+Yoongi+
Yuki ağlarken bende ağlıycaktım "hoseok bu susmuyor" dediğimde içeriden "bezini değiştirdin mi" dediğinde kafamı salladım "evet farklı marka aldım da ne alaka" kaşlarını çatarak yanıma geldi "yoongi salakmısın amk altındaki bezi değiştiriceksin neden farklı marka bez aldın" diyerek yuki'yi kucağımdan aldı.
Yutkunarak "ama sen bezini değiştir deyince" dediğimde anlını ovdu "git bez, pudra ve ıslak mendil getir, çocuk pişik olursa jin bizi öldürür" dediğinde koşarak yukarı çıktım.
Yani neden namjoon ve jin bir hafta tatile çıkıcak diye biz iki şeytana bakmak zorundayız anlamıyordum, hoseok "hadi yoongi nerede kaldın" dediğinde koşarak aşşağı indim, çantayı yanına bıraktım, diğeri ağladığında hoseok'a baktım, hoseok "koş bak çocuğa mal mal bakma yüzüme" kafamı eğerek odaya gittim, çocuk bakmak işkenceydi amk.
Yuri yi de getirdiğimde hoseok'a uzanmaya çalışıyordu, kaşlarımı çattım "bana bak küçük sülük, nişanlımı alamazsınız elimden" dediğimde hoseok gülerek kafasını salladı "git süt ısıt, ılık olduğundan emin ol" kafamı salladım "ya hoseok ben yapamıyorum ki, taşıyo sürekli" dediğimde sinir ile "bir de çocuk istiyorsun, daha bunlara bakamıyon nerene çocuk senin" diyerek kalktı.
Yuri ve yuki'nin yanına oturup ağlamaya başladım "ağlamayın artık" bana bakıp daha çok ağladılar, hoseok yanımıza geldiğinde kafama vurdu "yoongi işkencemisin bana" dediğinde kafamı yuri'nin kucağına koydum "ama hoseok susmuyorlar" dudaklarımı öptü "kalk ve çocukların oyuncaklarını getir" dediğinde kafamı salladım.
Çantadaki oyuncakları önlerine koyduğumda hoseok iki biberon ile geldi, çocukların ellerine vererek koltuğa oturdu, bende yanına oturdum "susmuyorlar tanrım deliricem" dediğimde güldü "sende ağlıyorsun, ben size nasıl bakıcam" dediğinde yanaklarını tutarak okşadım "çok güzel baba olursun ama ben artık çocuk istemiyorum" dediğimde güldü.
Dudaklarını öptüm, ellerini omuzlarıma koyduğunda beline sarılarak kendime çektim, kapı çaldığında ayrıldık, anlını öperek kalktım, kapıyı açtığımda jin "bebeklerim anneniz geldi" diyerek beni itip içeri girdi.
Kafamı salladım "sonunda be" namjoon gülerek "alıştınmı bebek bakmaya" dediğinde arkasından diğerleri de geldi, taehyung "yeğenlerim" diyerek koşup içeri girdiğinde jungkook ve jimin'de "selam" diyerek girdi.
Kapıyı kapattarak bende içeri geçtim, jin çocukları kucağına almış "amcalar iyi baktılar mı size" dediğinde hoseok güldü "zor oldu ama ikisine de yetişmeye çalıştım" jungkook kaşlarını çattı "yoongi hyung ne yaptı?" dediğinde hoseok "yanlarına oturup ağladı" hepsi güldü.
Kollarımı bağladığımda yanağımı öptü, beline sarılarak gözlerimi kapattım, bu hafta hem yorucu hem güzel geçmişti.
😭🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : youtube
Fanficyoongi "eğer istersen bir günlüğüne sevgilin olabilirim" hoseok "isterim"