1

584 20 15
                                    

"İsra Saraç!Gerçekten yanlış anladın sadece arkadaşımdı."

Ben İsra Saraç Göker.Annem kadar bahtsız,babam kadar masum biriyim.Ailem?Onlar babamın borçları yüzünden...

Ama yinede benim bir ailem var,Asya.17 yildir arkadaşım.Ama gerçekten arkadaşım.O bı iki günde tanışıp arkanızdan konusulan arkadaşlıklar gibi degil bizimkisi.Daha farklı,daha özel..

Hayatımda hiç aşık olmadım.15 yaşıma kadar.Evet tam 15 yaşıma kadar.O son 2 yılda bı çocuk girdi hayatıma.Sanki yıllardır aradigim aşkı onda bulmuşum gibi.Mirza'ydi adı.Yemyesil gözleri beni benden alırken ona sonuna kadar guvenebilecegimi düşunmustum.Sonuna kadar benimle ağlayıp gulecegini düşünmüştüm.Fakat gençler bazen hata yapar.Bu benim en büyük kusurumdu,bu kadar büyük bi hata yapmam..

İlk defa aşık olmak,ilk defa böyle bir şeye kanmak beni en zayıf noktamdan  tetiklemisti.Aldatilmak.RESMEN EN COK DEGER VERDİKLERİMDEN BİRİNİ DAHA KAYBETMİSTİM!Ama her neyse,alışkınım zaten:')..

Hemen evimin önüne geldim.Ev denilebilir miydi.Hayir,benim şu ana kadar tek evim abim ve asyam oldu.Zaten ev bu demekti.Yalnizlik değil,kalabalık demekti ev.İcinde mutlu olabilecegin,cocuklasabilecegin şeylerin olduğu yerdi ev.

Anahtarimla kapıyı açtıktan sonra hızlıca eve girdim ve abime antremana gideceğimi söyledim.Ama aslında kafamı dağıtmak için bara gidecektim.Yasim uymuyo ama ben kısmen 18 sayiliyorum.

"Dur bakalım küçük hanım,ne antremaniymis bu saatte."

"Ya abim ne antremani olcak voleybol işte.Cok geç kaldım antrenör kızar ben gidiyorum."

"İyi bakalım bu seferlik izin veriyim Saraç Hanım!"

"Cansın ya can can."(noluyo ya¿ İzleyenler JSNAND)

Hemen yukarı çıkıp abime çaktırmadan gidebileceğim bı yol buldum.Arka bahçeden çıkabilirdim.Ustume crop altima etek giydikten sonra makyaj masasının önüne oturdum hemen.(kombin en altta)

Hazırlandıktan sonra hızlı adımlarla arka bahçeden çıktım ve bara doğru yürümeye başladım.

Tam kaldırimadan karşıya geçecektim ki o anın vermiş olduğu dalginlikla bı arabanın üzerime son suraat hızla geldiğini fark etmedim.Tam araba bedenime temas etmek üzereyken koşarak biri beni kendine doğru çekti.Sicak bı teni vardı.Kokusu etkileyiciydi.Belimi kavramış olan elleri vucudumla bı hutun oluyordu sanki...

Kombin(her şeyiyle aynı):

Kombin(her şeyiyle aynı):

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Seyret Perişan HalimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin