Gayeyi ayağa kaldırıp onu lavobaya götürdüm o sırada zaten Ayaz ile Yiğiti müdür çoktan odasına götürmüştü....
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
{Gayenin Ağzından}
İçimde Ayaz'a karşı garip bi his vardı...
İçimdeki hissi daha önce hiç tatmamıştım ne biliyim miğdeme heyecandan kıramplar giriyodu ahhhh bu Ayaz konusu kapatmalıyım..
Merveyle sınıfa doğru yürürken yanımıza Yiğit gelmişti benim kolumdan tutup "Seninle konuşmam lazım" "Şimdi olmaz yiğit derse geç kalıcaz" "Gaye beni deli etme şimdi dediysem şimdi" yiğit konuşurken merve bize bakıp konuştuklarımızı anlamaya çalışıyordu "Tamam söyle" dedim bende. Yiğit merveye baktı sonra "Sadece ikimiz" merve bizim yanımızda kalmak için ısrar edince ben onu zorlada olsa sınıfa gitmesini soyledim sonra yigit kolumdan tutup beni bi köşeye çekmişti " Sen neden o çocukla konuştun sabah. Ben sana yaklaşamazken o sana nasıl yaklaşır" "Yiğit kendine gel ve kolumu bırak canımı yakıyorsun"
"Gaye bir daha seni o piçin yanında görmiycem anladın mı beni" yigit bunları söylerken Ayaz gelmişti tam sırası bu nerden çıktı şimdi "Gaye bir problem mi var?" ben tam ağzımı açacakken yiğit konuşmaya başladı "Haaa bi sen eksiktin sen de geldin tam oldu oğlum bak sana birinci uyarışım bir daha seni Gayenin yanında görürsem hiç iyi olmaz"
"Bak benimle doğru konuş" "Konuşmazsam nolur LANN!"
"Ne mi olur dur gösteriyim" dediginde ben çığlıgı çoktan basmıştım şu an gerçekten Ayaz Yiğite kafa göz dalıyordu yiğitin yüzü kan içinde olunca ben daha fazla dayanamayıp Ayazı durdurmaya gittim ama Ayaz beni sert bir şekilde ittirmişti bende kafamı kapıya sert bir şekilde vurup yerde öylece ağlaya ağlaya oturuyordum gayede benim seslerimi duymuş olacakki yanıma koştura koştura gelmişti merve geldikten sonra okuldaki bütün insanlar bize bakıp bir şeyler söylüyorlardı bu gerçekten benim umrumda bile değildi. Merve'ye herşeyi anlattıktan sonra Merve beni ayağa zar zor kaldırıp lavobaya götürdü...°°°°°°°°°°°°°°
İnşallah Beğenmişsinizdir....
Sizi Seviyorum muck :*
YAZIM YANLIŞLARI İÇİN ÖZÜRDİLERİM
Bu bölümü canım arkadaşım gayeye itafen yazdımmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM AŞKIMIZ
ChickLitAşkı hiç tatmayan bir gencin aşka aşık olan bir genç kızın hikayesini anlatır... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 'Bu sene uğraşacak birini buldum benden kork güzelim' Ego yığını bir çocuk ve kendini begenmiş ukala °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°...