ن،ت:بـ..بەڵام دەبێ نانی نیوەڕۆ ئامادە بک....
هیونجین:تۆ دوای شتێک بخۆ مـ..من برسیم نییە
ن،ت:بـاشەن،ت چوو کورسیەک و کتێبێکی هێنا لە تەنیشت بێدەکەی هیونجینی دانا بۆخۆی دانیشت کتێبی دەخوێندەوە هیونجینیش خەوت...
.
.
.
دوای کەمێک
.
.
ن،ت کتێبەکەی لەشوێنی خۆی دانایەوە سەیری هیونجینی کرد خەوتوە ئەویش کورسیەکەی بردەوە شوێنی خۆی و چوە دەرەوە لە ژورەکەی هیونجین دوای ئەوە چووە خوارەوە سوپێکی ئامادە کرد لەگەڵ پەرداخێک ئاو و دەرمانەکانی لەسەر سنیێک دانا و بەڕێکەوت بۆ ژوری هیونجینکاتێک چووە ژوری هیونجین بینی هیونجین چاوی کردۆتەوە و سەیری سەقفەکە دەکا...
ن،ت:ئۆھــ هەڵسای؟؟..منیش ویستم بێم هەڵتسێنم بۆ ئەوەی نان بخۆی و دوای دەرمانەکان"بە زەردەخەنەوە"
هیونجین:برسیم نـ..نیە"بە بێتاقەتی"
ن،ت:ئەزانم زۆر بێتاقەتی تۆ ئەو سوپە بخۆ دوای دەرمانەکان زۆۆر باش دەبی باوڕم پێ بکە"بە زەردەخەنەوە"دوای ئەوە ن،ت یارمەتی هیونجینی دا بۆ ئەوەی هەڵسێتەوە...
(گایس لە مەبەستم تێ ئەگەن؟؟ واتا یارمەتیدا بۆ ئەوەی پشتی بە بەسەرەوەی بێدەکە دادا بەخوا نازانم چۆن تێتانگەینم!!!!☹️)
ن،ت سینیەکەی لەسەر مێزەکە دانا چوو کورسیەکەی هێنا و داینا لە تەنیشت بێدەکەی هیونجین.....
ن،ت:دەی بیخۆ"وتی کاتێک کەوچکەکەی ڕاگرتبوو بۆ ئەوەی هیونجین دەمی بکاتەوە و پێی بدا"
هیونجین:ئااااا"خواردی"(منداڵە😑😂)
.
.
.
.
ن،ت:دەی بەڕێز هیونجین هەر ئەو کەوچکە ماوە"وتی کاتێک دەیویست هیونجین ڕازی بکا بۆ ئەوەی ئەوەندەش بخوا"
هیونجین:ئااا حەزی پێناکەم دە بۆ تێناگەی"بە بۆڵەبۆڵەوە"
ن،ت:بەڵام نابێ دەی تکایە دەی دەی"لچی شۆر کرد"
هیونجین:باشە"بە بێزاریەوە وتی خواردی"
ن،ت:ئافەرین"بە زەردەخەنەی گەشەوە"
.
ن،ت:دەی ئێستاش کاتێ دەرمانە!"بە زەردەخەنەوە"هیونجین دەرمان و ئاوەکەی لە ن،ت وەرگرت و دەرمانەکەی خوارد و ئاوەکەی لەدوای خواردەوە و دوای پەرداخە ئاوەکەی دا بە ن،ت
ن،ت یش شتەکانی هەڵگرت و بردیە خوارەوە
دوای ئەوە هاتەوە سەرەوە.....ن،ت:دەی بەڕێز هیونجین هەڵسە گەرماو بکە"بە زەردەخەنەوە وتی کاتێک کاتۆڕەکەی هیونجینی کردەوە بۆ ئەوەی جلی بۆ دەربێنێ"
(تێبینی:گایس لە پاڕتەکانی پێشو کاتێک هیونجین دەهاتەوە بە ن،ت ی دەوت (بڕۆ جلم بۆ ئامادە بکە) وایە؟؟؟؟ ئێ لە پاڕتێکی تریش نوسیومە (جلەکانی قەدکرد و لەسەر بێدەکەی دانا چونکە هیونجین ناهێڵێ دەست لە کانتۆڕەکەی ئەو بدەن) مەبەستم لەو شتانە چییە؟؟؟.......مەبەستم ئەوەیە کە هیونجین دوو کانتۆڕی هەیە یەکیان جلو شتی تیایە ئەوەیتریش ناهێڵێ کەس دەست لێ بدا.!!! واتا نهێنیە ئینجا دوو کانتۆڕی هەیە باش؟؟)
هیونجین:من زۆر ماندوم ناتوانم
ن،ت:باشە با جلەکانت بۆ دابنێم ئەوکات یارمەتیت ئەدەم بۆ ئەوەی بڕۆی بۆ گەرماو
هیونجین:ئهم
.
دوای کەمێک
.
ن،ت:تەواو بووم دەی با یارمەتیت بدەم"بە زەردەخەنەوە"دوای ئەوە هیونجینی بردە گەرماو
ن،ت:ئاھــ ماندوو بووم با بچم نانی ئێوارە ئامادە بکەم نانی نیوەڕۆشم نەخوارد بەیانیش خۆسترین ڕۆژم دەبێت یەیییییی"بە دڵخۆشیەوە لە وشە کۆتاییشی بازیکی هەڵدا"
.
.
.
.
.
.
.
کۆتایی پاڕتی 21
.
.
.
.
.
.
.
.گایسسسسس ببورن بەخوا هیچ تاقەتم نییە با ئەوەندە بەس بێت باش؟؟؟
شێوەی ئێوە کاتێک دەبینن دووبارە پاڕتی کەمم داناوە🥲😂☝🏽دەی بای خۆشم دەوێن مواححححح👽👋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~لـە ڕقــەوە بـۆ خــۆشــەویــســتـی~[تەواو بووە]
Aksiyonهیونجین:ئەوە تۆ کوێری نابینی من لێرەم"بە توڕەیەوە" ن،ت:بمبورە نەمزانی"بە ترسەوە" هیونجین:من ڕقم لێیەتی و نامەوێ گەمژەیەکی وا بناسم"بە ساردی" ن،ت:کەسێکی زۆر سەیری"بە بێزاریەوە" هیونجین:هێی..گەمژە چی دەکەی لێرە بەم کاتە؟؟"بە توڕەیەوە" ن،ت:بـ..بەڵێ؟؟"...