دوای ئەوە چوون بۆ ئەوەی کار بکەن
لای هیونجین و ن،ت
ن،ت کاتێک پەیوەندیەکەی داخست چووە سەرەوە بۆ ئەوەی بخەوێت
.
.
دوای کەمێک
.
.
ن،ت هەر خەوی لێناکەوێت هەر بیر لە هیونجین دەکاتەوە بۆیە هەڵسا وتی...ن،ت:پێویستە کەمێک بچمە دەرەوە بۆخۆم کەمێک پیاسە بکەم و ئەو گەمژەیە لە مێشکم نەمێنێت!!
دوای ئەوە هەڵسا چوو بۆ لای شوێنی جلەکانی و جلێکی دەرهێنا لەبەری کرد و هیچ مەیکئاپی نەکرد تەنها لماحێک بۆ لێوە پڕەکەی(گایس نازانم لای ئێوە چی پێدەگوترێت ئێمە پێی دەڵێین لماحی لێو)
جلەکە
دوای ئەوە ڕۆشتە دەرەوە
.
لە پاڕکێک بۆخۆی پیاسەی دەکرد
(تەبحەن بە ماسکەوە)کەمێک پیاسەی کرد و دواتر چووە سەر کورسیەک و کەمێک دانیشت
.
دوای کەمێک
.
بینی حارەبانەیەکی ئایسکرێم لەویا وەستاوە ئەویش بە دڵخۆشیەوە چوو بۆلای....ن،ت:سڵاو مامە"بە زەردەخەنەوە"
پیاوەکە:سڵاو کچە جوانەکەم فەرموو چ جۆرێکت دەوێ؟؟
ن،ت:ئێێ با شلکەکە بێ"بە دڵخۆشیەوە"
پیاوەکە:هەر ئێستا کچەکەمدوای ئەوە پیاوەکە ئایسکرێمەکەی بۆ تێکرد و پێیدا
ن،ت:زۆر سوپاس مامە فەرموو ئەوەش پارەکە باقیەکەی بۆخۆت بێ
پیاوەکە:زۆر سوپاست دەکەم کچم خوا لێت ڕازیبێن،ن یش زەردەخەنێیەکی بۆ کرد و ڕۆشتەوە سەر کورسیەکەی و ئایسکرێمەکەی خوارد
.
.
دوای کەمێک
.
ن،ت ئایسکرێمەکەی خوارد و سەیری کاتژمێری کرد بینی 6:32ن،ت:هیییییی"بە شۆکەوە"
ن،ت:بەڕاکردن چووە ماڵەوە
.
.
.
دوای کەمێک ن،ت گەیشتەوە ماڵەوە
کاتێک چوویە ژورەوە بینی هیونجین لەلای دەرگاکە قۆڵی دەناو قۆڵێ یەک ناوە و خۆی بە دیوارەکەوە نوساندووە سەیری ن،ت دەکات بە توڕەیەوەهیونجین:لەکوێ بوی؟؟؟؟
ن،ت:ئـ..ئێ لە پـ..پاڕکەکە بووم"بە ترسەوە"
هیونجین:چیت دەکرد ها لەگەڵ کوڕێک بووی پلانت بۆ شەو دادەنا لەگەڵی بخەوی ها یان چەند کوڕ بوون با پێشبینی بکەم 3 یان چوار؟؟"هەمووی بە توڕەیەوە باسکرد"
ن،ت:چـ..چی ئەوە تـ..تۆ چی دەڵێ من کـ..کارێکی وا ناکەم مـ..من ئاوا نیم!!"هەموو جەستەی دەلەرزی"
هیونجین:ئەی بۆچی ئەوەندە دواکەوتی هااااا چیت دەکرد؟؟؟؟"بە هاوار و توڕەیەوە"
ن،ت:نـ..ناڵێم تەنها لە پاڕکەکە پیاسەم د..دەکرد"بە گریان و ترسەوە"دوای ئەوە!!!!............
.
.
.
.
.
کۆتایی پاڕتی 17
.
.
.
ڤۆت و کۆمێنتم بۆ بکەن ئەو ماوەیە ڤۆت و کۆمێنتم کەم بووە گیڕڵس🥲🌿
.
.
باییییی💕
KAMU SEDANG MEMBACA
~لـە ڕقــەوە بـۆ خــۆشــەویــســتـی~[تەواو بووە]
Aksiهیونجین:ئەوە تۆ کوێری نابینی من لێرەم"بە توڕەیەوە" ن،ت:بمبورە نەمزانی"بە ترسەوە" هیونجین:من ڕقم لێیەتی و نامەوێ گەمژەیەکی وا بناسم"بە ساردی" ن،ت:کەسێکی زۆر سەیری"بە بێزاریەوە" هیونجین:هێی..گەمژە چی دەکەی لێرە بەم کاتە؟؟"بە توڕەیەوە" ن،ت:بـ..بەڵێ؟؟"...