiğinde yoongi arkasından bakmak ile yetindi.
Hoseok odasına giderek kapısını kilitledi, dolu gözleri aktı "sana yük olduğumu bilmiyordum hyung üzgünüm" diyerek yatağına oturdu, yastığına sarılarak uzandı ve ağlamaya başladı "istediğini sanmıştım, aptal ben" diyerek burnunu çekti.
Kapısı çaldığında gözlerini silerek saçlarını düzeltti "bir dakika" diyerek kalktı, yanaklarını sildi ve kiliti açıp gülerek kapıyı da açtı, yoongi "iyi misin?" dediğinde hoseok kafasını salladı "üstümü değiştiricektim, bir şey mi oldu?" yoongi kafasını salladı "hayır sadece yanına gelmek istedim" hoseok geri çekildi "gel" dediğinde yoongi içeri girdi.
Hoseok kıyafetlerini alarak banyoya gidip değiştirdi, yutkunarak banyodan çıktı, yoongi hoseok'un elini tutarak kendine çekti, hoseok yoongi'nin kucağına oturdu.
Yoongi hoseok'un saçlarını düzelterek öptü "bir şeyler yapmak istermisin" dediğinde hoseok kafasını salladı "uyumak istiyorum" yoongi gülerek "olur" diyerek dolgun dudakları öptü, hoseok sıkıca sarılarak geri gitti, yoongi hoseok'un üstüne çıktı.
Ayrıldıklarında yatağa uzandılar, hoseok kafasını mandalina kokan boyuna saklayarak gözlerini kapattı, yoongi'de şeftali kokan saçlara burnunu dayayarak uyumaya başladı.
Ertesi gün yoongi hoseok'un sormasını beklemişti ama hoseok hiç sorucak gibi değil di, iki hafta yoongi hala hoseok'u bekliyordu ama hoseok'dan hiç bir hareket görememişti.
Hoseok şimdi taehyung ile oyun oynar iken yoongi "hoseok konuşabilir miyiz" dediğinde hoseok kafasını salladı "olur" diyerek kalktığında taehyung "kazandımm" dediğinde hoseok "bu sayılmaz gelicem" diyerek yoongi'yi takip etti.
Odaya geldiklerinde yoongi "bir şey mi yaptım" diyerek baktı, hoseok kaşlarını çatarak "ne gibi" dediğinde yoongi "iki haftadır sormadın, bir şey mi yaptım" anlamayarak baktığında hoseok kafasını salladı "ne sormadım, hyung sen iyi misin" diyerek kaşlarını çattı.
Yoongi "sevgililik olayını" diyerek gözlerini kaçırdığında hoseok kafasını salladı "yoo bir şey yapmadın, sıkıldın sandığım için sormamıştım" yoongi kafasını salladı "sıkılmadım, seni bekledim" diyerek baktığında hoseok yoongi'nin yanağını öptü "çok tatlısın hyung" diyerek odadan çıktığında yoongi güldü ve arkasından çıktı.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : youtube
Fanfictionyoongi "eğer istersen bir günlüğüne sevgilin olabilirim" hoseok "isterim"