Bugün haftasonuydu ve McGonagall haftasonumuzu dans provasına ayırmamız gibi büyük bir fedakarlık istemişti bizden. El mahkum dans salonunda soluğu alırken saçlarımı tepeden topladım.
James salona girerken elindeki Quiddicth eşyalarının olduğu çantayı bir kenara bıraktı ve göz göze gelince bir süre sürdürdü bakışlarını. Bende bakışlarımı çekmeyip bakmaya devam ederken Lily'nin ona doğru ilerlemesi üzerine bakışlarını çekti benden.
Lana yanıma gelirken boynundaki muhtemelen Louis'e ait olan Hufflepuff kravatına baktım.
"Hufflepuff olsan yakışırmış."
Ufak bi cilveyle koluma vurunca gülümsemiştim.
"Resmi olarak çıkıyoruz Della!"
"Hadi canım,"
Alaylı bi hayretle başımı yana doğru eğdim.
"Sabah bi on kere dinlememişim gibi utanmadan bi kere daha anlat istersen."
Kinayemi görmezden gelip hülyalı bi şekilde gülümserken gerçekten mutlu olduğunu hissedebiliyordum.
McGonagall seri adımlarla içeri girdiğinde herkes partnerinin karşısına geçmişti.
James elindeki yeni gördüğüm kitapla gelirken önce kitabı çantasına bıraktı sonrada karşıma geçti.
"Artık Evans mı geliyor yanına?"
Ellerini belime yerleştirdi.
"Bende şaşırdım. Kitap verdi bana."
"Hangi kitap?"
"Beyaz geceler. Biliyor musun?"
"Uzun zaman önce okumuştum."
"Acaba-"
Beni etrafımda döndürürken lafının bitmesine izin vermeden hızla itiraz ettim.
"Hayır, anlatmam."
Tekrar yüz yüze bakacak pozisyona gelirken kaşlarını çattı.
"Sen ne kötü kalpli biri oldun ya."
"Çok istiyorsan Lily'i, okuyacaksın."
"Ya ben istemez miyim okuyayım kültürleneyim. Ama olmuyor. Birinin kafama asa falan tutması gerekiyor herhalde,"
Sonra aydınlanmış gibi gözlerini kıstı.
"Sen tutsana."
Diye çıkışınca anlamayarak kaşlarımı çattım.
"Ne tutayım?"
"Asa,"
Anlam veremez bakışlarım dahada derinleşirken açıklaması gerektiğini sonunda akıl edebilmişti.
"Yani, zorla beni. Oturalım ve okumayı bırakmama izin verme."
Bu bencil ve anlamsız fikir karşısında cevabımı mimiklerimle yeterince verdiğimi düşünüyordum.
"Peki neden böyle birşey yapayım?"
"Çünkü,"
Omuzlarını silkti ve bariz birşeyi söylüyormuş gibi yaptı.
"Arkadaşız?"
Kaşlarım hayretle kalktı.
"Arkadaş mıyız?''
Başını eğdi ve kaşlarını çattı.
"Değil miyiz?"
"Bizimkisi sadece çıkar ilişkisi sanıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 & 𝐏𝐫𝐞𝐣𝐮𝐝𝐢𝐜𝐞 - 𝑱.𝑷
Fanfiction𝐷𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑣𝑒 𝐽𝑎𝑚𝑒𝑠 𝑏𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑒 𝑘𝑎𝑟𝑠̧𝚤 𝑑𝑢𝑦𝑑𝑢𝑘𝑙𝑎𝑟𝚤 𝑜̈𝑛𝑦𝑎𝑟𝑔𝚤 𝑖𝑙𝑒 𝑎𝑠𝑙𝑎 𝑏𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖 𝑡𝑎𝑛𝚤𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐̧𝑎𝑙𝚤𝑠̧𝑚𝑎𝑚𝚤𝑠̧ 𝑖𝑘𝑖 𝑔𝑒𝑛𝑐̧𝑡𝑖𝑟. 𝐴𝑚𝑎 𝑀𝑐𝐺𝑜𝑛𝑎𝑔𝑎𝑙𝑙'𝚤𝑛 𝑏𝑢 𝑦𝚤...