ᴇᴘ.4"𝑆𝑎𝑛𝑎𝑡 𝑣𝑒 𝑃𝑜𝑡𝑡𝑒𝑟"

973 78 23
                                    

Sabah yatakahanemden yükselen seslerle gözümdeki göz bandını homurdanarak alnıma doğru çekiştirdim.

"Ne oluyor?"

"Ravenclaw - Gryffindor maçı başlıyacak birazdan."

Lana sağ yanağına çizdiği kartalla yatağıma oturunca göz devirip kafamı yastığa geri gömdüm.

"Ne güzel."

"Kalkta hazırlan."

"Quidditch'in zerre umrumda olmadığını biliyorsun değil mi?"

"Evet ama bu önemli. Bunu kazanırsak kupayı kazanma şansımız artar veee onca laflarından sonra James Küçük Dağları Ben Yarattım Potter'ın egosunun zedelenmesini izleyebiliriz!"

"Huhuu tüm derdim aptal bir kupa ve Potter olduğu için hemen kalkmalıyım!"

Alayla dolu olan cümlemle Lana elindeki Ravenclaw atkısını suratıma attı.

"Hadi! Kaldır o koca poponuda gidelim."

Lana'nın söylenmeleri başlarken bıkkınca yorganımı üzerimden atıp üniformama ilerledim.

                             ༄ ❀༄

Ravenclaw tribününden Quidditch sahasını izlerken maç daha yeni yeni hararetleniyordu.

"Ravenclaw arayıcısı Simon Peters'ın ani atağa geçmesiyle snitchi gördüğünü sansakta şuanlık berabere olmaya devam ediyorlar."

Hufflepufftan Gregory Watson'ın sunuculuğu ile maçı takip ederken Simon'un ne yapmaya çalıştığını anlayıp sırıtmıştım. Ani bi şekilde snitchi görmüş gibi yapıp Potter'ın dikkatinide oraya çekmeye çalışıyordu. Birkaç sefer daha kurmaca bi şekilde aniden bir yere uçtuğunda Potter'da peşinden uçmuş ve tekrardan birşey çıkmadığını görünce Simon'ın peşinde uçmayı bırakmıştı. Snitchi gerçekten görüp uçmaya başladığında Potter'ın yine onu kandırmaya çalıştığını düşünüp peşinden uçmamasını amaçlıyordu ve bu zekiceydi.

Simon benim düşüncelerimi doğrulayıp birden uçmaya başlamıştı. Potter, onun uçtuğunu gördüğünde bu sefer aldırmamış kendisi etrafa göz gezdiriyordu. Simon elini ileriye doğru uzattığında Potter birden uçmaya başlamıştı. Yeni görüyor olmalıydı. Altındaki süpürgenin en yeni model olmasından kaynaklı olsa gerek çok geçmeden Simon'a yetişince Simon'un az daha tutacağı snitch birden yön değiştirmiş dosdoğru gökyüzüne doğru rota çizmişti. Potter ve Simon arkasından son sürat giderken bir yandanda birbirlerini iteleyerek hiç kibar sayılmayacak şekilde oynuyorlardı.

En son Potter sert bir darbeyle Simon'a omuz atınca Simon'ın hızı azalmış ve Potter'ın elini uzatmasıyla tüm saha ayaklanmış ve Potter'ın adını haykırmaya başlamışlardı. Snitchi Potter kapmıştı. Sinirle göz devirirken Potter elindeki snitchi yumruk yaptığı elinde tutuyor ve havaya kaldırmış zaferle gülüyordu.

Direkt tribün çıkışına doğru ilerledim. Oturup dört bir yandan Potter'ın  pohpohlanmasını dinleyemezdim.

Tribünden inmiş asık suratlı Lana ve Patrick ile birlikte Hogwarst kalesine ilerliyorduk.

"İyi maçtı."

Yandan gelen sesle Black'e döndük.

"Evet, tebrikler."

Kibarca tebrik edişimle bana bakmıştı. Patrick'e döndü.

"Akşam McGonagall provadayken astronomi kulesine ateşviskisi sokmayı düşünüyoruz. Katılmak ister misin?"

"Hayır."

Diyip geçiştirmişti.

"Peki."

Black yeniden bana bakmış ve kibarca gülümseyip veda ettikten sonra gitmişti.

𝐃𝐚𝐧𝐜𝐞 & 𝐏𝐫𝐞𝐣𝐮𝐝𝐢𝐜𝐞  - 𝑱.𝑷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin