2

228 18 27
                                    

Hoseok bir hafta dır woonvo' nun yanına gidiyordu, namjoon sinirli yoongi'ye baktı "hyung sakin mi olsan" dediğinde yoongi güldü "sakinim zaten joon, hoseok o oruspu çocuğunun yanında iken sakinim"

Jungkook "çağırdım ama woonvo ile dolaşacağını söyledi" dediğinde taehyung "adam 3 kişiyi bıçaklamış, ya hoseok'u da" sesi kısıldığında yoongi gülerek "denesin de cesedini kimse bulamasın" sinir ile soludu,  jin "sakin ol yoongi, hoseok onun ile dolaşmayı seviyor biliyorsun" dediğinde jimin "ama hyung korkuyoruz, yoongi hyung sinirlenmekde haklı" diyerek jungkook'un koluna sarıldı.

Hepsi arkadaşları için korkuyorlardı ama hoseok umursuyor gibi görünmüyordu, jungkook jimin'e sarıldı "geldiğinde konuşsak iyi olur"  namjoon kafasını salladı "hepimiz iki kez konuştuk kook dinlemiyor işte"  jungkook geri yaslandı.

Hoseok kenarıda oturmuş kızlara bakan woonvo ile duruyordu, hoşlandığı çocuğun hetero olması kendisini üzüyordu ama en azından yanında durup kendisi ile konuşuyordu, buda birşeydir diye düşündü.

Woonvo gülerek "grup yapalım mı" dediğinde hoseok kafasını salladı "istemiyorum" 

"Sende hiç kimseyi beğenmiyorsun amk" diyerek kalktı "neyse, ben gider" sırıttı ve kızların yanına gittiğinde hoseok kafasını eğdi "beğendiğim sensin çünkü" diyerek yutkunarak başını kaldırdı.

Woonvo iki kadın ile gülüşerek ilerlediğinde hoseok kalkarak bardan çıktı,  ağlamamak için kendini sıktığında telefonu çaldı, arayana baktığında jin arıyordu, açarak "hyung" dediğinde jin "hoseok gelirken tavuk alırmısın" kafasını salladı "tamam hyung" diyerek markete girdi.

Jin teşekkür ederek telefonu kapattı, hoseok tavuk alarak eve gitti, içeri girdiğinde hepsi sinir ile ona bakıyordu, hoseok gülerek "ne oldu" sesi kısıldı, taehyung "evin yolunu bulmuşsun" dediğinde hoseok kafasını salladı "saçmalamayın" diyerek mutfağa girdi.

Jungkook "sen bir hafta eve gelme saçmalayan biziz, süper"  "arkadaşımız ile dolaştım, ne var bunda" omuz silktiğinde jin "hoseok woonvo ile dolaşmanı istemiyoruz" 

Hoseok gözlerini devirdi "sorununuz ne sizin" arkadaşlarına baktığında yoongi "bırakın ya bıçaklandığında 'sorunumuzu' anlar" diyerek yukarı çıkmaya başladığında hoseok yutkunup yoongi'nin arkasından giderek odasına girdi.

Woonvo ona zarar vermezdi, neden anlamıyorlardı.

Hoseok seni çok özledim gel artık 😭😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoseok seni çok özledim gel artık 😭😭

sope : youtubeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin