Kalbim Kırık...

156 10 7
                                    

Ne demişti o benden uzak duramıyormuymuş bende

"Uzak durmaaa"

Bunu sexsi bi şekilde söylemiştim ve bu yine Kağanın hoşuna gitmişti

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bıktım artık hayatın acımasızlıgından, aglamaktan, kalbimin kırılmasından, sevdigim insanların beni yarı yolda bırakmasından.... Herşeyden bıktım Kaanın beni bırakıp gittigi günden beri bıktım neymiş kimseye bağlı kalamazmış yaaa benim kalbimi içimden söküp attın ben daha nediyim sana....

{9 Eylül Çarşamba}
"Merveee bebeğim yeter artık evde kapanmaktan bıkmadın mı?" 

Offff Gaye bi git başımdann

"Ben iyiyim böyle sen git Ayazla napıyosan yap banane"

"Merve Kaandan ayrıldıgınız günden beri evde kapandın Allah aşkına okullar kapandı hatta ve hatta açılmasına az kaldı sen hala daha evdesin"

"Bak Gaye beni bırak git nereye gitmek istiyorsan bi daha tekrarlatma"

Ben Gaye kadar inatçı bi insan görmedim offff.

"Mal Kaandan ayrıldıgın günden beri evdesin canım yaa annen seni toz bezi yaptı bence, yoksa sen benden çok dışarı çıkardın"

Aslında dogru Gayeden fazla dışarı çıkardım.. Yaa istemiyorum anla bee

"Ha ha ha çok komik salak çıkmıycam hadi sana byuuu" Gayede

"Benim mal ve gerizekalı arkadaşım senin beynini birimi yıkadı sen böyle degildin ya hani ondan söylüyorum"

Derken Gaye yatagımda yatan bi adet hayattan bezmiş merveyi ayaklarından tutup yere dogru assıldı..
Heyy bu çok eglenceliydi.

"Off mal yaaa geri kolum kırılsaydı o zaman bende seni kırardım."

"Aaa pardon ben seni 9. kattan aşagı attım dimiii özür dilerim hey Allahım mal mal konuşup durma hadi kalk giyin bir sürü yere gidicez ayyy çok güzel geçicek bu gün"

Eminim öyledir Gaye yoksa sana  çok pis uçucam.

"İnşallah güzel geçer benim canım kardeşim... Neyse ben o zaman banyoya gidiyim bi duş alıp geliyim"

"Tamam malagım benimmm ben aşağıda bekliyorum seni"

Offf inşallah güzel geçer bu gün İnşallah Gayenin dedigi gibi olur artık sıkılmaya başlamıştım bende Tam iki bucuk ay evdeydim annemle sadece denize güneşlenmeye gittim onun haricinde hep ev twitter, wattpad ve Gayenin beni evden çıkarmak için ugraştıgı şeylerle aslında tam tersi olmalıydı Gayenin evde oturup benimde dışarda alışveriş gibi şeyler yapmam lazımdı...

Bir insan bir insanın hayatını nasıl değiştire biliyor anlamıyorum...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
1 saatte hazırlandım rekor kırdım yuppi yalnız Gaye beni kesicek neyse rujumuda sürdümmü tamamdır zaten nasıl olsa makyaj yapmıyorum ruj bana yeter..

"Gayeeeeee hadi ben hazırım çıkalım"

"Tamamdır bebiş geliyimmm"

"Oyyy kızım bak heryere gidin gönlünce eğlen ama fazla geç kalma yoksa biliyosun dışarısı kötü napıcakları belli olmaz annem"

Annemin ağzından hiç eksiltmedigi sözleri:D

"Annecim tamam fazla geç kalmam 2 buçuk aydan beri dışarıya çıkmıyorum zaten hadi kendine iyi bak annişşş"

Annemin yanagınada sulu sulu öpücük kondurduktan sonra  artık özgürdüm yani akşama kadar o da iyi neyse

"Ee nereye götürceksin beni Gaye hanım"

"Cehennemin dibine gelmek istermisin aşkımm"

"Gayenin her zaman ki kötü espirileri ahahahah"

"Ama merve yaa aşk olsun ben seni güldürmeye çalışıyorum burda hıh"

"Oyyy bu bana tripte atarmış lann özlemişim senin şu hallerini"

"Salak bende nerdeyse iki aydan beri göremedim seni keşke yazlıga gitmeseydim"

"Pufff keşke"

"Herneyse bu gün bizim günümüz kimse morelimizi bozamaz "

Evet evet Gayişimin söyledigi dogru kimse bizim morelimizi bozamaz..

"Gaye biraz sahilde yürüsek olurmu yada oturalım."

"Olur da canım boş boş oturcaz mı dur ben şu bakkaldan çekirdek ıce tea alıp geliyorum dedikodu yapak nihahahaa"

"Gaye korkutma beni git çekirdek al gel"

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

ARKADAŞLARRR MERHABA BEN GELDİM İNŞALLAH BEGENİRSİNİZ PUFF ASLINDA BİR SÜRÜ BÖLÜM YAZDIM AMA HEPSİ SİLİNDİ NE KADAR ŞANSIZIM İNŞALLAH BUNUDA BEGEBİRSİNİZ KISA OLDU AMA KUSURA BAKMAYIN
SİZİ ÇOK ÖZLEDİM AŞKOPİŞLERRRR :*
Eger sorularınız varsa Twitter:Rocck_Merve burdan  sorabilirsiniz 
YİNE YİNE SİZİ SEVİYOREEE:*

BİZİM AŞKIMIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin